מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ספינינג או אופני כושרתמי08/12/2008
שלום אולי מישהו יוכל להאיר את עיני וגופי מה ההבדל בין אופני ספיניג לאופני כושר רגילים? כמובן שלא מבחינת הצורה החיצונית אלא השפעת העבודה על הגוף. תודה תמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין הבדל
שרון וילנר13/12/2008אין הבדל לגבי ההשפעה העבודה על הגוף.
אופני ספינינג, אופני כושר, אופניים, שחייה, ריצה, מדרגה ועוד ועוד הם פעוליות אירוביות.
אין הבדל בהשפעתם על הגוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה
רוני28/12/2008אני מכורה לספיננג וזוהי הפעילות האירובית היחידה שאני עושה. (בשילוב עם תרגילי כוח). האם נכונה השמועה שהגוף מתרגל לספיננג והאימון נעשה עם הזמן פחות אפקטיבי ופחות משפיע על הגוף ולכן כדאי לשלב עם פעילויות אירוביות אחרות???? (אשמח לשמוע שזוהי רק שמועה ואמשיך לעשות רק ספיננג....)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרגלים..
שרית גרומן29/12/2008היי רוני.
לכל תחום של ספורט אנחנו בסופו של דבר מתרגלים. לא משנה אם זו ריצה או הליכה או אופניים.
לכן יש צורך לגוון יותר בסוגי האימון וטווחי הדופק אותם אנחנו רוצים לתרגל. רצוי מאוד לגוון בתחום הזה ואז הגוף מקבל גירוי כל הזמן ולא "מתרגל" למשהו קבוע..
אם זאת הרגל הוא דבר טוב ולכן יש להקפיד על כמה שאפשר אימוני סבלת ולשלב בתוכם אימוני כח, הפוגות ואינטרוולים.
ל ג ו ו ן. . .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









