בדיקות ארגומטריות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות ארגומטריות
    שגב
    29/01/2009

    שלום רב, אני בן 35 , מתאמן מזה כ-4 שנים בעיקר בספינינג (התחלתי תודות לשרית שהדריכה בזמנו ב-NA MOVEMENT ועד היום היא הגדולה מכולן :-)), לאחרונה התחלתי גם לרוץ (בסביבות 10 ק"מ כל אימון). הדופק שלי במהלך שיעור ספינינג וכן בריצה הוא 160-170 שאלתי היא - האם יש טעם לבצע בדיקות ארגומטריות לבדיקת דופק מטרה, סף חומצת חלב וכו' על מנת לשפר ולעדן את טווחי הדופק שאני עובד בהם. תודה ויום טוב שגב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות ארגומטריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארגומטריה.

    שרית גרומן
    31/01/2009

    שגב שלום.
    תודה.
    בדיקות מאמץ רצוי וצריך לעשות מעל גיל 35 כל שנה. (מתחת לגיל זה יש לעשות אחת ל 5 שנים).
    אבל, אם אתה כבר מתאמן 4 שנים אני ממליצה לא לעשות בדיקת ארגומטריה שיגרתית בקו"פח אלה לעשות את הבדיקה המקיפה של סף חומצת חלב בוינגייט (עלות בדיקה זו גבוה יחסית אבל שווה את ההשקעה) אז תדע מה הלב שלך באמת מפיק ויכול לעשות ואז נקבל את המידע לגבי דפקים שצריך לעבוד בהם כדי להשתפר.
    שמחה על ההתמדה והיכולת המרשימה.
    שבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו