כאבים אחרי האימון של ספינינג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים אחרי האימון של ספינינג
    מיקי
    10/12/2009

    שלום רב !! אני בת 50+ בריאה,הומלץ לי להתחיל ספינינג עקב בעיות משקל. אני מאוד מרוצה מההתעמלות הזו אבל אחרי האימון אני חשה כאבים בכל הגוף וכן כאבים ברגליים בעת מנוחה. יש לציין שאני באימון הנל 3 שבועות רק. שאלתי היא " האם לחרוק שיניים ולהמשיך או לעבור לפעילות שונה. תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התחלות קשות...

    שרית גרומן
    14/12/2009

    היי מיקי.
    ברוכה הבאה לעולמנו..
    כן כן בהתחלה זה כואב.. לוקח לגוף זמן להתרגל להבין ולהפנים את המאמצים שנידרשים ממנו.
    ממליצה לא להגזים בהתחלה ולעשות 2-3 אימונים בלבד בשבוע וגם הם לא מאוד קשים וגם לנסות לא לעמוד כמעט בכלל... קשה אבל יותר נכון לגוף ולהתרגלות... אז לא "לחרוק שיניים" אלא לתת חיוך רחב ולדעת שברגע שעוברים את החלק הזה הכל אח"כ הרבה יותר נעים.
    מאוד חשוב לך לעבוד עם מד דופק כדי לוודא שאת לא עובדת קשה מידיי ונכון.
    אני פה לכל שאלה שלך.
    בהצלחה
    שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו