מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גירודים בשדה נחמיהדניאל11/11/2012
אנחנו מספר בנות מתגוררות בקיבוץ שדה נחמיה בצפון.
כולנו חוות גירודים מלווים בסוג של פריחה במקומות מסוימים בגוף - מפשעה, מאחורי הברך, חזה, בית שחי. הפריחה דומה לעקיצות של פרעושים, נמשכת יותר משבועיים. גירודים בעיקר בשעות הערב-לילה, לאחר מקלחת.
חשוב לציין, שאנחנו לא מתגוררות באותה שכונה בקיבוץ וכמו כן אין בינינו קשר שיכול להסביר את הגירודים.
חלקנו חוות נפיחות בבית השחי ואזור המפשעה.
מה זה יכול להיות ומה יכול לעזור?
בתודה הבנות משדה נחמיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירודים בשדה נחמיה - תגובה
ד''ר אסף מונסליזה11/11/2012נראה שנדבקתן בסקבייס. פנו לרופא עור לקבלת טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהwtf? אתה עושה אבחנות כל כך מתקדמות
יגאל ידין14/11/2012בלי בדיקה, הסתכלות, מעבדה ובכל זאת אבחנה יחידה קולעת וללא לבטים???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן שנהליאור11/11/2012
שלום,
לפני מספר ימים בני בן השנה התחיל להתגרד בצורה קשה בראשו.
כמובן שבדקתי מספר פעמים ולא מדובר בכינים.
אין לו בראש שום נגעים (מלבד זה שהוא כבר פצע את עצמו מרוב גירוד)והעור שלו לא יבש במיוחד.
האם יתכן שעדיין מדובר באטופיק דרמטיטיס?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן שנה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012ליעוץ מוסמך לבעייתכם נדרשת בדיקה קלינית. פנו לבדיקת רופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה שלא חודלתנועם11/11/2012
אני כבר בן 20 וסובל מאקנה מגיל 16 ללא הפסקה שבגיל 18 זה יתפרץ בחוזקה הדרגה קשה מאוד אקנה ציסטי בזמן הזה לקחתי מינוציקלין ניסתי את כול המישחות לוקסיד רט אוויט מי פנים מישחות מייבשות גם טיפול באור כחול וכול התכשירים הכול מהכול בגיל 18 וחצי ניכנעתי ולקחתי ראווקטן למשך 8 חודשים במינון של 40 מילגרם ליום ובכך דחיתי את הגיוס הרוקוטן הוריד לי את הפצעים אבל כמובן שנישארו לי כתמים וצלקות לא קלותו שהפסקתי הפצעים לא חדלו גדלו כול שבוע בערך גדל לי אחד ולפעמים גם כמה והיום שאני שנה וקצת אחרי ועדין הפצעים גודלים לי כמובן שלא ברמה של אז הבעיה שלי שהפנים שלי ממש שומניות שאני מעביר את האצבע על הפנים כול היד לי שומן הפנים שלי ממש מפרישות שומן הרופא נתן לי מישחת בנזק לימרוח כול יום ואני כבר 6 חודשים מורח על כול הפנים וכלום לא עוזרמילבד לעשות לי יובש ואדמומיות אני מקפיד על שימוש בסבון פנים של דוקטור אור פעמיים ביום וכלום לא עוזר ואני מתגייס עוד 10 ימים אני פוחד שאני יצא מהצבא ביגלל האקנה שלא חודלת אני מתגייס לטירונות קרבית והצבא זה הכול בשבילי ואני גם ככה במצב נפשי לא טוב ביגלל האקנה וויתרתי על הכול בשביל הז וזה גם פגע לי בהכול אבל בצבא אני לא מוכן כי אני יודע שאם אני יצא אני פשוט ישתגע ביקשתי מהרופא עור שיתן לי לקחת רואקוטן 10 מילגרם ליום אבל הוא לא מסכים ביגלל הכושר שעושים בטירונות אז מה לעשות האם לקחת מינוציקלין או משהו יותר חזק בבקשה תעזור לי מזמן כבר התאיישתי אני רוצה ללכת לצבא בראש שקט תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה שלא חודלת - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012שלום נועם,
לאחר שתתפנה מבחינת הצפי לפעילות גופנית וחשיפה לשמש (הכרחיים בטירונות) תוכל לבצע טיפול חוזר ברואקוטן.
לצערי זו כנראה חלופת הטיפול היחידה שנכונה עבורך לפי התיאור (אקנה ציסטית שנמשכת מעבר לגיל 18)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטיליגושגיא11/11/2012
שלום רב היני סובל מויטיליגו ברמה נמוכה ,קיבלתי בעבר טיפול של פוטותרפיה, שאותו קיבלתי במשך חצי שנה .
באותו הזמן העור שלי בפנים ובכלל כל העור היה נראה טוב יותר מאשר היום
רציתי לשאול איזה תהליכים קורים לעור במהלך התהליך של הפוטותרפיה האם יש איזשהו התעוררות של ויטמינים מסויימים או משהו כזה ?
אם כן אשמח לדעת איזה ואולי אוכל לקחת ויטמנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטיליגו - תגובה
ד''ר אסף מונסליזה11/11/2012הטיפול בפוטוטרפיה משרה דיכוי של מערכת החיסון ברמה של העור. העלמות הפיגמנט (הצבע) של העור קשורה במקרים מסוימים בתגובה של מערכת החיסון נגד התאים שמיצרים פיגמנט בעור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקזמה בין אצבעות הרגלייםסלי11/11/2012
למה תמיד האקזמה נשארת ולא עוזבת ,איך שאני צריכה לנעול נעליים ולצאת החוצה, ומתחילה ללכת קצת ומזיעה ברגליים ,ישר יש מגרד לא נעים שוב משחה ושוב משחה ,איזו משחה טובה לאקזמה בחורף, שואלת אני אותך ,אגיסטן,או משחה אנטיביוטית
תודה לך על ההקשבהסלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקזמה שנמשכת בעיקר בחורף מה עושים
סאלי30/12/2012למה לא עונים לי על השאלה ,דרך אגב אני עדיין עם אקזמה מגרד ולא נעים מה עושים בבקשה כמו מאין קילוף שאיך שאני נועלת נעל עם גרבים מזיעים קצת וילללה מתחיל הגירודים
תודה יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקזמה בין אצבעות הרגליים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/12/2012סיפורך מתאים לגזזת רגלים או Pitted keratolysis - מחלה בה מתרחש שגשוג יתר של חיידקים עם מיסמוס עור כפות הרגלים, לעיתים כעין "חורים" בעור כפות הרגלים וריח רגלים עז.
לטיפול בבעיה - פני בהקדם לבדיקת רופא עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהנטלי09/11/2012
שלום, כבר מספר חודשים שיש לי נקודה אדומה שנראת כמו פצע קטן מעל החזה. הלכתי לרופאת עור שאמרה לי שכדאי שהיא תעשה לי זריקת קורטיזון על מנת שפצע/צלקת לא תגדל. רציתי לדעת האם יש סיכון בזריקה? מהם תופעות הלוואי האפשריות? והאם זה הטיפול היחיד הקיים ? אני קצת חוששת... לאחרונה התחלתי לקחת כדורי HNS לטיפול בנשירת שיער - האם הם יכולים להשפיע לרעה על הצלקת ?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/11/20121. לא
2. לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה ציפורןגל08/11/2012
המקלחת שלי בשיפוצים ולכן אני כרגע נאלץ להתקלח במקלחת של אבא שלי.
לאבא שלי יש כבר כמה שנים פטריה בציפורן באגודל של כף רגל ימין.
באיזה אמצעי זהירות אני אצטרך להשתמש בשביל לא להידבק בפטריה בציפורן? האם להתקלח עם כפכפים זה מספיק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה ציפורן - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/11/2012בדכ כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיב מעל שלושה חודשיםמנשה08/11/2012
שלום
לאחר קיום יחסי מין עם מישהי מיזדמנת כיומיים לאחר מיכן הופיע על איבר מיני ממש בחור השתנה פצע שבהתחלה היה צורב לפעמים אך לא כואב או מפריש ..
לאחר חודשיים וחצי ביצעתי מספר בדיקות למחלות מין : זיבה כלמידיה עגבת איידס צהבת..
כול הבדיקות יצאו תקינות (כלומר שלילי)
חשוב לציין שקבעתי תור לרופא עור (אך התור רק בעוד חודש )
הנגע כבר עוד מאט ארבעה חודשים על איבר מיני ולא עבר האם זה מעיד על משהו ?
בבקשה אפשר השערה ממך? מה לדעתך הנגע הזה ומדוע הוא לא מתרפא ?
תודה רבה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיב מעל שלושה חודשים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/11/2012לצערי ללא בדיקה ואבחון לא אוכל סייע. נסה למצוא עור חלופי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיב מעל שלושה חודשים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/11/2012לצערי ללא בדיקה ואבחון לא אוכל לסייע. נסה למוא רופא עור חלופי שיקבל אותך חותר מהר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא תשובתכם-קרטוזיס פילאריס לבן שנהme08/11/2012
בני , בן שנה ושמונה חודשים, אובחן כסובל מקרטוזיס פילאריס בלחיים ידים ורגליים. מפושט. רופא עור רשם לו משחת "סליקרן". שאלותי: א. האם בטוח לשימוש לפעוט ?
האם לא יגרום לגירוי ? שכן הריכוז של החומצה 3%. ב. האם ניתן לשימוש בפנים ?
מודה מקרב לך על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא תשובתכם-קרטוזיס פילאריס לבן שנה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/11/2012ראי תשובתי בפורום השני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרדורדית05/11/2012
שלום
יש לי גרד בחזה בכל החזה בצורה לא נורמלית , אני שומרת על הגיינה גבוהה ואין לי מושג מה לעשות , אשמח לדעת מה עלי לעשות על מנת לחפש סיבה . בא לי לגרד עד זוב דם וכמובן שאני לא עושה זאת . זקוקה לעצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד - תגובה
ד''ר אסף מונסליזה07/11/2012גרד כפי שאת מתארת יכול להיות קשור לאלרגיה למרכיב כלשהו בחזיה. נטיה "לאסטמה" של העור עשויה להתבטא גם בגרד שממוקד יותר לאזור הפטמות והעטרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריותליטטל04/11/2012
אני לא בדיוק יודעת אם זה פטריה או לא .
יש לי פטריות בבטן בגב ובאיזור של הישבן .. ..
הפטריות בגב ובבטן הם נראות כפטריית שמש שזה מה שהרופאת עור אמרה לי ..
אבל באיזור של הישבן היא לא הסתכלה . כי מיהרה כנראה לטיפול הבא ,
ולא בדקה אותי שם פשוט חוסר אחריות .
עכשיו מה שקורה שאני לא יודעת מה הולך שם .. זה נראה כמו נקודות לבנות קטנות .. ויש שם מלא .. חלק אומרים לי זה פיגמנט בעור .
בכל מקרה הרופאה נתנה לי מרשם של שמפו אגיסטור .. ומשחה למרוח ..
לא בדיוק עוזר
מה עושים ?!
יש לי משחה הנקראת דרמקובין .. האם היא עוזרת ?!
אשמח לתשובה ..תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרת שמש
רן06/11/2012תחפשי בגוגל - קרם סבורם
תגיעי לאתר מחלות עור
הוא מטפל בפטרת שמש בצורה מהירה ומדהימה.
מרופא עור לא יצא לך הרבה.
אחרי שבועיים כל הגב שלי היה נקי מהתמיסה הצמחית שקבלתי .
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה תמיסה ?
ליטל06/11/2012אם אפשר לדעת על תמיסה צמחית מדובר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתבתי לך
רן07/11/2012את התמיסה את צריכה לקבל לרכוש יותר נכון מהמטפל
וכתבתי לך איך להגיע אליו.
תקישי בגוגל - קרם סבורם
ע"י כך תגיעי לאתר שלו כך אני הגעתי כשחיפשתי קרם לבעיית הסבוריאה
זה אתר מחלות עור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעיםז'אנה01/11/2012
הייי אני בת 23 החודש ועדיין מופיעים אצלי פצעים באזור הסנטר מכל צד .
בילדותי לקחתי רואקוטן כתקופה של חצי שנה והכל נעלם ואז התחיל לחזור לאחר כמה חודשים וא התחלתי לקחת גלולות נגד הריון (דיאנה) שפתרו לי את הבעיה.
בזמן האחרון הפצעים התחילו לחזור למרות שאני עדיין לוקחת גלולות באופן קבוע .
בבקשה תמליצו לי על רופא טוב בחיפה שיוכל לפתור לי את הבעיה או להמליץ לי מה לעשות בנדון , תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים - תגובה
ד''ר אסף מונסליזה07/11/2012לעיתים נדרש טיפול חוזר ברואקוטן. בבקשה פני לרופא העור שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים מוגלתיים בכל הגוף לילד בן שנהשולי29/10/2012
שלום . יש לי בן בן שנה וארבעה חודשים לפני כ3 שבועות התחילו לו פצעים מוגלתיים בכל הגוף כאשר ראה אותו פרופ' סומך הוא אמר שזוהי מחלה שנקראת פלבה ונתן אנטיביוטיקה ל6 ימים . מאז היתה רגרסיה במחלה אך לפני יומיים היא חזרה ובצורה חמורה יותר . מה לעשות ? התינוק שלי מגרד ללא הפסקה ובוכה והפצעים נראים דלקתיים מאוד . זקוקה לעצה דחופה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף - תגובה
ד''ר אכי פרידמן30/10/2012לעיתים יש צורך בטיפול תרופתי ארוך יותר. התופעה עשויה לעיתים לחזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפלבה
שולי06/11/2012שלום קראתי את תשובתך ויש לי שאלה . מאז המצב נהיה יותר גרוע ולקחנו אותו לביח שם נתנו לו טיפול של סטרואידים וזובירקס ולקחו ביופסיה (עדיין לא התקבלה תשובה ) . ואז המצב השתפר אך שוב 3 ימים אחרי הפסקת נטילת הסטרואידים החלו לחזור הפצעים , האם הדבר הגיוני האם יש משהו אחר לעשות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקות בפטריה מנעל שלא שליסלי29/10/2012
אם נעלתי נעלים שהם לא שלי ,ונעלתי אותם בלי גרבים ,האם יש מצב להדבקות באקזמה או פטריה,כי מגרד לי מאוד ברגל באצבע החמישית כמו שאומרים שנדבקים ,וגם מעין קילוף וכף רגל צמוד לאצבעות,ממש מוזר לי האמת שהיתה לי אקזמה באצבעות הרגלים גם בקיץ וטיפלתי במשחה נגד פטריות
אשמח לקבל תשובה מהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדבקות בפטריה מנעל שלא שלי - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/10/2012לצורך איבחון והמלצות על ניהוג וטיפול פני לבדיקת רופא עור.
כעיקרון, ההדבקה בפטרת עור הרגלים אפשרית מכל מדרך (רצפה, מנעל וכיו"ב)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנעל של מישהו אחר
סלי31/10/2012תודה על תשובתך תיארתי לעצמי שיכולים להדבק יום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעירות יתריעל29/10/2012
שלום רב,
בתי בת 14 מורידה שיער מהשפם והרגליים. יש לה תסביכים עד כדי כך שאינה מסתכלת לאנשים בעיניים שמא יראו שפם.
מתי אפשר להתחיל טיפול לייזר? או כל שיטה אחרת שתשחרר אותה מהעיסוק האובססיבי הזה.
היא קבלה מחזור.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעירות יתר - תגובה
ד''ר אכי פרידמן30/10/2012יכולה להתחיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
