מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תינוק בן חצי שנה עם פטרייה בעוראדוה28/09/2012
יש לי תינוק בן חצי שנה שהופיעו לו כתמים לבנים באיזור המצח, הסנטר וקצת בגב. הרופא ילדים אמר שזו כנראה פטרייה ונתן לי משחה קלוטרימאזול למרוח פעמיים ביום למשך שבוע... התחלתי את הטיפול לפני יומיים. לא ברור לי איזו פטרייה זו יכולה להיות (זה נראה כמו פטריית שמש למרות שהוא לא נחשף לשמש), ממה הוא קיבל את זה? האם אפשר להדבק מפטריות שמש? כי לבעלי יש... האם זה יכול להעיד על בעיית עור חמורה יותר? תודה וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן חצי שנה עם פטרייה בעור - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/10/2012ללא בדיקה ואבחון לא אוכל לסייע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יבלות ויראליותDWASS27/09/2012
שלום רב!
יש לי בעיה מאוד קשה עם יבלות ויראליות.
כל עקב הרגל שלי מלא בהן (ראו מצורפת תמונה) כמו כן גם בידי.
אני מטפלת בהן, צורבת אותן כל פעם עם חנקן נוזלי אצל רופא עור.
הבעיה היא שהן כל הזמן חוזרות.
ניסיתי גם למרוח לימון, ושום, ואפילו התחלתי דיקור סיני על מנת לחזק את מערכת החיסון שלי.
אני מרגישה כבר חסרת אונים ולא יודעת איך להתמודד איתן ומה ביכולתי לעשות בכדי להיפטר מהווירוס הארור הזה.
(אני מצרפת תמונה של העקב שלי אחרי צריבה ושימוש בחומצה סליצילית.)
בנוסף לכך יש לי אקזמה שחוזרת על עצמה כל הזמן. בעבר חשבתי כי זה נגרם מחומרי ניקוי, אך ככל המראה שלא, כיוון שהתחלתי לעשות הכל בכפפות.
אני משתמשת בדיפרוג'נטה או בבטאקורטן לטיפול באזמות אלו.
לאחרונה הפסקי את הטיפול, כיוון שאחרי כל טיפול החלו לצאת לי יותר יבלות, והבנץי שכנראה הסטרואידים בתרופה מאיצים את התפחות הוירוס.
אשמח לחוות דעתכם או אולי תוכלו להפנות אותי למקום שכן יוכל לעזור לי לטפל בזה,
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
רונן30/09/2012רק מנסה לעזור.
תקראי את התשובה שלי למטה בדף זה על קונדילומה ועל המשחה שהצילה אותי ממנה.
תגיעי לאתר של המטפל כי מרופא עור לא נראה לי שתמצאי פתרון.
רונן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיבלות ויראליות - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/10/2012הטיפול צריך להיות אגרסיבי ואינטנסיבי. אשמח לסייע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודם וצריבה בעור לאחר שיזוףיובל25/09/2012
שלום ברצוני לישאול מספר שאלות אני לא יודע אם זה קשור אבל יש לציין שלקחתי ראוקוטן לפני 7 חודשים במינון של 40 מילגרם ביום לאחר שלא נחשפתי הרבה זמן לשמש כי הייית תמיד אם קרם הגנה אתמול רציתי להיחשף הרבה זמן בשביל להרגיל את העור ליקראת הגיוס הייתי הרבה שעותת בים ונירדמתתי גם מול השמש הפנים ממש אדומות וצורבות למה אני לא מישתזף להיות צבע כהה וניהיה אדום? והאם אני ימשיך ללכת לים כול יום וימשיך ולהיחשף אז העור שלי יתרגל ולא יהייה אדום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודם וצריבה בעור לאחר שיזוף - תגובה
ד''ר אכי פרידמן25/09/2012לא.
הרעיון לחשוף במכוון את העור לשמש אינו מומלץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומהאביב24/09/2012
שלום רב,
שמי אביב, בן 28, לפני כשנתיים נדבקתי מהאקס שלי בקונדילומה בתוך פי הטבעת(בדפנות).
בהתחלה טיפלתי בהן באמצעות שריפתן עם חומר שנקרא קונדילוקס וכעבור זמן מה כשזה לא עזר, רופא העור שלי החליט לשלוח אותי לניתוח. זמן ההחלמה היה ארוך, מתיש ומתסכל.
כעבור מס' חודשים שוב חזרו לי מס' יבלות שאותן שרפתי באמצעות חומר שנקרא "פנול"(נראה לי), ומאז לא חזרו היבלות.
שאלתי היא כזאת- מה זה אומר לגביי, שכיום אין לי יבלות- זה אומר שהנגיף חוסל ואינינו עוד בגופי? או שמה זה קיים אך רדום? אם היום אני רוצה לקיים יחסי מין עם הפרטנר שלי והרי גם קונדום לא מונע הדבקות מקונדילומה, מה עלי לעשות כדי למנוע את הידבקותו?
אודה לתשובתכם.
בברכה,
אביב
נ.ב
מצטער אותי שאין מודעות למחלות המין הנוספות, והדגש העיקרי הוא על נגיף האיידס בלבד. המסר שלי לכל מי שקורא את זה- הישמרו, היזהרו והיו מודעים - עברו עליי שנתיים של סיוטטט!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדילומה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012שלום אביב,
1. שימוש בקונדום יכול למנוע גם את רוב המקרים של הדבקה בקונדילומה ולא רק ב HIV
2. קיים סיכוי גדול שנרפאת ואינך נושא את הנגיף או מדבק אותו לאחרים אך רק הזמן יתן לכך תשובה.
3. בכל מקרה, יחסי מין אנאליים נוטים להיות מאוד מידבקים. לכן ההמלצה הגורפת הנה להמנע מיחסי מין אנאליים לא מוגנים!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק לשם...
אביב24/09/2012היי ד"ר,
רק לשם הבהרה, גם עם בן זוג חדש במערכת יחסים סגורה כמובן, נגיד בעוד מס' חודשים עד שנה, לא מומלץ לקיים יחסי מין ללא קונדום ? ( קצת מתסכל)
תודה,
אביב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ?????
אביב25/09/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש משחה מדהימה לקונדילומה
ירון27/09/2012את לא צריכה לסבול בכלל ולא חייבת להסתמך על רופא
עור כמקקור יחיד.
אני חיפשתי בגוגל פתרון לבעיית הסבוריאה בעור
וכך הגעתי לאתר מחלות עור אלטרנטיבי ברמה עולמית.
קבלתי ממנו משחה לסבבוריאה ומשחה לקונדילומה שחיסלה את היבלות
שהיו לי ולמרות שהם הוסרו 3 פעמים הם תמיד צמחו.
תחפשי בגוגל - קרם סבורם ותגיעי לאתר של המטפל.
יש שם את המידע על המשחה לקונדילומה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבחון סקביאס או משהו אחר אני מקווהלוקה24/09/2012
שלום רב,
יש לי בעיה של גירודים כבר חודש, זה התחיל במפשעה ומבושים, הלכתי לרופא משפחה שיגיד לי אם צריך לפנות לרופא עור והוא נתן משחה שקצת הרגיעה ישבתי שזה קשור אולי לחום וזיעה בעבודה שלי, בינתיים נסעתי ל6 שבועות לחול ויום לפני הנסיעה הבעיה החמירה עם פצעונים כמו יבלות קטנטנות בין האצבעות ולא היתה לי ברירה אלא לטוס עם זה. כרגע מגרד לי באיזור השדיים הישבן והירכיים בעיקר אם כי לעיתים יש תחושות של עקצוצים בכל מני מקומות. החשש הגדול שלי הוא להדביק אנשים בסביבה שלי אם זה סקביאס. איך אפשר לדעת ? והאם יש תרופות בינלאומיות שאפשר לקנות בבית מרקחת ולנסות לראות אם זה עוזר?
אודה לכל עצה.
תודה
שלומצי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבחון סקביאס או משהו אחר אני מקווה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012שלום,
התיאור מתאים אכן לסקבייס. אם הגרד מפריע לשינה אזי התיאור יתאים אף יותר.
הטיפול היעיל ביותר הנו קרם שמכיל תרופה בשם פרמתרין.
ההמלצה: למרוח לכל הגוף לפני השינה (מקו הלסתות ושיער העורף.....הההכללל כולל הכל!!) ולרחוץ כעבור 8-10 שעות.
מומלץ לבצע 3 לילות ברציפות (מה שצפוי להפסיק את הגרד הלילי שמפריע לשינה אך לא את הגרד היומי שיפחת בהדרגה) ולבצע פעם נוספת לאחר 6 לילות הפסקה.
לבני הבית, בני הזוג ולאנשים שבאים במגע קרוב אתך מומלץ לבצע טיפול מונע (גם אם אינם סובלים מגרד ומנגעים עוריים) לפחות בליל הטיפול הראשון שלך וה 10)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
לוקה25/09/2012תודה
בטעות כתבתי את שמי, כך שאודה אם תמחקו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור שמשאיר כתמים ורודים בהיריםמיכאלה23/09/2012
לאחרונה קרה דבר מוזר: אני ישנה על מצעים לבנים לגמרי ופתאום שמתי לב שבמקום בו אני ישנה ישנו כתם ורוד בהיר זרחני ענק. אני מדגישה שזה בכל מקום שהגוף שלי נוגע, לא משהו שקשור להפרשות מאיבר מסוים, אלא ממש מהעור כולו והצבע אינו חום אלא ממש ורוד - כמו של ברביות.
כמובן שהחלפתי מצעים והדבר חזר על עצמו. שמתי לב שגם בחזיות הלבנות שלי יש צביעה ורודה.
יש לציין שלא החלפתי סבון, אני תמיד מתקלחת לפני השינה ולא מורחת קרם גוף - ולא שיניתי דבר בחיי או בהרגלים שלי.
שמעת פעם על דבר כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור שמשאיר כתמים ורודים בהירים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012התופעה קרויה כרומוהידרוזיס - הפרשת צבען בזיעה או בתוכן בלוטות החלב.
לבירור התופעה יש לפנות לספרים וכנראה גם למרפאה מטבולית.
גורמים עיקריים: צבען במזון (כולל תבלינים מסויימים), ותרופות מסויימות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה והריוןשלי23/09/2012
ד"ר שלום, יש לי אקנה ואני לוקחת אנטיביוטיקה מינוציקלין ומורחת אדפרין על הפנים. אני מתכננת הריון. כמה זמן לפני ההריון אני צריכה להפסיק את השימוש בהם?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה והריון - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012לפחות חודש לפני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים כתוצאה מגירוד באבר המיןאריק21/09/2012
שלום,
לפני כשלושה חודשים התחיל לי גירוד באיבר המין.
לאחר כחודש הגירוד דעך ותוך כדי כך התחלתי להשתמש במחת טופסילן למשך 13 יום - בסופו של דבר הגירוד נעלם.
כאשר הגירוד היה במהלכו, כתוצאה ממנו נהיו לי סימנים כחולים על קצה איבר המין (ראה כמו שטפי דם) וכן העור על חלקו העליון של הפין נהיה שחום (לא על הכיפה עצמה).
לאחר שכשלושה חודשים הסימנים טרם נעלמו...
מה אפשר לעשות על מנת להעלים את הסימנים הכחולים (כמו שטפי דם) על כיפת הפין וכן על חלקו העליון של הפין?
אשמח לקבל הצעות מלבד לפנות לרופא העור.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימנים כתוצאה מגירוד באבר המין - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012מצטער אריק אך לא אוכל לשמח אותך.
במילים אחרות, פנה לבדיקת רופא עור כדי שניתן יהיה לאבחן מה הבעייה ולהציע טיפול אפשרי במידה שקיים כזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור אדום ושורףמיטל21/09/2012
שלום,
אחרי לידה נהיתה לי אדמומיות מסביב לשפתיים תחתונות וזה שורף ומגרד. הייתי אצל רופא נשים והוא אמר לי שזה לא קנדידה או משהוא שקשור לתחום שלו, אבל נתן לי קרם בשם דרמקומבין ואמר שאם זה לא יעזור, לפנות לרופא עור. שמתי קרם במשך 7 ימים לפי המלצה וזה אכן עזר, אך אחרי כמה ימים האדמומיות חזרה מלווה בגירוד כמו מקודם. כמו כן כשנוגעים בזה, אז מרגישים שהעור מאוד חם,כאילו רותח. נזכרתי כי אחרי לידה עשו לי תפרים בגלל חתך חיץ ועל מנת להקטין את הכאב, נתנו לי מגנזיום (Sodium sulfate) כדי להניח על האיזור. ברצוני לציין כי לפני הלידה אף פעם לא היה לי משהו כזה. אודה על העצה מה זה יכול להיות וכיצד אפשר לטפל בזה. תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור אדום ושורף - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012לפנות שוב לבדיקת רופא נשים או לחליפין לבדיקת רופא עור.
הסבר אפשרי: דרמקומבין הנו תכשיר שמכיל 3 תרופות, סטרואיד (נגזרת קורטיזון), אנטיביוטיקה ותרופה אנטיפטרייתית. הסטרואיד מפחית תגובת דלקת באופן זמני אך לא מרפא את סיבת הדלקת ולכן צפויה חזרת הבעייה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי למחלת מין או הרפס?חסוי21/09/2012
שלום רב.
היום בן זוגי ואני הסתובבנו כל היום בקניון הומה והשתמשתי בשירותים ציבוריים.
בסוף היום לא התקלחתי או נשטפתי בכלל, וקיימנו יחסי מין - במהלכם הוא ביצע בי מין אוראלי וגם נישק אותי ישר לאחר מכן.
האם יש סיכוי ש"תפסתי" משהו מהשירותים הציבוריים והדבקנו אחד את השנייה באיברי המין/בפה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכוי למחלת מין או הרפס? - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012קלוש ביותר עד אפסי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גולה קטנה במרפקליאת20/09/2012
שלום רב,
אני בת 28 ללא מחלות כלשהן..
לאחרונה הבחנתי בגולה קטנה מתחת לעור באיזור המרפק.
צבע הגולה הוא אפור ומסביב אדום, והיא כואבת מאוד.
יש לציין שאני לא מורידה שערות מאיזור זה, ואינני חושבת שמדובר בשיערה כלואה.
מה זה יכול להיות?
קבעתי תור לרופא עור אך התור לעוד חודש..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גולה קטנה במרפק - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012שלום ליאת,
לא ניתן ליעץ לך באופן מוסמך לפי הנתונים בפורום.
המלצתי: סי מדי יום לקבוע שוב תור בתקווה שיתפנה תור קרוב יותר (עקב ביטול)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהגיל19/09/2012
שלום אני בן 30 עקב פוליקוליטיס בקרקפת כבר הרבה שנים עור העור נתן לי דאלסין 150 ארבע כדורים ביום ושני כדורים של ריפדין למושך חודש !! האם זה נורמאלי מינון כזה האם זה לא מסוכן ..לציין שאני גם לוקיח ציפרלקס 10 מלגרם ליום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בבקשה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012שילוב תורפה אנטיביוטית עם ריפמפיצין, יעיל מאוד להפסקת זיהומים כרוניים של זקיקי שיער.
אם נדרש טיפול ממושך של יותר מחודש נהוג לבצע מעקב של ת. כבד וספירת דם במהלך הטיפול המתמשך בריפמפיצין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירופלסמה ומיקופלסמהמתן19/09/2012
לאחר חודש בו ממההדבקות ב אירופלסמה ומיקופלסמה (ערכתי בדיקה ) אני לוקחת 400 מ"ג של oplodex. הרופא רשם לי תרופה למשך 10 ימים. היום זהו היום החמישי שאני נוטלת את התרופה, אך עדיין יש לי כאבים באיבר המין. האם זה אומר שהחיידקים עדיין פעילים?
שאלה נוספת- האם זה עלול למנוע ממני להיכנס להריון חלילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירופלסמה ומיקופלסמה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012שלום זוהר,
עליך לפנות לרופא נשים לבירור סיבת הכאב המתמשך באיבר המין.
הטיפול האנטיביוטי אינו מונע הריון למיטב ידיעתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מתן25/09/2012תודה על התשובתך.
האם ייתכן שיש לי PID ? הייתי אצל 2 גניקולוגיים והם לא יודעים להסביר לי מה מקור הכאבים.
האם טיפול ב= DOXYLIN יועיל?
תודה וגמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייב פיתרון אני מיואשנועם19/09/2012
אני סובל מאקנה כבר 5 שנים מגיל 15 לקחתי מינוציקלין וכול המישחות האפשריות וסבוני פנים הכי טובים ותכשירים הכי טובים ולא עזר לאחר מכן ניסיתי IPL גם לא עזר הפצעים המשיכו ליגדול בשנתיים האחרונות זה ניהיה כבר קשה מאודד והחלטתי לידחות את הגיוס ולקחת ראוקוטן נטלתי ראוקוטן במינון של 40 מילגרם ליום לתקופה של 8 חודשים יש לציין שאני שוקל 75 ובריא מאוד אני חי על ספורט ועל תזונה נכונה לא אוכל אף פעם דברים אם שומן גם לא מדי פעם בריא מאוד סימתי לקחת את הרואוקטן לפני 6 חודשים זה ניקה את כול הפצעים מהפנים אבל נישארו כתמים אדומים חזקים וצלקות רבות אבל הפצעים המשיכו ליגדול אומם בתדירות נמוכה של פצע לשבוע בערך אבל בחודש האחרון זה ניהיה קשה כול יום גודל לי פצע או שתיים רובם כמו שחורים שמיתנפחים וניהים אדומים אני מתגייס עוד חודשיים ואני לא יכול לידחות יותר המצב הנפשי שלי כבר קשה ואני פוחד שישחררו אותי מהצבא ביגלל זה יש לציין שאני הולך ליחידה קרבית הייתי צריך לעבור פילינג כימי עמוק לצלקות ולכתמים שנישארו לי אבל ביגלל שהפצעים לא מפסיקים ליגדול אז אני דחיתי את זה בנתיים למרות שאין לי יותר מדי זמן והפנים שלי ממש שומניות למרות שאני לא אוכל מזון שומני ומנקה את הפנים בסבון פנים 3 פעמים ביום אני לא יודע מה לעשות האם אפשר לקחת ראוקוטן של 10 מילגרם ליום בזמן שאני בצבא האם יש לזה תופעות לואי כמו אדמומיות או יובש או חשיפה לשמש או פעילות ספורטיית מוגבלת? והאם ראווקוטן של 10 מילגרם יתן לי מענה?
תודה על התשובה זה עוזר לי מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייב פיתרון אני מיואש - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012שלום נועם,
הסיכון לחזרת אקנה לאחר טיפול ברואקוטן במינון מצטבר מלא (120-150 מג"ר תרופה מצטבר לק"ג משקל גוף) הנו כ 15%.
במקרים אלו נדרש קורס רואקוטן חוזר.
במידה ושירותך הצבאי כרוך בפעילות גופנית מאומצת וחשיפה לשמש - טיפול במינון נמוך כמו 5-10 מג"ר ליום יכול לדכא את פעילות המחלה באופן מלא בלי לגרום כמעט לתופעות לוואי או מיגבלות בתיפקוד.
המלצתי: פנה לרופא עור צבאי ושקול איתו את המשך הטיפול ותכנן את הטיפול המיטבי עבורך בזמן השרות ולאחר השרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טאזורקרן14/09/2012
שלום, אני משתמש במשחת TAZORAC לטיפול באקנה.
רציתי לשאול, לאחר סיום הטיפול - מתי ניתן לחזור לפעילות רגילה של חשיפה לשמש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טאזורק - תגובה
ד''ר אכי פרידמן18/09/2012לאחר כחודש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
