מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כתמים לבנים על גבי העוראתי30/08/2012
ד"ר שלום.
מזה כשבועיים אני משתמש במשחת דייבובט.
המשחה אמנם העלימה את הנגעים ובתוספת שמש הם ממש התייבשו אך הותירה לי המון כתמים לבנים .
מה ניתן לעשות כדי שהכתמים הלבנים יעברו??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים לבנים על גבי העור - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012בעיקר להמתין בסבלנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש חיסון ל HSV-2 ?מברר29/08/2012
שלום רב,
לצערי במהלך חיי הועבר אלי הנגיף HSV-2 (הרפס).
עצוב שעד היום אין לי מושג ממי - מתברר שלא תמיד רואים ושאף אחד לא מדבר על זה מפת הבושה - וכך ממשיכים להדבק אנשים.
עם הזמן ההתפרצויות ממשיכות להיות יותר ויותר תקופות.
אני משתמש באסיקלובר 400 מ"ג 3 פעמים ביום וזה מעקב התפתחות הנגיף. רק לפני שנה הודבקתי וזה נהפך לכרוני - כוס אלכוהול או סגריה אקלים חם או מצב רוח ירוד ישר מהוים טריגר להתפרצות.
אלו תרופות יקרות לשימוש כרוני שלא כלולות בסל טיפולים קבוע ככל הידוע לי......?
האם קיים חיסון פעיל\סביל שמוצא היום בשוק ואו בתהליכי פיתוח שידוע לך עליו ד"ר ???
האם כדאי להיות אופטימי לגבי פיתוח חיסון בעתיד הקרוב...?
התסכול "הורג" אותי ואני יודע שגם הרבה אחרים.
לתשובתך וטיפולך המהיר אודה,
בכבוד רב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנסה משהו
דודי29/08/2012חפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
הוא טיפל בי במחלת הנשיקה וזה מחק לי הרפס סוג 2 על הדרך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש תוצאות רבות
מברר31/08/2012שלום לך ותודה על עזרתך
אני מחפש ועולות בחיפוש הרבה אופציות.
יש לך שם של הבן אדם\מכון\קליניקה..?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש חיסון ל HSV-2 ? - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/09/2012לצערי לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע אדמומיאביב28/08/2012
אני בגיל 50 מקיים יחסים מוגנים מידיי מספר שבועות או חודשים
ב4 החודשים האחרונים מופיעים אצלי בעטרה מקומות אדמומיים
שאחרי מריחה לא קבועה בדרמהקומבין זה נחלש אך לא נעלם לחלוטין
ב3 שבועות האחרונים קיים איזור אדום בצד ימין, מידיי פעם מרחתי שוב דרמה קומבין [אותו רשם לי רופא עור לפני שנים בגלל בעיית אדמומיות דומה]
אני מורח שוב אבל האדמומיות נשארת
האם מה שניראה בצילום, יכול להתאים לנגע עגבתי?
אלרגי? דלקתי?
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתה קורבן של של סטירואידים
חיים29/08/2012אתה מורח דרמקומבין והוא יוצר לך רק מראית עין של היעלמות
בותור סטירואיד אתה סובל מריבאונד של הפריחה במקום.
מי מורח סטירואידים על העור ? או על איבר מין ?
נפלת קורבן של סטירואידים כמו אלפי חולי עור מסוגים שונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום מקומי במפשעה, בעיקר לאחר ספורטאמנון27/08/2012
שלום,
אני בן 36 בריא בד"כ.
אני רץ 3 פעמים בשבוע, כבר כמה שנים, אבל רק בחודשים האחרונים התחילה לי התופעה.
זה התחיל לפני כמה חודשים בגרד במפשעה ובאשכים, בעיקר לאחר אימונים, והמשיך ללוות אותי במהלך היום.
זאת למרות שאני שומר על היגיינה - מתקלח כמה פעמים ביום.
התחלתי למרוח אגיסטן, באופן קבוע, והגרד נעלם.
לאחרונה - בחודש האחרון - אני סובל מתחושה של חום מקומי במפשעה, זה מטריד ולא נעים. לא מגרד, לא אדום, ואין לכאורה סימנים חיצוניים מלבד תחושת החום המקומי.
אני התחלתי למרוח את האגיסטן בצורה אינטנסיבית יותר - 2-3 פעמים ביום, כבר 10 ימים, ללא הטבה.
עאני לא רוצה להפסיק לרוץ....
מה אפשר לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכול להיות שזו שפשפת??...
אמנון27/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על ברזלליאת26/08/2012
שלום,
אני 4 חודשים אחרי לידה,לוקחת ברזל"אקטיפרין",הברזל גורם לי לשלשולים,
יש לי גם נשירת שיער רצינית,האם אתם יכולים להמליץ לי על ברזל אחר?
האם בגלל שנגרם לי שלשולים אין השפעה של הברזל עליי?
הבנתי שברזל גורם או לעצירות או לשלשול
מחכה לתשובות
תודה ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על ברזל - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ26/08/2012שלום ליאת,
השלת השיער כ 4 חודשים אחרי הלידה הנה תגובה צפויה הקרויה Telogen efluvium. מצוקת הגוף בעת הלידה גרמה להפסקת צמיחת הציפורניים והשערות. חידוש צמיחת הציפורניים מלווה בהיווצרות פס שקוע לרוחב הציפורן ליד העור שבבסיסה הקרוב. חידוש צמיחת השערות כרוך בהשלת השערות שפסקו לצמח תוך צמיחת שיער חדש.
לגבי הברזל והתגובות שגורם לך התכשיר - היוועצי ברופא המשפחה שימליץ לך על תכשיר מסחרי אחר שגורם לפחות תופעות לוואי של מע' העיכול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברזל
אורטל26/08/2012הברזל באמת גורם לעצירות, אני עברתי לא מזמן לברזל עדין של סולגאר שספציפית לא גורם לעצירות, אז אני יכולה להמליץ לך עליו.. מאז שהתחלתי איתו אין לי עצירות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיואב26/08/2012
שלום רציתי לשאול, האם יש איזושהי מחלה שיכולה להשפיע על ההורמונים(הורמוני המין וכו')?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ26/08/2012בוודאי:
צרעת, גידול של האשכים \ שחלות \ יותרות הכיליה \ היפופיזה \ היפותלמוס, שחמת הכבד ועוד.
סתם לשם הסקרנות - מדוע עולה שאלתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
יואב26/08/2012שלום לך, פשוט עשיתי בדיקת דם להורמונים וגיליתי שהורמוני המין שלי לא תקינים, אני בן 17 כמעט ואמרו לי שיכול להיות שזה בגלל ההתבגרות אבל אני חושב שיכול להיות שזה משהו אחר. אני לא חושב שיש לי צרעת אך תוכל לפרט לי אילו מחלות יכולות להשפיע על ההורמונים האלו אצל גברים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפתה על שק האשכיםעידן24/08/2012
שלום,
אני סובל מאפתות בפה באופן תדיר יחסית ולמרות שנבדקתי בכל הבדיקות לגורם פתולוגי לאפתות, לא נמצא דבר.
בד"כ האפתות מתפתחות בסמוך לאירועי מחלה, וירוסים, וחוום.
לעיתים רחוקות מתפתחות אצלי אפתות ( או פצעים דמויי אפתות) גם במקומות פחות שגרתיים כגון שק האשכים ואיזור פי הטבעת.
מחזור החיים של הפצעים זהה לאפתות - אדמומיות קטנה, פצע שגדל אט אט עד לגודל של אפתה בינונית / גדולה עם כל הכאבים הנלווים במגע - ובסופו של דבר הפצע עובר מאליו.
האם התופעה הנ"ל מוכרת? האם כלל מדובר באפתות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול אנטי וירלי באפטות
טל25/08/2012יש טיפול מעולה ביותר לאפטות אבל זה לא נמצא אצל רופא עור
ואתה במצבך ץהיה חייב אותו כי במסגרת רפואת עור קונבציונלית
לא תצא מזה.
זה טיפול אנטי וירלי שמיועד למחלות עור שעושה פלאים .
אתה צריך להכנס לאתר של המטפל בחיפוש גוגל.
תחפש בגוגל - טיפול האלטרנטיבי במחלות עור.
זה אתר מחלות עור ברמה עולמי.
הוא פיתח טיפול פורץ דרך שצריך לשתות למספר ימים.
אין בעולם עוד רמה כזו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפתה על שק האשכים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ26/08/2012שלום עידן,
עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש גם הפנייה לראומטולוג לוודא שאינך מפתח מחלה בשם Behcet.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת אקנהדני24/08/2012
שלום, אני נער בן 16, כבר הרבה זמן היה לי אקנה, אבל בזמן האחרון זה החמיר מאוד.
אני לוקח משחות, אבל פתאום ראיתי שיש לי צלקות, אשמח אם תגידו לי אם אפשר יהיה להעלים את הצלקות מתישהו או שהם ייעלמו לבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת אקנה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ26/08/2012השאלה הנה האם מדובר בכתמים של כלי דם מורחבים באזור החלמת פצעוני האקנה או שמדובר בצלקות שניתן למששן במגע.
בכל מקרה, הטיפול הטוב ביותר לצלקות הנו מניעתן. אם אתה סובל מאקנה חמורה שנוטה להותיר צלקות - עליך לפנות לרופא עור בשאלת אפשרות טיפול באיזוטרטינואין (רואקוטן \ קורטן)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
דני26/08/2012אפשר להרגיש את השקעים בעור.
אין דרך אחרת מלבד טיפון ברואקוטן?
לפני מספר שנים לקחתי את הכדורים האלו והם גרמו לי ליובד חמור בעיניים ובפנים וגם לירידה באיכות הראיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחי
ליאר30/08/2012כמה מ''ג של ראקוטן לקחת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד באיבר המיןא23/08/2012
שלום אני כבר שנה נמצא בחו"ל ואני חוזר רק עוד חודשיים לארץ , לכן רציתי את עזרתכם .
יש לי מין פריחה באיבר מין והיא מגרדת ,לא תמיד בצורה קיצונית אבל מדי פעם מתחיל הגירוד בדר"כ כשאני פחות נקי או מזיע .הביאו לי 3 סוגים של משחות שרוקחים הביאו לי כולל רופא אחד והם לא עזרו .
קיימתי יחסי מין רק עם קונדום .
צירפתי תמונה מצטער אם זה לא מתאים כל כך פשוט אני בחו"ל וחייב את עזרתכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד באיבר המין - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ26/08/2012לא ניתן לאבחן ולייעץ באופן מוסמך על סמך התמונה והסיפור המוגבל.
לצורך אלה נדרשת בדיקה קלינית.
פנה לבדיקת רופא עור בהקדם אפשרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיצותמניה23/08/2012
שלום רב, דוקטור!
בת 37 חולה ב HCV. נהיתי מאוד אלרגית בשנה אחרונה לעקיצות של יתושים ופשפשים- מקום עקיצה ממש מתנפח לי, נהיה אדום ומתגרד ואם מדובר ברגל אז מקשה על הליכה אפילו.
האם ישנה תרופה כל שהיא שתקל עלי בלי חשש שתפגע בכבד?
תודה מראש על עזרתך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקיצות - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ26/08/2012שלום מניה,
הטיפול הטוב ביותר הנו מניעה:
1. הדברת פשפשי המיטה מביתכם אם קיימים
2. שימוש ברשתות יתושים על פתחי הבית ואפילו כילה סביב המיטה
לטיפול תרופתי בעקיצות - פני לבדיקת רופא עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות ל-ovestinדבי23/08/2012
שלום.
אשתי משתמשת בגלל יובש נרתיקי בקרם בשם OVESTIN
מאז שהחל היובש והיא משתמשת בהורמון זה לאחר קיום יחסי מין מופיעים אצלי כתמים אדומים בעור באבר המין .
יתכן והסיבה היא שאני רגיש לקרם הזה ?
האם לדעתך יכולה להיות סיבה אחרת .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות ל-ovestin - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ26/08/2012האודם עלול להיות גם עקב הפחתה בהפרשת נוזל הסיכוך אצל אשתך.
המלצות לבירור:
1. נסה למרוח את האובסטין פעמיים ביום על קדמת מרפק שמאל שלך למשך 3 שבועות. אם לא גורם לאודם שם - אזי זה אינו הגורם לאודם על איבר מינך.
2. נסו להשתמש בג'ל סיכוך בעת המגע המיני: ג'ל KY או כל תכשיר אחר שימליץ הרוקח בבית המרקחת
3. אם כל אלו לא מועילים לאיבחון ומניעה - גשו לבדיקת רופא עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה בקצה הפיןאופק22/08/2012
שלום רב,
אני בן 18 וביומיים האחרונים אני חש צריבה ממש בקצה הפין (מבפנים או מבחוץ- קשה להבדיל). אין סימנים הנראים לעין כלל, ואין שום שינוי בשתן.
את הצריבה שמרגישה כמו דקירות של מחט אני מרגיש כל הזמן ובמיוחד אם אני נוגע באיזור.
האם צריך לבדוק כבר עכשיו את הנושא או שמספיק לחכות ולראות מה קורה ולשים על האיזור סינטומיצין?
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה בקצה הפין - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ26/08/2012שלום אופק,
רצוי לבדוק בהקדם אצל רופא עור וכן לבצע בדיקת שתן לכללית ותרבית אצל רופא המשפחה.
אם יש עקבות דם בבדיקת השתן - יש לחשוב על אבן קטנה שחוסמת את מוצא השופכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכון להרפס?שרון22/08/2012
שלום ד"ר יקר,
1. אם נגעתי לחשפנית בגופה ושדייה ולאחר כחצי שעה הלכתי לשירותים ונגעתי באיבר מיני האם יש סיכוי להרפס באיבר המין ?
2.אם נגעתי לחשפנית בגופה ושדייה ולאחר כמה דקות נגעתי בשפתיי , יש סיכון להידבק בהרפס שפתיים ?
דרך אגב החשפניות במקום שאני הולך נקיות ללא שום פצעים בשפתיים או או בגופם החשוף בחלק העליון .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכון להרפס? - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ26/08/2012אם לא היו סימנים להרפס על גופה של החשפנית הסיכון הנו אפסי (אך לא אפס ממש)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה ואיקקלומיןשלי22/08/2012
ד"ר שלום, אני מנסה להיכנס להריון, טופלתי באיקקלומין ובאותה תקופה הופיע אצלי אקנה.
האם איקקלומין יכול לגרום לאקנה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה ואיקקלומין - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ26/08/2012טיפולים הורמונליים עלולים להחמיר נטיה לאקנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן שרופהצבי22/08/2012
שלום
רופא עור הבחין יבלת על האוזן שלי, הוא שרף לי שליש מהאוזן עם בלון חנקן אם אני לא טועה, יש לי כאב ראש מצד האוזן, חלק מהאוזן לא מורגש בנגיעה ונופלים חתיכות מהעור בקצוות. מה אתם אומרים על זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן שרופה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן22/08/2012הטיפול בחנקן מקובל ליבלת והתופעות שהינך מציין מוכרות כחלק מהטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
