מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי סימני מתיחה בעורמאור22/08/2012
שלום, אני מאור בחור בריא בשנות ה20 לחיי
לפני כשנה שמתי לב לסימני מתיחה לבנים בעור, הם מופיעים בחלק האחורי של הירך ובחלק מהישבן.. חשוב לציין שלא שמתי לב לשום "אזהרה" לא היה שלב שהם היו ורודים או סגולים וכו' פשוט שמתי לב ככה פתאום, גם חשוב לציין שאני במשקל הרצוי לגובה שלי אפילו טיפה פחות, לא היה שינוי במשקל שלי לאחרונה.. רציתי לדעת בבקשה איזה סיבה אפשרית יכולה להיות והאם יש טיפול יעיל להעלמת הסימנים.. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי סימני מתיחה בעור - תגובה
ד''ר אכי פרידמן22/08/2012סימני מתיחה יכולים להופיע עקב מגוון רב של סיבות לדוגמא צמיחה לגובה או התחלת אימון בחדר כושר. אין מענה טוב לסימנים שהם בגוון בהיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטות במפשעה ?יצחק21/08/2012
אני בן 37
לאחרונה גיליתי מעין גבשושית קטנה במפשעה הלכתי לרופא עור אשר נתן לי
אנבטיביוטיקה רוליד ומשחה היקומיצין או משהו דומה
לאחר 10 ימים של טיפול התופעה לא חלפה ואף הופיעה כמה גבשושיות קטנות חדשות
חזרתי לרופא אשר רשם לי שוב משחה טרידרם
ואמר לי למרוח 10 ימים ושאם המצב יחריף לקחת שוב את הכדורים של רוליד
הגבשושית העיקרית שממנה זה התחיל כעת אדומה למרות שלפני כן היא לא הייתה ואף היא כואבת וזה מפריע
אינני לוקח את הכדורים ולא את המשחה מכיוון שאני סבור שאם הכדורים לא הועילו בפעם הקודמת למה שיועילו כעת ?
למי עליי לפנות ומה עליי לעשות ?
זה מאוד מטריד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטות במפשעה ? - תגובה
ד''ר אכי פרידמן22/08/2012בשביל מה לפנות אם אינך עושה את הטיפול שקיבלת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאה חיובית ל-Ureaplasma urealyticענת20/08/2012
שלום,
ביצעתי את הבדיקות הבאות:
Trichomonas vaginali NEGATIVE
Mycoplasma hominis NEGATIVE
Mycoplasma genitaliu NEGATIVE
Chlamydia trachomati NEGATIVE
Neisseria gonorrhoea NEGATIVE
Ureaplasma urealytic POSITIVE
רציתי לדעת מה המשמעות של התוצאה החיובית?, למה זה גורם?, האם יש צורך בטיפול ומהו?
תודה מראש,
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאה חיובית ל-Ureaplasma urealytic - תגובה
ד''ר אכי פרידמן22/08/2012כל עוד אין קליניקה לא לך ולא לבן הזוג אין צורך בטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור מגורה בין האשכים לפי הטבעתאלדד20/08/2012
שלום
יש לי כבר תקופה מסויימת עור מגורה בין האשכים לפי הטבעת (תמונה מצורפת)
האם יש סיבה לדאגה?
יש לציין כי מה שהסב את תשומת ליבי היו 2 דברים:
1. זה שורף.
2. לאחר ישיבה ממושכת על האזור (למשל אם אני יושב על קצה שולחן) אני מרגיש שהאזור "נרדם".
תודה
אלדד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עניתם- אשמח לתגובה
אלדד27/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דילגתם על השאלה שלי..הרפסאבי20/08/2012
שלום רב.
אני סובל כבר 20 שנה מהרפס בשפתיים שהיה מופיע עד לפני שנה וחצי בתדירות של בערך פעם בשנה.בד"כ עם הופעת הנגע הייתי לוקח כדורים של זובירקס למשך 5 ימים דבר שאיכשהוא עוזר קצת לקצר את משך המחלה.
לצערי בשנה וחצי האחרונות הנגע התחיל להופיע בתדירות של פעם בחודשיים ובהוראת רופא העור אשר מטפל בי התחלתי לקחת כדורי זובירקס לטיפול מונע.
אני מוצא את עצמי לוקח כדורים בשנה וחצי האחרונות לתקופות ארוכות אך כל פעם שאני מפסיק לקחת את הכדורים אחרי חודש בערך מתפרץ לו אותו נגע מעצבן ואז שוב אני מתחיל הכל מהתחלה ולוקח שוב כדורים לטיפול מניעתי.
בעיקרון אני לוקח כדורים לטיפול מניעתי לתקופה של בערך 4 חודשים ויורד לאט לאט במינון עד שמפסיק בהוראת הרופא.
אני כבר מיואש מהכדורים האלה ולא רוצה "לחיות" על כדורים.יש לציין שבזמן לקיחת הכדורים לא מתפרץ אותו נגע.
רציתי לדעת....
1.איזה טיפול מונע אחר אפשר לקבל חוץ מהכדורים הנ"ל?
2.האם חומצת אמינו L.LIZILE שמדברים עליה בפורומים למיניהם היא אכן טובה לטיפול מניעתי?
3.האם כדורי וולטרקס עושים את העבודה יותר טוב מהזובירקס?
4.מה היית מציע לי באופן כללי לעשות ואיך לטפל כדי להתפטר מהופעת הנגעים הללו?
תודה
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגתם על השאלה שלי..הרפס - תגובה
ד''ר אכי פרידמן22/08/2012ראה תשובתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ישנו סיכון להרפס במקרה זה ?שרון19/08/2012
שלום רב ,
ביום חמישי האחרון הייתי במועדון ובחורה אקראית נישקה אותי בשפתיה על הלחי , ומיום שבת נכנס לי למחשבה שאולי נדבקתי בהרפס. יש לציין שפנייה ושפתייה של הבחורה נקיים ללא שום חשד להרפס פעיל חלקית ואיני יודע בכלל אם היא נשאית של נגיף ההרפס . נגעתי גם בגופה שהיה חשוף בחלק העליון ולאחר כמה דקות נגעתי בפניי .
האם ישנו סיכון להידבקות בהרפס שפתיים ?
יש לציין שאני סובל מחרדה בריאותית שידועה ע"י הפסיכולוגיים שכל סיפטום פשוט מקשר אותי למחלה חמורה ומחשבתי היא כי נדבקתי כבר בנגיף .
צריך צפירת הרגעה שלכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ישנו סיכון להרפס במקרה זה ? - תגובה
ד''ר אכי פרידמן22/08/2012הצפירה נשמעת!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים על איבר המיןעדי18/08/2012
לאחרונה שמתי לב כי הופיעו כתמים חומים כהים על השפתיים הפנימיות של איבר המין שלי.
אני מקיימת יחסי מין מוגנים תמיד!
האם זו עדיין יכולה להיות מחלת מין?
**כמובן שאלך להיבדק אצל רופא**** המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים על איבר המין - תגובה
ד''ר אכי פרידמן22/08/2012לא בהכרח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס שפתיים עקשן ביותראבי17/08/2012
שלום רב.
אני סובל כבר 20 שנה מהרפס בשפתיים שהיה מופיע עד לפני שנה וחצי בתדירות של בערך פעם בשנה.בד"כ עם הופעת הנגע הייתי לוקח כדורים של זובירקס למשך 5 ימים דבר שאיכשהוא עוזר קצת לקצר את משך המחלה.
לצערי בשנה וחצי האחרונות הנגע התחיל להופיע בתדירות של פעם בחודשיים ובהוראת רופא העור אשר מטפל בי התחלתי לקחת כדורי זובירקס לטיפול מונע.
אני מוצא את עצמי לוקח כדורים בשנה וחצי האחרונות לתקופות ארוכות אך כל פעם שאני מפסיק לקחת את הכדורים אחרי חודש בערך מתפרץ לו אותו נגע מעצבן ואז שוב אני מתחיל הכל מהתחלה ולוקח שוב כדורים לטיפול מניעתי.
בעיקרון אני לוקח כדורים לטיפול מניעתי לתקופה של בערך 4 חודשים ויורד לאט לאט במינון עד שמפסיק בהוראת הרופא.
אני כבר מיואש מהכדורים האלה ולא רוצה "לחיות" על כדורים.יש לציין שבזמן לקיחת הכדורים לא מתפרץ אותו נגע.
רציתי לדעת....
1.איזה טיפול מונע אחר אפשר לקבל חוץ מהכדורים הנ"ל?
2.האם חומצת אמינו L.LIZILE שמדברים עליה בפורומים למיניהם היא אכן טובה לטיפול מניעתי?
3.האם כדורי וולטרקס עושים את העבודה יותר טוב מהזובירקס?
4.מה היית מציע לי באופן כללי לעשות ואיך לטפל כדי להתפטר מהופעת הנגעים הללו?
תודה
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון מומלץ להרפס
אור17/08/2012אתה יכול לנסות טיפול אלטרנטיבי שמחסל נגיפים
אבל זה לא בסל הבריאות אלא בעלות פרטית.
תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
זה האתר למחלות עור.
שם יש פתרונות שאפילו בעוד 100 שנה לא יהיו לרופא עור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרפס שפתיים עקשן ביותר - תגובה
ד''ר אכי פרידמן22/08/20121. אין
2. ניתן לנסות
3. אותה יעילות
4. הדרך שנקט הרופא שלך הולמת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבוריאה בקרקפת,בפנים ובגבותניב שופן17/08/2012
שלום רב,
בשנה האחרונה יש לי סיבוריאה בקרקפת,בפנים ובגבות.
בפנים ובגבות זה לא מופיע כאשר אני לא שוטף את הפנים.
אבל בקרקפת אני מתמש בסבוסל ולמרות זאת ברגע שאני שוטף את הקרקפת הסבוריאה חוזרת.כל פעם שזה בא במגע עם מים זה חוזר.
הסבוסל לא עוזר...מה עליי לעשות?
ועוד שאלה,הסבוסל גם טוב לשימוש בפנים ובגבות.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם סבורם הכי טוב בעולם לסבוריאה
ניר17/08/2012קרם סבורם הוא קרם צמחי מדהים המכיל 3 סוגים
הוא הכי טוב בעולם לסבוריאה.
פשוט תחפשו בגוגל - קרם סבורם
תגיעו לאתר עם תמונות המחשה על התוצאות המדהימות של קרם סבורם.
אחרי שתשמשו בקרם המדהים הזה כבר לא תזדקקו לחפש עוד פתרונות לסבוריאה.
הכי חשוב לא למרוח זבל של סטירואידים שזה מה שיש לרופא עור לתת לכם
שמהם המחלות רק מחמירות ולעולם לא מבריאות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסבוריאה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן22/08/2012פנה לרופא עור לקבלת תכשיר חלופי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפשפת בפיןאנני16/08/2012
שלום,
אשמח לקבל חוות דעת על התמונה המצורפת, האם מדובר בפטריה או בשפשפת. התופעה התחילה לפני כשבועיים שלושה. לפעמים ישנה תחושה של גרד.
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפשפת בפין - תגובה
ד''ר אכי פרידמן16/08/2012אינני מבצע אבחנות באינטרנט. ממליץ לפנות לרופא עור לאבחון וטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבסוף גילית מה זה ?
א03/07/2016יש לי משהו מאוד מאוד דומה
ולא מוצא עוד כתבות באינטרנט
אולי גילית מה זה היה ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסת עור מיותרתיעל14/08/2012
יש לי פיסת עור מיותרת, בשפתיים הפנימיות. למרות שהיא לא נראית אלא אם ממש מתעסקים במקום, אני מתביישת מגברים ונמנעת מקיום יחסים בגללה. מה גם שנדמה לי שהיא גדלה מעט ממה שאני זוכרת אותה מלפני 10 שנים.
אפשר להסירה בניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסת עור מיותרת - תגובה
ד''ר אכי פרידמן16/08/2012גשי להיבדק ובהתאם תקבלי תשובה האם ניתן להסירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יבלת סלטןאיציק14/08/2012
שלום.
התחיל לצמוח לי יבלות בגוף.
הייתי אצל רופא עור שהביא לי ג'ל למריחה בשם סלאטאק ג'ל.
הבנתי שצריך למרוח על היבלות ויש לי מספר שאלות.
1.למה לא שורפים את היבלות במקום למרוח אליהם ג'ל?
2.שהייתי אצל הרופא עור הוא לא ממש הסתכל עליי והביא לי את המחשה בלי הרבה דיבורים, שאמרתי לו שיש לי יבלת באף הוא אמר למרוח גם שם, לעומת זאת שאמרתי לרוקח הוא אמר שאסור שזה רק למריחה חיצונית.
יש לי יבלת בתוך האף ממש ליד הנחיר. מותר למרוח שם ?
תודה רבה לכם!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - הרפס בשפתייםגלית13/08/2012
לחבר שלי היה הרפס בשפתיים לפני זמן מה וכרגע אין לו כבר סימנים. לפני כמה ימים התנשקנו ומאז אני מרגישה עקצוץ בשפתיים. מרחתי משחת זובירקס. האם בזמן שההרפס שלו לא פעיל ואני מורחת זובירקס בימים אלה עפי ההוראות יש סכנה בהידבקות ממנו אם אתנשק איתו שוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס בשפתיים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן16/08/2012לפי תאורך אין סכנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנאליקים13/08/2012
שלום
בן זוגי מחדיר לפי הטבעת שלי שפורפרת של קרם גוף קטן ( כמו של הבתי מלון 50 מי"ל ) הוא מחדיר את השפורפרת לפי הטבעת ואז לוחץ עליה וכל הקרם נכנס פנימה. ורק אח"כ הוא חודר אליי. האם זה מסוכן זה יכול לעשות נזק הקרם שחודר פנימה ? אני לא מרגישה כאבים ולא מרגישה משהו מיוחד לאחר מכן.אני מרגישה שהקרם נכנס. אנחנו עושים זאת כבר כמה חודשים בערך פעמיים בשבוע וכל פעם עם אותה הכמות של הקרם. ( שפורפרת חדשה בכל פעם ) האם יש בזה סיכון מסויים לגוף שלי ? הקרם יכול להיכנס לגוף דרך פי הטבעת ? זה יכול להזיק ? תודה רבה על תשובתך. קים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנאלי - תגובה
ד''ר אכי פרידמן16/08/2012קרמים המיועדים לשימוש חיצוני אינם מיועדים להחדרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנאלי- המשך
קים17/08/2012תודה רבה, במה כן אפשר להשתמש להחדרה ?.. והאם זה יעשה לי נזק השימוש בקרם שהחדרנו שכבר נעשה ?...( למעי או משהו ..?...) תודה רבה שוב.קים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן זוגך אדם חולה
ירין17/08/2012בשלב כזה או אחד פי הטבעת שלך יתרחב ויתחילו לך
פליטות שמהם לא תצאי לעולם.
הצורך לחדירה בפי הטבעת הוא ביטוי לאגרסיות של בן זוגך ואת נכנעת לו.
שלא נדבר על זיהומיפ פטרתיים שיתפחו שם בהמשך שגם מהם לא תצאי.
בן זוגך אדם חולה שעל חשבון בריאותך הוא מספק את תאוותו אלא אם כן גם את אישה חולה שחייבת שיזיינו אותה בתחת.
גם אם תתפללי אכי פרידמן לא יענה לך פעמיים לשאלת ההמשך.
בהמות בקרבנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן שהוסרהאני12/08/2012
לפני מספר שנים הסירו לי נקודת חן, התשובות מהפתולוגיה תקינות, כיום אני רואה בתוך הצלקת נקודה שחורה. הלכתי לרופאת עור ששלחה אותי לפלסקיאי לבצע ביופסיה, הפלסטיקאי אמר שאין טעם לבצע והכל תקין. האם אני יכולה להיות רגועה? הוא אפילו לא הסתכל על הנקודה תחת מיקרוסקופ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודת חן שהוסרה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן16/08/2012אם אינך רגועה גשי לקבל חוות דעת נוספת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
