מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הופעת פצעים על האשכיםע10/10/2012
שלום, מזה כמה חודשים שמגרד לי באיזור האשכים ולא ראיתי שום סימן מלבד אדמומיות קלה.
לפני כ3 שבועות החלו להופיע פצעים (כפי שניתן לראות בתמונה). הם לא מדממים, אך מפרישים נוזל מסויים, כאשר נוגעים בהם.
הדבר איננו כואב, כי אם מגרד ומציק.
אודה לכם על העזרה:)
ע.
תל אביב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הופעת פצעים על האשכים - תגובה
ד''ר אסף מונסליזה15/10/2012הצילום לא לגמרי ברור ולכן קשה לענות על שאלתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לכם מושג מה זה?
אנונימי18/10/2012אין לכם מושג מה זה? התמונה מאוד ברורה.. זה בדיוק המצב.
קיים משהו מעל העור ואין לי מושג מזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריית שמש איזור הקיפול במרפקרועי09/10/2012
שלום שמי רועי אני בן 23
מזה שלוש שנים כל קיץ יוצא לי כתמי שמש באיזור הקיפול במרפק,
השנה זה החמיר לי ממש והתפשט על איזור הבטן הידיים
זה ממש לא אסתטי, כאחד שמטפח את עצמו ומתאמן ודואג לחזות החיצונים שלי זה מציק לי נורא
במשך כל השנים האלו ניסיתי את כל התכשירים האפשריים, שמפואים (ניזוראל, אגיספור), תמיסות, כדורים תרופות סבתא.... אך שום דבר לא עוזר.
חשוב לציין כי בחודשים של האביב זה לא נראה אלא מתחיל לי בחודשים של אוגוסט עד הסתיו וזה מלווה בכתמים לבנים שלא משתזפים (צבע עורי הוא שחום)
עוד דבר שברצוני לציין, אני מקדים תרופה למכה-> עוד לפני תחילת הקיץ אני מתחיל להשתמש בתכשירים בין 2-3 פעמים בשבוע כדי לנסות למנוע התחלה של הפטריה אך ללא הצלחה זה יוצא שוב
מוכן לעבור כל טיפול כדי שזה יעבור... אם יש דבר כזה טיפול בלייזר אין לי מושג כל דבר שיכול להביא לפיתרון
אודה לתגובתכם תודה רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריית שמש
רוני10/10/2012יש תמיסה צמחית שמחסלת אותה.
תחפש אותה בגוגל באתר מחלות עור אלטרנטיבי.
תנסה לחפש בגוגל - קרם סבורם
ככה תגיע לאתר.
בהצלחה.
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריית שמש - תגובה
ד''ר אסף מונסליזה15/10/2012לא כל כתם לבן הוא בהכרח "פטרית שמש". יש אבחנה מבדלת ובפניה שלך חסרים פרטים לגבי בדיקות שאולי בוצעו (ביופסיה, תרבית).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד כמו עקיצות בכל הגוף.לילי אפרתי09/10/2012
שלשום החלו להופיע לי עקיצות במקבצים על הצוואר (בחיבורים עם הכתף) . כעבור שלושה ימים, זה עדיין מגרד והופיעו חדשות במקומות שונים בגוף (שוק, ירך, מרכז החזה, בטן, זרוע) מפוזרות מאד (שם אחת ושם אחת) ולא במקבצים (ממש דומה לעקיצות יתוש, אבל זה לא).
מה זה? האם זה תולעים? זה לא סקביאס לדעתי כי זה לא מופיע באיזורים הפופולרים של סקביאס.
אני בת 33. בריאה. אמא לילדים קטנים. חזרתי באותו יום שזה החל חזרתי מקמפינג בצפון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד כמו עקיצות בכל הגוף. - תגובה
ד''ר אסף מונסליזה15/10/2012קשה לתת תשובה מעבר להשערות שאת מעלה מבלי לראות את הפריחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שני סוגי הרפסאיתמר07/10/2012
שלום
האם יכול להיות מצב שלאדם יהיו את שני סוג ההרפס ?
בתודה מראש
איתמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני סוגי הרפס - תגובה
ד''ר אסף מונסליזה15/10/2012כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוףעזרההה דחוףף06/10/2012
לפני יום שמתי לב לחומר צהוב ודביק שמופרש לי מהפין ללא הפסקה והפין בנוסף נפוח ואדום וזה מלווה בגירוד,יכול להיות שזה מחלת מין למרות שלא קיימתי יחסי כי אני לא מבוגר איך לטפל בזה????? דחוףףףףף דחוף דחוף דחוף אני לא יודע מה לעשות ולא נעים ללכת להורים ואני לא יכול לישון אפילו מהכאב והגירוד אז עם אפשר עזרה דחוף ככל האפשר!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אתם לא עונים
עזרההה דחוףף09/10/2012למה אתם לא עונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אתם לא עונים דחווף
עומר10/10/2012למה אתם לא עונים דחווף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה דחוף - תגובה
ד''ר אסף מונסליזה15/10/2012על פי התיאור שלך נראה שהמדובר בדלקת בדרכי השתן. גש להיבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרנולומה אנולרבילי06/10/2012
שלום רב
מזה חצי שנה יש לי על העור נגעים שאובחנו בביופסיה כ- כרנולומה אלונר,
הנגעים הללו לא גורמים לגרוד יוצא דופן, אלא שהם ממש לא אסטטיים וגורמים לי אי נוחות משום כך. הם הופיעול על גב כף היד על הזרועות ,באזור העורף, הצוואר.
הייתי כמובן אצל רופא עור וקיבלתי משחות שונות כגון:דרמובט, נרודרם, ואלוקום וכמו כן קיבלתי כדורים בשם ניאוטיגזון.שום טיפול לא עזר לי.
אשמח לשמוע על עוד טיפולים שכן יכולים לעזור.הבנתי מרופא העור שזו מחלה אוטואימונית ושאף אחד לא יודע את הסיבה שהיא מופיעה, וכמו שהיא מופיעה כך היא נעלמת. השאלה היא מתי?מאוד לא נוח לי לבוא במגע עם אנשים, זה מביך.
תודה רבה מראש
בילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרנולומה אנולר - תגובה
ד''ר אסף מונסליזה15/10/2012ניתן לנסות זריקות סטרואידים לתוך הנגעים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה-פטריה בציפורן ברגלאורנה05/10/2012
שלום,יש לי זמן רב (כמה שנים) פטריה בציפורן ברגל,חייתי עם זה ,עד שלפני חצי שנה בערך זה נהיה גרוע יותר והייתי חייבת טיפול,הלכתי לרופא העור,והוא נתן לי -אגיספור- נוזלי,לשים בבוקר ובערב כל יום,עשיתי כדבריו בערך כחודשיים,ועכשיו הציפורן ממש "נתלשה" אבל נשארו ממש טיפה חתיכות כאלה שנראה שאפשר לגרד אותן אבל אני מפחדת לעשות נזק.
כעיקרון,כרגע זה מה שיש ואני בלי ציפורן למעט השאריות.
אז יש לי כמה שאלות ,
1. כמה זמן לוקח לציפורן לגדול חזרה ?
2. האם להמשיך עם האגיספור ?
אשמח לתשובה !!! תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה-פטריה בציפורן ברגל - תגובה
ד''ר אסף מונסליזה15/10/2012אני ממליץ להמשיך הטיפול באגיספור מקומי עד לצמיחה מלאה של הציפורן שיכולה להימשך חצי שנה ויותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות יתרסימה04/10/2012
שלום רב,
אני לא יודעת אם נתקלתם פעם בתלונה כזו, ואני לא יודעת אם בכלל יש פתרון לבעיה שלי.
אני בחורה בגיל 25, בנתיים בהריון (אבל אני מניחה שזה לא קשור) ונורא מציק לי שאני רוב הזמן מגרדת בגוף, אני מרגישה שמשהו עקץ אותי או שיש לי משהו מתהלך על הגוף, אפילו לפעמים מתעוררת בלילה מגירוד ומדליקה אור כדי לוודא אם יש חרק או כלשהו אורגניזם במקום שמגרד לי, מעטים הם הפעמים שבאמת היה יתוש או עכבישון קטן! אך 90% לא רואה כלום!!
הרבה פעמים אפילו עושה מקלחת בתקווה שיקורר לי קצת את הגוף ושאהיה נקיה לגמרי.
אני נערה ששומרת הגיינה, הבית שלי נקי וגם שומרת על עצמי (כלומר הבעיה היא איננה חוסר נקיון).
אני מאמינה שאולי יתושים או חרקים או אורגניזמים הכי פשוטים שיש ואולי אינם נראים לעין, שנמצאים לרוב בכל בית וכל מקום אחר כמו עבודה וכולי הם מה שגורם לי לגרד. אך למה אני כן מרגישה את זה ואחרים לא! בעלי למשל יושן על אותה מיטה ולא מגרד לו כלום!!!
מה יכולה להיות הבעיה? והאם יש כזה דבר ״רגישות יתר״, ואם כן האם יש לזה פתרון?
תודה מראש,
סימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות יתר - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/10/2012שלום סימה,
פני לבדיקת רופא עור לברר האם קיים הסבר דרמטולוגי לבעייתך.
במידה ולאו - פני לבדיקת רופא מתאים בשאלת פיברומיאלגיה. אצל אנשים שסובלים מרגישות מוגברת לתחושת כאב קיימת במקרים רבים גם רגישות מוגברת לתחושת גרד והם סובלים מתחושת גרד מוגברת ללא הסבר עורי.
גרד, מדי פעם, הנו תופעה נורמלית. סיפורך מתאר חריגה בתדירות ובעוצמת התחושה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתסמיני רעלת הריון
משה01/11/2012גרד בגוף במהלך הריון הוא אחד התסמינים של רעלת הריון.
לא ברור אם הגרד היה גם לפני ההריון.
בנוסף לעצותיו של הד"ר הנכבד פני גם לרופא הנשים, ספרי לו על התופעה ושישלח אותך לבדיקות לחץ דם, תפקודי כבד ובדיקות נוספות ע"מ לשלול זאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס מלחץ?שלי02/10/2012
מדי חצי שנה יוצאות לי שלפוחיות כואבות בכתף. הדבר לא ברור לי ורופא עור אמר שזה כנראה הרפס. האם זה יוצא כתוצאה מסטרס? ולמה דווקא שם?
כיצד לטפל? כדורים? משחות. ויש מדבקה מיוחדת, היא טובה לזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס מלחץ? - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/10/2012אין תשובה טובה למה דווקא שם אך הדבר מוכר ואם התדירות היא אחת לחצי שנה טפלי כמקובל ע"פ הנחיות רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרודים ברגליםדודי02/10/2012
שלום,
מזה מספר שבועות יש לי גרוד חזק מאוד ברגליים , לא בכפות הרגליים.
רופא שבדק אותי טען שלא מדובר בפטריה ושלח אותי לבדיקות דם.
התשובות טרם הגיעו.
האם יש השערה מה מקור הגרוד החזק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ???
דודי04/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבחור02/10/2012
הופיעה לי מין בליטה בעור בשיער ערווה, זה קצת כואב שאני נוגע בזה.. וזה קרה כבר בעבר ועבר לי אם הזמן
ממה זה נובע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/10/2012ללא בדיקה ואבחון לא אוכל לסייע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומהטינה30/09/2012
שלום,אובחנו אצלי קונדילומות.ניסיתי טיפול באלדרה שלא הצליח והיו תופעות לוואי קשות. רציתי לשאול מה הטיפול הכי יעיל צריבה בחנקן ,לייזר או משהו אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדילומה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/10/2012כל טיפול שיהרוס את היבלות יחשב כיעיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידה?דנה30/09/2012
שלום,
אני בת 33 וסובלת מגירויים בנרתיק כל כמה חודשים זה חוזר ואני מקבלת שוב ושוב טיפול לנרתיק הרופאה אומרת זה חיידקים וזה שכיח עשיתי מס' פעמים תרבית והכל טוב.
לאחרונה שאני מקיימת יחסים על החבר שלי על הקונדום יש פתיתים לבנים אבקה לבנה יבשה ואני לא מרגישה כלום, בעת יחסי מין לפני כן הרגשתי. כרגע אנחנו לא מקיימים יחסים, אני לא רואה על התחתון את הפתיתים הלבנים רק בעת קיום יחסי מין על הקונדום. אני כרגע בחו"ל אז קניתי ללא מרשם טבלית אחת של 500 מ"ג וקרם זה מה שאפשר השם שלה:canesten נגד פטרייה
מה עליי לעשות? פעם ראשונה אני רואה את הפתיתים ולפני היו הפרשות בצבע צהוב מאט זוהר ולא הרבה מעט על התחתונית, האם מדובר בקנדידה כי אני במקביל סובלת מאנמיה כל חיי כל הרופאים אמרו שזה קשור למוצא שלי כי אני תמנייה, ורוב התמנים סובלים מאנמיה, והכולסטרול שלי 220 אין לי סוכרת, אך אני סובלת מחרדות. ומטופלת בציפרלקס 20 מ"ג
יש לי כל הזמן יציאות לא שילשול אך לא מרגישה מרוקנת, תמיד יש עוד.
נשירת שיער, יש לי בטן נפוחה מאז שאני מכירה את עצמי ואני רזה.
אני מריגשה שלחם לא עושה לי טוב ומוצרי חלב, ונאמר לי שאני רגישה ללקטוס ע"י בדיקת שעשיתי לאחרונה, מה אוכל לעשות לשים קץ לזה, אנא בבקשה עזרי לי
אין לי אפשרות ללכת לרופא פה למרות שיש לי ביטוח אך מצבי הכלכלי לא מאפשר אנ אהיה בארץ רק בינואר.
אשמח לתשובה נ.ב- לפני שטסתי גם היה לי גירויים וגירוד מחוץ לנרתיק וקיבלתי טיפול אנטי פטרתי נאמר לי שיש לי קצת קנדידה בנרתיק, וההרגשה עברה וחזרה שוב עכשו, חודשיים אחרי, אני חייבת לציין שאכלתי לאחרונה הרבה סוכריות גומי ומתוק ולחם ופיצות ובשר.
תודה על זמנך
אשמח לשמוע ממך.
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדידה? - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/10/2012נשמע כי אכן מדןבר בפטרת נרתיק. קיימות מספר בעיות פואיות נוספות שאינן דחופות אך כשאי לבררן בהמשך. אגב לתימנים יש לעיתים נטיה לספירה נמוכה של תאי דם לבנים ולא לאנמיה.
הנרות שקיבלת עשויים להועיל ייתכן שכדאי לבצע טיפולים ממושכים יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד ונפיחותגיא29/09/2012
שלום,
לפי יומים התחילה לי אדמומיות וגירודים חזקים באזור המפרקים של כפות הידיים והרגליים, ורק שם. הגירודים הלכו ובאו לסירוגין.
היום הייתי בים ואחרי שיצאתי מהמים הרגליים שלי היו אדומות כולן, זה היה ניראה כמו פריחה ממש ענקית והיו גם שלפוחיות.. בעיקר ברגליים אבל גם באחד המרפקים היו כמה... כמובן שהיו גם גירודים מטורפים עד בלתי נסבלים... העניין עבר אחרי כשעה ונעלם כלא היה.
יש למישהו רעיון ממה נובעת התופעה?
אלרגיה כלשהי אולי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד ונפיחות - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/10/2012אולי. כדאי לפנות לרופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומהרונן29/09/2012
ד"ר שלום רבלפני כשנתייים בערך הופיע לי קונדילומה באיזור פי הטבעת והפין
הגעתי לרופא עור שאבחן שאכן מדובר בקונדילומה
רופא העור שרף / צרב באמצעות חנקן נוזלי את הנגעים שעל הפין ובנוסף הפנה אותי לד"ר משה לפידות לטיפול בלייזר בפי הטבעת , התור למשה לפידות נקבע במרחק של חצי שנה בשל העומס הרב . למזלי בתקופה זו עבר מעצמו באופן מוחלט קל הנגעים שהיו בפי הטבעת (וכמובן שנבדקתי שוב אצל רופא העור על מנת לוודאות את זה
לשאלתי - העניין הוא כך - על איזור הפין קצת מעל האשכים ישנם נקודות קטנות שרואים אותם והם נראות שהם נמצאות מתחת לעור הפין - שאלתי את רופא העור מה לגבם והוא טוען שה אינם קשורים לקונדילומה אלא הם נקבוביות של העור וזה תקין
העניין הוא שאני לא חושב כך משום שהם לא היו לפני התקופה המדוברת.
אומנם הנקודות האלו נראות שונות לגמרי מהנגעים שהוא צרב שכולם היו ממש בתחילת בסיס הפין (הם היו מחוץ לעור ונראו כמעין יבלות)
ברצוני לשאול מה עלי לעשות?
אנא עזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתה לא חייב לסבול
רונן30/09/2012תקרא את התשובה שלי שלי לגבי קונדילומה כמה שורות למטה.
יש משחה מדהימה שאין שני לה בעולם היא למעשה המשחה היחידה שמחסלת יבלות קונדילומה.
אני במקומך , הייתי רוכש אותה למען האמת אני עשיתי את זה והיא מחקה לי את הקונדילומה.
מקסימום זרקת כמה שקלים.
שום משחה בעולם לא מגיעה לרמה של המשחה הזו שלי היתה בבחינת הצלה
אחרי כמה הסרות בלייזר והקונדילומה תמיד חזרה.
תמרח אותה, אם מה שאתה מתאר זה קונדילומה אז ההיא תחסל לך את היבלות.
רק לידיעתך. הסרה בלייזר לא מחסלת קונדילומה - הקונדילומה תמיד תחזור.
המשחה הזו היא היחידה שתוקפת את הוירוס - הלייזר לא עושה את זה.
תחפש בגוגל את המשחה פשוט כפי שכתבתי בהודעה הקודמת.
שמחתי לעזור.
רונן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקונדילומה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/10/2012אם הנגעים חלפו אין צורך לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
