מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אלכוהול ומינוציקליןדניה21/12/2011
שלום,
סיימתי טיפול באנטיביוטיקה מינוציקלין אתמול בבוקר. כמה זמן עלי לחכות עד שאוכל לשתות שוב אלכוהול? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלכוהול ומינוציקלין - תגובה
ד''ר אכי פרידמן24/12/2011את יכולה לשתות כבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינפקציה באף שנוצרה מעגילמ20/12/2011
שלום, שמי מאור
לפני כשלושה חודשים עשיתי עגיל באף (באקדח) כמובן במקום מורשה ונקי.
אחרי כחודש התחיל לי נפיחות במקום וקצת אדמומיות מסביב.
ניסיתי לשים אלכוהול שלא עזר וסינטומיצין רק החמיר את המצב, לאחר מכן שמתי מי מלח ששמר על המצב כמו שהוא לא שיפר ולא הרע
יש איזו תרופה מומלצת לשים במצב כזה? לפני שאני מוותר על העגיל
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינפקציה באף שנוצרה מעגיל - תגובה
ד''ר אהוד סופר25/12/2011שלום מאור ,
עליך לפנות לרופא עור לבדיקה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לכתמי אקנה ופיגמטציהנדב20/12/2011
אם שמים מישחת יבוש פצעים על כתמי אקנה אדומים או כתמי פיגמטציה כאים זה יכול להוריד שיכבת עור ולעלים או לטשטש את הכתם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחה לכתמי אקנה
עינת20/12/2011יש משחה מצויינת לכתמי אקנה שלאט לאט מורידה את הכתמים האדומים.
תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
תגיע לאתר של המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בקשר לכתמי אקנה ופיגמטציה - תגובה
ד''ר אהוד סופר25/12/2011שלום נדב,
1. לגבי האקנה - יש לאבחן האם מדובר באקנה דלוק או לא, פתוח או לא וכו'. כלומר - עליך להיבדק.
2. לגבי הפיגמנטציה: ישנם מספר טיפולים ספציפים לפיגמנטציה, ללא קשר לאקנה.
גם את הפיגמנטציה יש לאבחן ובהתאם לטפל.
לכן - פנה לרופא עור לאנמנזה, בדיקה, אבחנה וקבלת טיפול הן לאקנה והן לפיגמנטציה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוננותאדוארד18/12/2011
שלום לכם.
יש דברים שאני טיפה מתבייש להגיד ישירות לרופא. אני לפעמים מאונן כי אין לי חברה עדיין. אחרי זה יש לי כאבים במתן שתן. האם זה קשור אחד השני. באופן כללי, יש תרופות שבאמצעותם ניתן להשתלט על הרצון לאונן?
תודה לכם,
א.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדוארד אוננות זה דבר בריא
ליאת-לא רופאה31/01/2012וכולם עושים את זה , למה להפסיק ? זה הדבר היפה של החיים .
מאחלת לך בריאות ושרק תמשיך לאונן , זה מראה שאתה בריא .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוננות - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ01/02/2012וכתוספת ל"ליאת לא רופאה" אוכל אולי להמליץ על שימוש בקרם לסיכוך בעת הפעולה.
יתכן שהצריבה נגרמת עקב נזק מזערי (מיקרוסקופי) לעור שסביב פתח השופכה עקב החיכוך הממושך (ללא קרם סיכוך) בעת פעולת האוננות.
נ.ב. אוננות הנה חלק ממגוון הפעילות המינית התקינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה כתמים על איבר מין + תמונהמישהו17/12/2011
שלום רב,
אני בן 21
אני מצרף כאן תמונה,
היה לי יובש עם התקלפויות על האיבר מין, ולאחרונה שמתי לב שיש לי כתם חום כזה עם טיפה התעבות איפה שהיה לי את היובש(בסימון האדום)
הכתם השני הוא קטן והוא נמצא על הכיפה(בסימון הצהוב)
והכתם השלישי נמצא בצד ימין של התמונה גם קטן יחסית(בסימון הירק)
אשמח לתשובה אם אפשר להבחין להבין משהו מהתמונה.
תודה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה כלום זה מהתחתון.
שולה20/12/2011זה קטנים מחיכוך התחתון באיבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתייחסות של רופא בעניין ? תודה
מישהו20/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה כתמים על איבר מין + תמונה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן24/12/2011אשמח לסייע לאחר בדיקה ואבחון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני צריך עזרה דחוףנדב15/12/2011
שלום אני בן 19 שוקל 70 לוקח רואקוטן במשך 4 וחצי חודשים על 40 מילגרם והמצב שלי לא טוב יוצאים לי עדיין הרבה פצעים ומוגלות וישלי דלקות משחורים וזה מנופח אדום וכואב אני מנקה כול הזמן במי פנים וסבון מיוחד ומישחה שמייבשת אבל הפצעים לא מפיסקים לצאת וליגדול גדולים וכואבים הלכתי לרופא בשביל לעלות את המיליגרם ל60 אבל הוא לא מסכים מה אני עושה אני רוצה לעלות ישלי תחושה ש40 לא יעזור לי כייון שאני עוד מעט מסיים חצי שנה ועדיין יש הרבה פצעים וכול יום ממשיכים ליגדול אפילו מוגלות והרבה כתמים על הפנים כימעט כול הפנים אדום וכתמים ופצעים גדולים אני ממש מיואש וחייב עזרה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני צריך עזרה דחוף - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/01/2012נדב, גם אני, כמו רופא העור שלך, חושב שיש להמשיך טיפול במינון יומי נמוך יחסית עד הפסקת פעילות המחלה ורק אז להעלות את המינון כדי להשיג מינון מצטבר מלא.
לעיתים נדירות אנו נתקלים במטופלים שעבורם נדרש זמן טיפול רב עד השגת שליטה על המחלה והפסקת הופעת פצעונים חדשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- PLCשגית14/12/2011
שלום
חיפשתי ב-GOOGLE
ולא ממש מצאתי.
בעקבות פצעים לא ברורים על העור הפנה אותי הרופא לבדיקות כחשד ל-PLC
מה זה PLC?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר PLC - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/01/2012Pityriasis Lichenoides Chronica
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידקסרגיי14/12/2011
שלום
בת 18.
נדבקדתי בכלימידיה מחברי הקודם.
קבלתי, באיחור של כמה חודשים, ציפרודקס ל10 ימים. פעמיים ביום 500מג.
לפי הסימנים, לצערי לא נפטרתי מהכלמידיה.
אני אמורה לעשות בדיקת שתן שנית.
מה קורה אם אכן לא נרפאתי מהחיידק?
האם עלי להשמר מקיום יחסי מין עם חברי הנוכחי?
חוששת מאוד מהפגיעה שעלולה להגרם מהכלמידיה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/12/2011שלום רומי
עד החלמתך המליאה רצוי שתקיימו יחסי מין מוגנים (קונדום).
אם קיימתם עד עתה יחסי מין לא מוגנים - יש לשקול צורך בטיפול אנטיביוטי גם בבן זוגך.
בדיקות לגילוי כלמידיה מבוססות בעיקר על טסטים אימונולוגיים לגילוי אנטיגנים של החיידק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכלימדיה
סרגיי30/12/2011לצערי לא נפטרתי מהחיידק למרות טיפול 10 ימים ציפרודקס.
קבלתי זטו 4 כדורים בבת אחת, ונתבקשתי להבדק בעוד שבועיים.
אודה לך על התייחסותך.
רומי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרבינאפין וכאבי ראשורד13/12/2011
שלום, לפני כמעט שבועיים התחלתי לקחת כדורי טרבינאפין (פעם ביום) ושבוע לאחר מכן התחילו לי כאבי ראש חלשים מאד, אך שחוזרים כל יום. האם יכול להיות קשור לתרופה ? אם-כן, האם להמשיך את לקיחת התרופה כרגיל ? האם אמור לעבור עם ההסתגלות לתרופה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרבינאפין וכאבי ראש - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/12/2011גם אם כאב הראש נגרם עקב נטילת הטרבינפין - אין הוא מהווה סיבה להפסקת הטיפול בתרופה וצפוייה הסתגלות מהירה למדי (מס' שבועות)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמרו לי שרואקוטן לא מנקה כתמי אקנהנדב13/12/2011
אז מה הכתמים לא ירדו לי אף פעם או שיש משחה או מסיכה או דרך לטפל בהם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמרו לי שרואקוטן לא מנקה כתמי אקנה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן13/12/2011ניתן לטפל אך נסה לתת לגוף להתמודד לפני כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטליגואברהם12/12/2011
שלום
לאח של אמא שלי יש ויטליגו חוץ מזה אין במשפחה המורחבת שום מקרה של ויטליגו, אני יוצא עם בחורה שגם במשפחה שלה ככול הידוע אין שום מקרה של ויטליגו...
האם יש חשש לנישואין?
ובכל מקרה האם מקרה זה יכול למנוע נישואין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטליגו - תגובה
ד''ר אכי פרידמן13/12/2011אני בספק לגבי מניעת הנישואין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משך הטיפול ברואקוטןדני12/12/2011
שלום וברכה,
אני בן 26. שנים רבות סבלתי מפצעי אקנה. אף פעם לא היה לי כל הפרצוף מכוסה באקנה אלא תמיד מספר פצעים נפוחים וכואבים.
לאחר שעברתי את כל סוגי הטיפולים התחלתי טיפול ברואקוטן 60 מ"ג ביום. (אני שוקל 73).
קצת אחרי תחילת הטיפול כבר ראיתי שיפור ועכשיו כבר חודשיים אין לי שום פצע.
האם צריך להשלים שישה חודשים של טיפול או שניתן להפסיק כבר עכשיו אחרי 4 וחצי חודשי טיפול?
אני מעדיף לגמור עם הטיפול אחת ולתמיד ולכן השאלה אם ככל שלוקחים את התרופה לזמן ארוך יותר כך גדל הסיכוי שהאקנה לא יחזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משך הטיפול ברואקוטן - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/12/2011מומלץ מינון מצטבר של כ 150 מג"ר לק"ג משקל גוף או לפחות 90 מג"ר מצטברים אחרי הפסקת פעילות המחלה (הפסקת הופעת נגעים חדשים) כדי להבטיח סיכוי מקסמילי לריפוי (אי חזרת המחלה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע?אנונימי11/12/2011
היום בבוקר הרגשתי כאב באיבר המין, ופתאום ראיתי פצע שמאוד מזכיר פצעי התבגרות, האם יכול ליהיות דבר כזה על איבר המין? מהלחץ פיצצתי את זה והוצאתי את הבפנים, שוב מאוד מזכיר..אך נשאר לי פצע קטנטן שלאט לאט נסגר עכשיו כבר כמעט סגור לגמריי.. וגם זה מזכיר מאוד, האם זה יכול ליהיות? ואם לא מה זה?? זה מחלה? :\
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע? - תגובה
ד''ר אכי פרידמן13/12/2011כנראה בלוטת חלב. גש לרופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה דורש טיפול?
אנונימי14/12/2011כי זה עבר..ולא רואים סימן לזה..מה זה יכול לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה מלחיצה באיבר המין.זיו11/12/2011
שלום!
הבחנתי בבעיה מסויימת באיבר המין שלי, ממש על הכיפה של הפין יש פס לבן כזה שלא מכסה את כל הכיפה, אבל פשוט פס לבן וכל השאר ורוד רגיל.
אין לי מושג מזה , ואני ממש בלחץ מזה.
אשמח לעזרה . אני מוסיף תמונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה מלחיצה באיבר המין. - תגובה
ד''ר אכי פרידמן13/12/2011פנה לרופא עור עם הדבר האמיתי ולא עם התמונה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטלגומאיה10/12/2011
אני בת 40 ושתיתי במשך 3 חודשים פיקנוגנול..אינני יודעת אם יש קשר אבל לפני 3 שבועות יצאו לי כתמים עם יובש מאוד חזק, אחד באזור המצח, אחד באזור הצוואר ואחד בכף היד..אני מורחת קרם וזה לא עוזר..האם יש קשר? ומה אפשר למרוח?
תודה ל התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסיון
גיא10/12/2011האם יצא לך ויטיליגו בעקבות השתיה של פיקנוגנול ?
לגבי מה שתארת יכול להיות שזה פיטריאזיס רוזאה
תחפשי לגבי המונח הזה בגוגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטלגו - תגובה
ד''ר אהוד סופר10/12/2011מאיה שלום,
לצערי, ללא בדיקה קלינית זה בלתי אפשרי לאבחן את הכתמים הנ"ל. נא לפנות לרופא עור
בברכה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
