מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בליטהבמרכז המצחחיה09/11/2011
שלום,
בזמן האחרון מופיעה לי בליטהבמרכז המצח בקוטר של 1.5ס"מ, ללא אדמומיות, אין חום, ללא הפרשה אינה רגישה למגע. קשיחה למגע, מופיעה לחצי שעה או שעה ואז נעלמת. זה קורה באיזור פעמיים שלוש בשבוע. קשה לי לקבוע תור לרופא משום שזה מופיע במפתיע למעט זמן ונעלם. אני בת 31 ובריאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטהבמרכז המצח - תגובה
ד''ר אכי פרידמן12/11/2011מה השאלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זו תופעה מוכרת? כיצד ניתן לטפל?
חיה13/11/2011רציתי לדעת במה מדובר. האם זו תופעה מוכרת? כיצד ניתן לטפל?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח אם תוכלו לעזור...
חיה20/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע אין מענה?
חיה22/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בקרקפתענת08/11/2011
בחודש האחרון הופיע לי פצע בצואר קשה מאוד ושאני לוחצת עליו לא יוצא כלום כמה ימים אחר כך יצאו כמה כאלה בקרקפת מה זה? מה עושים ולמי פונים? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בקרקפת - תגובה
ד''ר אכי פרידמן12/11/2011לרופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בגב לאחר שעווהדוד07/11/2011
שלום,
הופיעו לי פצעים על הגב ובזרועות לאחר שעווה שעשיתי(לפני כמה חודשים)..הם כבר די הרבה זמן ומדי פעם הופכים להיות מוגלתיים(כמו אקנה על הפנים).
הייתי אצל רופא עור שהביא לי אנטיביוטיקה+משחות+סבון דרמקס וכלום לא עזר יותר מדי
ועכשיו הוא מציע לי ראוקטן למרות ששנינו מסכימים שהמצב לא חמור עד כדי לקיחתו(עם כל התופעות לוואי שלו)
יש לציין שהיו מופיעים לי מדי פעם פצעים על הגב עוד לפני השעווה אבל לא בזרועות ששם עשיתי שעווה באותו זמן.
אני רוצה לעשות לייזר להסרת שיער אבל לא מאשרים לי בגלל הפצעים..
מה האפשרויות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בגב לאחר שעווה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ07/11/2011שלום דוד,
מקובל לטפל ברואקוטן בזיהום בזקיקי השיער אם טיפול אנטיביוטי ניכשל.
אפשרות נוספת הנה ליטול תרבית חיידקים מנגעים על עורך ולטפל בהתאם לרגישותם (בתכשיר אנטיביוטי אחד או אפילו בשילוב של שני תכשירים מקבוצות שונות).
פנה שוב לרופא העור שלך ושקול עמו את האפשרויות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה מוזרהרועי06/11/2011
שלום.
אני בן 23 ובד"כ הכל תקין אצלי.
לפני כשבועיים שמתי לב שעל גבי החלק העליון של הירך, איפה שבד"כ היו שערות רגילות, פתאום לאורך כ-5 ס"מ נעלמו השיערות, נשארו רק קוצים קטנים והשיער לא צומח.
זה קרה רק ברגל אחת, לא נחתכתי,נפצעתי, השתפשפתי, פתאום שמתי לב לכך.
מה יכולה להיות הסיבה לכך?
תודה ויום טוב
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה מוזרה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ07/11/2011נשמע כמו חיכוך עור הירך ותלישת השערות ע"י בד של הבגד תוך חיכוך חפץ חיצוני כמו תיק צד.
בכל מקרה נדרשת בדיקה קלינית לצורך איבחון והמלצות ניהוג בהמשך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרכי הדבקה אפשריותאלמונית06/11/2011
שלום רב,
שאלתי אולי נשמעת מעט בורה אך אין לי כלל ידע בכל הנושא של מחלות מין למזלי:)
לפני כמה ימים חברה טובה שלי סיפרה לי כי אדם שעמו קיימה מין מוגן תמיד ( קונדום) חולה בכלמידיה.
היא עצמה תלך לעשות בדיקה שבוע הבא לראות אם היא אכן חולה.
ברצוני לדעת האם יש סיכוי שאני אדבק ממנה ממחלה זו? או שנדבקתי?
קראתי קצת באינטרנט וראיתי שהנגיף עובר דרך הרוק.. אז אני אמנם לא מתנשקת עמה אבל יצא מספר פעמים שאכלנו מצלחת משותפת. (משתדלת שלא מאותו אזור בצלחת ובטח שלא מאותו סכום אבל עדיין בוודאי קיין מגע..)
האם יכול להיות שגם אני נדבקתי בעניין הזה בהנחה שהיא חולה?
בתודה, ושבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרכי הדבקה אפשריות - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ07/11/2011ברפואה אין תמיד ואין אף פעם כך שהכל יתכן.
המלצתי: פני לרופא המשפחה שלך לבדיקה ולשיקול צורך בטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעי אקנה לאחר שימוש באנטיביוטיקותidan04/11/2011
שלום רב,
לפני שנתיים קיבלתי מינוצין בשל אקנה קל בגב, לאחר מיכן חוויתי התפרצות חזקה של אקנה בחזה ובגב (פצעים עם ראש לבן, צפופים), אחרי תקופה ארוכה של טיפול במשחות האקנה חזר למצבו הראשוני, לפני חצי שנה הלכתי לרופא עור נוסף, טופלתי שוב במינוצין (הרופא לא קישר בין השניים) וחוויתי התפרצות חזקה עוד יותר הפעם גם על הצוואר (חזר למצב ראשוני אחרי תקופה של חודשים) לפני כמה שבוע עברתי שתי עקירות כירורגיות בהפרש של שבוע זו מזו ,נטלתי מוקסיפן לאחר הראשונה וחוויתי התפרצות של אקנה בגב בחזה ומעט בצוואר,לאחר העקירה השנייה קיבלתי סוג אחר של אנטיביוטיקה (ממשפחה אחרת) ועתה חוויתי התפרצות שלישית וחזקה גב-צוואר-פנים, ורופאי העור,משפחה ואלרגיה לא יודעים להגיד לי מה גורם לכל זה ומה הקשר לאנטיביוטיקה (רופאת המשפחה המליצה על פרו-ביוטיקה אותה אני נוטל זה שבועיים ללא הטבה)...אשמח לעצתך המלומד ..לאן עלי לפנות? לאיזה כיוון או בדיקות??? תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונת מצב- צוואר
idan05/11/2011המצב זהה בחזה ובגב... אני אציין כי חלה החמרה בפצעים עתה הם מפושטים גם בזרועות העליונות ובגב התחתון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדילומהנתנאל04/11/2011
צהרים טובים לאחרונה הובחנה אצלי יבלת באיבר המין, ורציתי לדעת איזה סוג של רמת היגיינה אני צריך לנקוט כדי לא להדביק אנשים אחרים (לדוגמה לי ולאחי יש אותה מגירה של תחתונים או האם מישהו יכול לקבל את הפצע הויראלי לאחר ישיבה על אסלה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדילומה - תגובה
ד''ר אהוד סופר05/11/2011נתנאל שלום,
הדבקה של קונדילומה נעשית באמצעות יחסי מין ולכן חשוב להשתמש בקונדום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בצידי הגוףח04/11/2011
ד"ר שלום
בזמן האחרון (כחודש) הופיעה לי פריחה מגרדת בצידי הגוף, בעיקר באזור המפשעה והבטן, שלא מגיבה לפניסטיל, אגיסטן, אלכוהול ואלוורה. הדבר היחיד שמקל על הגירוד זה קרם לחות, אבל הוא מחמיר את הפריחה (הופך אותה לאדומה יותר וקצת בולטת, כשבד"כ היא שטוחה וקצת צהובה).
בערך באותה תקופה אובחנה אצלי קונדילומה וטופלתי להסרת הנגעים, ובנוסף בדיקת דם לפני הטיפול הראתה אינדיקציה לאלרגיה( EOS Abs 1.1, EOS % 10.6), למרות שאני עוד לא יודע למה אני אלרגי. האם זה יכול להיות קשור? ומה זה בכלל?
אני מצרף צילום של אחד המוקדים של הפריחה, מעל הירך השמאלית.
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה המלצה
תמי04/11/2011אני חושב שיש לך מה שהיה לי וזה נקרא פיטריאזיס רוזאה.
זו פריחה שנמשכת כמה חודשים ומבחחינת רופא העור - אין לו פתרון
יש לזה טיפול אלטרנטיבי .
תחפש בגוגל - פיטריאזיס רוזאה ותגיע לאתר של המטפל שפיתח את הטיפול.
בהצלחה
תמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריחה בצידי הגוף - תגובה
ד''ר אהוד סופר05/11/2011שלום ח.,
ישנן סיבות אפשרויות לאבחנה.
נא לפנות לרופא עור לאנמנזה, בדיקה, אבחנה וקבלת טיפול בהתאם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים חומים על הכיפה של איבר המין - איך אפשר להסיר?חסוי04/11/2011
לאחרונה ראיתי שניהיה לי כתמים חומים על הכיפה יכול להיות מאוננות יתר. . עכשיו השאלה שלי איך אפשר להסיר את זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים חומים על הכיפה של איבר המין - תגובה
ד''ר אהוד סופר05/11/2011שלום,
אין קשר בין אוננות ופיגמנטציה באיבר המין.
התמונה ששלחת מטושטשת ולכן אין שום אפשרות לעשות דיאגנוזה.
ממליץ שתפנה לרופא עור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומהבובית03/11/2011
לפני כמה שנים נדבקתי בקונדילומה , עברתי טיפול והתחסנתי האם ברגע שאני אתחיל לקיים יחסי מין הווירס יתפרץ שוב?ומה קורה ובן זוגי נוגע בידיים באיבר מיני ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדילומה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/11/2011כל עוד אין יבלות המשיכי בחייך כרגיל. דאגי להיות במעקב אחת לשנה לביצוע בידקת פאפ וקולפוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס שפתיים1103/11/2011
מדי כמה זמן מופיע לי מה שנראה כמו פצעון "כפול" בשפתיים, כלומר 2 ראשים לבנים צמודים אחד לשני, האם זה הרפס? כי באתרים רבים ראיתי תמונות שנראו כמו פריחה, ולא פצעונים.
אם באמת זה הרפס- האם יש טיפול יותר אפקטיבי ממשחת זובירקס? ואיך אנשים הקרובים לי יכולים להידבק ממני, האם דרך נשימה, מגע וכו'?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס שפתיים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/11/2011ממליץ לוודא את ענין ההרפס בביקור אצל רופא עור. יש טיפול נוסף למקרה הנ"ל. ניתן להידבק במגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס באיזור הסנטרשיר03/11/2011
אני נמצאת בתקופת לחץ וכתוצאה מכך התפרץ לי אתמול הרפס על הסנטר- לא על השפה עצמה אלא מתחת.
היה לי כבר הרפס בעבר -לפני 3 שנים- כמעט באותו איזור ואף פעם לא על השפתיים.
קניתי את המשחה סיליציאה אך אני מרגישה שהיא לא עוזרת לי ההרפס התרחב והפך למוגלתי. הוא כבר לא בועות קטנות אל שכבה מוגלתית.
קבעתי תור לרופא עור אך הוא יקרה רק בשבוע הבא, קניתי טבליות ל-ליזין של 500 ואני נוטלת 6 ביום (בנוסף למריחת הסיליציאה).
האם יש איזה פיתרון נוסף כדי להתגבר על ההרפס?
האם כדאי להפסיק להשתמש בסיליציאה ולקנות זובירקס? אם כן, כמה פעמים ביום ניתן למרוח זובירקס?
האם כדי לקנות גם טבליות אבץ? אם כן, כמה עלי ליטול?
מחכה לתשובה, תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס באיזור הסנטר - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/11/2011זובירקס עשוי לפתור את הבעיה אולם רצוי להתחיל את הטיפול ביומים הראשונים של ההתקף.
מכיוון שזה אינו המצב אצלך, המתיני לתור לרופא והצטיידי במרשמים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס סימפלקסנעמה03/11/2011
הי, ביום שלישי קמתי בבוקר עם נפיחות אדומה בשפה, הרפס, ישר ניקיתי את השטח עם קצת אלכוהול ושמתי מדבקת COMPEED נגד פצעי קור.
רציתי לשאול כמה שאלות...
1. תוך כמה זמן בערך ההרפס עובר?
2. לחבר שלי אף פעם לא היה הרפס בחיים, ואני נפגשת איתו בסוף השבוע. קראתי תשובה של אחד הרופאים בפורום שמותר להתנשק.
האם מותר להתנשק למרות שיש לי הרפס?
האם מותר להתנשק עם המדבקה?
3. האם יש דרך להעביר אותו במהירות הבזק?
4. איך זה הגיוני, שיום אחד לא היה שם כלום, אף לא עקצוץ.. ויום לאחר מכן ההרפס הופיע כבר בשלב השלפוחיות?
5. האם כדאי לי להחליף סדינים כעת, או לאחר שההרפס יעבור?
תודה רבה!
ויום נעים.
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס סימפלקס - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ07/11/2011שלום נעמה,
ההדבקה בהרפס של דרכי הנשימה העליונות מתרחשת לרוב בגיל הילדות המוקדמת. בדמם של כ 95% מהמתגייסים לצה"ל נמצאו רמות נוגדנים להרפס שמצביעים על הדבקות בו בעבר. זו כנראה הסיבה שרופא אמר לך שאין מניעה להתנשק בעת שאת סובלת מהרפס שפתיים פעיל (בהנחה שבן זוגך כבר נדבק בוירוס בעבר ומחוסן מהדבקה חוזרת)
להתפרצות חוזרת של ההרפס סיבות מגוונות. מאידך, ברוב המקרים אין סיבה ברורה לכך.
לעומת זאת, מגע מיני אוראלי עלול להדביק משפתי בן הזוג הנגוע והפעיל לאברי המין של בן הזוג השני - מומלץ להמנע מכך בעת מחלת הרפס פעילה של השפתיים.
לגביה הסדינים: לא הבנתי באיזה הקשר נשאלה השאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מותר לקחת טרבינאפין וגם ורמוקס?meirav02/11/2011
הי-
אני לוקחת טרבינאפין לטיפול בפטרת ציפורניים בשילוב 2 משחות הידרואגיסטן קרם ליום ופיטודרם קומפוזיטום בלילה ועכשיו, בקבות גילוי תולעים אצל בני לקחתי ורמוקס.
האם יש השפעות מבטלות?
האם ניתן לקחת אותן יחד?
האם עלולות להופיע תופעות לואי לשילוב כמו כאבי בטן קלים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותר לקחת טרבינאפין וגם ורמוקס? - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/11/2011אין מניעה לטיפול משולב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרונקל באיבר המיןמיכל02/11/2011
שלום,
כל הזמן יש לי פרונקלים באזור איבר המין. פרונקל יוצא לי אחת לחודשיים, כואב מאד, נפוח ואדום עד שהוא מתפוצץ לבד ואז יש גרד חזק באזור (אני מניחה שמחלים). הבעיה שיש לי פרונקל גדול על איבר המין שלא עובר כבר 4 חודשים. זהו גוש שאני מרגישה בתוך העור ואחת לחודש הוא כואב מאד מאד, נהיה אדום ונפוח עד שהוא מתפוצץ וגם לאחר שנפתח הוא לא מתנקה עד הסוף ונשאר עוד גוש בפנים עד הפעם הבאה.
לאיזה רופא אני צריכה ללכת -רופא עור או גניקולוג? האם יפתחו לי את זה (אזור כ"כ רגיש)??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרונקל
נעמה03/11/2011האם את מדברת על איזור המפשעה? או איבר המין הפנימי... השפתיים וכו'...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרונקל באיבר המין - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/11/2011גשי לרופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
