מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה דעתכם על מוצרי קרליין OIL FREEנדב18/11/2011
יש הרבה המלצות טובות על המי פנים שלהם והקרם לחות והתרחיף יבווש נקודתי והסבון פנים לפני שאני קונה אני רוצה את דעתכם תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אויל פרי
יאיר בן יעקוב20/11/2011אני קניתי את כל סדרת המוצרים של OIL FREE קרליין והם מעולים לי!
פשוט עזרו לי ומאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי חצי שנה של ראוקוטן ואין תוצאותנדב18/11/2011
לדוקטור שלום התחלתי היום את החצי שנה שנישארו לי עוד שלושה חודשים אני נוטל 40 מיליגרם אני בן 19 שוקל 70 אני סובל מיזה שנתיים ניסתי הכולל והחלטתי לשים לזה סוף ולקחת רואקוטן אבל עדיין יוצאים לי פצעים ויש לי המון כתמים וסימנים אני עצרתי את החיים שלי לחצי שנה אפילו דחיתי גיוס לסיירת בכימעט שנה ואת כול הספורט עצרתי ואני עושה המון ספורט פשוט כולה יום בבית מיסתגר ומשלה את עצמי שאולי עוד שבוע זה יעבור מה אני צריך לעשות אני מיואש כבר פוחד שעוד שלושה חודשים הבעיה לא תיפתר אולי אתה ממליץ לעלות את המילגרם תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה טיפול מדהים לאקנה ומחלות עור
שרון18/11/2011רואקוטן תרופה קשה ואת זה גם אני למדתי.
אני היום לוקח טיפול אלטרנטיבי לאקנה והוא מדהים בלי רואקוטן והנזקים שלו.
תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
תגיע לאתר עם הטיפול באקנה ויש שם עוד מחלות עור בתמונות.
ממליצה לך בחום .
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי חצי שנה של ראוקוטן ואין תוצאות - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ20/11/2011שלום נועם,
לא ניתן לייעץ באופן מוסמך לבעייתך הספציפית ללא בדיקה, אך מניסיוני רואקוטן תמיד עוזר. לצערי, לחלק מהמטופלי נדרש זמן רב עד שהטיפול הראשוני מדכא את פעילות המחלה ומאפשר להתחיל את הפאזה השנייה של הטיפול - פאזת המינון המצטבר שצריך למנוע את חזרת מחלת האקנה.
המלצתי: פנה שוב לשיחת ייעוץ עם רופא העור שלך. בכל מקרה אני חושב שאתם עושים את הדברים הנכונים אך הם לוקחים זמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלמידיה- שאלהש17/11/2011
שלום למומחים,
מזה כחודש וחצי אני סובלת מבעיות בעיניים (הפרשות, דמע, אדמומיות וטשטוש בראיה). הייתי אצל רופא עיניים והוא אמר שזו דלקת ונתן לי טיפות דתאמיצין ל 10 ימים. לאחר 3 שבועות שהבעיות לא חלפו, חזרתי אליו והוא אמר שכבר אין דלקת ומדובר ב"זנבות", ולהמשיך רק עם טיפות מלאכותיות.
הבעיות לא חלפו ואף החמירו ולכן החלטתי ללכת לרופא מומחה.
הייתי היום אצל הרופא, והוא אמר לי שיש חשש לכלמידיה ונתן לי כדור דוקסילין למשך חודש, ואמר לי גם לפנות לרופא נשים. בנוסף, הוא אמר כי זה לא ודאי, ואין אפשרות לעשות את הבדיקה הודאית (בעבר היה אפשר באיכילוב, ואפשר רק במכבי, ואני בכללית)
שאלתי היא מדוע לפנות לגניקולוג אם אין לי שום תסמין באברי המין מלבד בעיינים?
בנוסף, אם זה לא כלמדיה ואני עדיין לוקחת את הכדור דוקסילין האם זה יכול להזיק?
מה עלי לעשות מבחינת יחסי מין (יש לי בן זוג קבוע)?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע אין מענה?
ש20/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחסור בברזלמאי15/11/2011
אני לוקחת כדורי ברזל כבר כ-10 חודשים (מאז שהתקבל ערך נמוך בבדיקות דם אחרי שהתלוננתי על נשירת שיער חמורה).
לקחתי כחצי שנה פרוגרדומט ואז העבירו אותי לפולקס (סיבה מנהלתית, לא בגלל בעיה עם הכדורים הראשונים).
נשירת השיער ממשיכה. עשיתי כעת בדיקה חוזרת והברזל שלי עדיין נמוך.
מה ניתן לעשות?
תודה רבה,
מאי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחסור בברזל - תגובה
ד''ר אהוד סופר17/11/2011שלום מאי
יש מספר סיבות לירידת הברזל בגוף. האם הברזל זה ברזל בדם או פריטין (מחסן של ברזל בדם)?
כשיש ברזל נמוך חשוב לעשות בירור הכולל בדיקה גופנית כולל רקטלית על ידי גסטרו אנטרולוג , צואה לדם סמוי ולפי הצורך בדיקה גיניקולוגית וכו'.
נא לפנות לרופא משפחה לקבלת הפניות מתאימות לבירור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודיםצא14/11/2011
כבר הרבה זמן שסובלת מגרד בעיקר באזור הרגליים שדי מיד אחרי שמגרדת נהיים לי שטפי דם שכואבים כמו ממכה. יש גרד גם בשאר אזורי הגוף (עקבי הרגליים,ידיים, ראש,שמתגבר בשעות הלילה ומתעוררת משינה בגלל גירודים שמציקים.
שטפי הדם מופעים רק ברגליים ולא בשאר הגוף כאשר מגרד.
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לשאלה?
צא20/11/2011למה מדלגים על השאלה ששאלתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אין תשובה לשאלה ששאלתי
צא28/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירודים - תגובה
ד''ר אהוד סופר29/11/2011שלום רב,
לפי תיאורך, קיימות מספר אפשרויות. יש לפנות לרופא עור ללקיחת אנמנזה, בדיקה קלינית, בדיקות דם, אבחנה וקבלת טיפול בהתאם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפסחדווה13/11/2011
לפני כשנה יצאו לי פצעי הרפס באיבר המין. קיבלתי טיפול בכדורים ובמשחות במשך תקופה ארוכה. לאחר סיום הטיפול היתה לי רגיעה של חודש-חודשיים ואז שוב יצאו לי הפצעים. רופאת הנשים נתנה לי שוב טיפול ובהמשך גם טיפול בכדורים למניעה, כל יום כדור אציקלובר. אני לוקחת את הכדורים כבר במשך כמה חודשים. לפני כשבוע הפסקתי לקחת את הכדורים למניעה והיום הופיעו לי שוב פצעי הרפס. אני כבר חסרת אונים ומיואשת, לא יודעת מה לעשות..... לא יודעת אם מותר לי לקחת 1 כדור אציקלובר במשך תקופה כזו ארוכה ולא מבינה למה כל הזמן זה חוזר.
אשמח לעזרה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לשאלות?
חדווה19/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרפס - תגובה
ד''ר אהוד סופר19/11/2011אסתריקה שלום,
כשיש התלקחות של הרפס באבר מין הטיפול המומלץ הוא ולטרקס 500 מ"ג פעמיים ביום, במשך שבוע - 10 ימים.
כאשר יש מקרים חוזרים של הרפס סימפלקס מומלץ לקחת ולטרקס 500 מ"ג ליום למשך תקופה ארוכה.
חשוב לציין כי גם במשך לקיחת התרופה באופן מניעתי אפשר לקבל התלקחות של הרפס סימלפקס באיבר מין ואז שוב צריך לקחת את הטיפול שתואר לעיל (ולטרקס 500 מ"ג פעמיים ביום, במשך שבוע - 10 ימים) ואח"כ להמשיך באופן מניעתי ב -500 מ"ג ליום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך, אך רציתי
חדווה25/11/2011לשאול כמה זמן מותר לקחת את אותו כדור למניעה? ז"א במשך כמה חודשים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעבורך
עדי26/11/2011יש טיפול במשחה צמחית ונוזל נגד הוירוס שיקטין לך מאד את ההתקפים
אבל זה לא בסל התרופות ותצטרכי לרכוש באופן פרטי.
המשחה עושה פלאים .
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
כך תגיעי לאתר עם כל המידע.
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצה ששווה זהב
ליאת-לא רופאה31/01/2012אני סובלת מהררפס 20 שנה ולפני שנתיים לקחתי - אל-ליזין של סולגר , תרופת פלא להרפס .
תבררי בסולגר .
מאז יש לי התפרצות במקרה הטוב פעם בשנה . שכחתי כמעט מה זה הרפס והיו לי התפרצויות מידי חודש ולפעמים מידי שבוע .
מקווה שעזרתי.
תנסי למצוא על זה חומר באינטרנט , יש מלא .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירוס פפילומהרינת12/11/2011
שלום רב,
עשיתי בדיקת פאפ והתגלה אצלי הוירוס , לאחר מכן עשיתי קולוסקופיה והתוצאה היתה שלילית, במקביל עשיתי את החיסון נגד סרטן צוואר הרחם.
בבדיקה חוזרת של פאפ התגלה שוב הוירוס רק הפעם בדרגה מאוד נמוכה.
בייעוץ עם הרופא אמר כי מכיוון שהדרגה של הוירוס מאוד נמוכה הגוף ירפא בעצמו את המחלה.
השאלה היא כזו: אני מעשנת כ 7 סיגריות ביום והרופא אמר כי עליי להפסיק לעשן כדי שהויורס אכן יעבור,אם אעשן סיגריה אחת ביום זה ישפיע לרעה על תהליך ריפוי המחלה?
לתשובתכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וירוס פפילומה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן12/11/2011מומלץ להפסיק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיער בלייזור ופוטותרפיהשיר12/11/2011
שלום,
רציתי לשאול האם יש בעייתיות עם טיפולים במקביל של הסרת שיער בלייזר ופוטותרפיה (UVB-NB)? אציין כי אני בהירה מאוד ואיני משחימה כלל (רק מאדימה אם הגזימו בטיפול)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער בלייזור ופוטותרפיה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן12/11/2011רצוי שלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שיר12/11/2011תודה על התשובה המהירה. רציתי לשאול מה הסכנות? והם זה שאני בהירה מאוד מפחית/מגביר את הסכנות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקטןחסוי12/11/2011
ברצוני לשאול כמה שאלות לפני שאני מתחילה לקחת את הטיפול שנרשם לי לרואקטן, ותודה מראש על התשובות.. אני יקדים ויאמר שאני בת 27 וחצי ושוקלת 74 ולפי דברי הרופא עור יש לי אקנה בדרגה שלישית.. נרשם לי טיפול של 20 מ"ג לחודש ולאחריו נאמר לי לעשות בדיקות דם ושם הכול בסדר לעלות את המינון ל- 40 מ"ג לעוד חודש ואחר כך שוב בדיקת דם ואחר כך לעלות ל-60 מ"ג לעוד חודש נוסף ואחר כך לחזור לרופא וכנראה להמשך קבלת טיפול נוסף כי הרי נאמר לי שהטיפול הוא לחצי שנה..
שאלה ראשונה: האם המינון הזה נראה לך מתאים למשקלי?
שאלה שנייה: האם לאחר חודש של טיפול ובמקרה של תוצאת בדיקת דם תקינה לעלות את המינון ל- 40 מ"ג באמצעות שני כדורים (אחד אחרי השני) או פעמיים ביום (למשל בוקר וערב)?
שאלה שלישית: האם כול אחד סובל מתופעות לוואי כגון יובש והחמרה במצב האקנה?
שאלה רביעית: אם במקרה תהיה אצלי החמרה במצב האקנה והטיפול לא יעזור, האם העור לאחר הטיפול יישאר באותו מצב של ההחמרה או שיחזור למצבו הקודם לפני הטיפול מבחינת האקנה ומבחינת היובש?
שאלה אחרונה: לאחר הטיפול ובמידה והוא צלח, העור שלי יישתנה מעור לשמן לעור רגיל/יבש או שעדיין יהיה עור שמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראוקוטאן
גילי13/11/2011אנונימית שלום,
מניסיון אישי, ממש אבל ממש לא כדאי לך לקחת ראוקוטן. אין ספק שאח"כ העור נראה מעולה, אבל התופעות לוואי של זה נוראיות.
אני בת 22, לקחתי ראוקוטן חצי שנה וסיימתי לפני חודשיים. אני רוצה להגיד לך שזה מקלף לך את כל העור בפרצוף, העור כל הזמן יבש ומגעיל. הייתי מתפדחת לצאת מהבית. היו ימים כל כך קשים. עכשיו העור שלי נראה בסדר אבל לא נראה שווה את זה. קראתי באיזה מקום על רופא עור אחד שהמליץ על משהו טבעי לאקנה, במקום ראוקוטן ולצערי זה כבר היה מאוחר מדי בשבילי. זה נקרא דרמה קליר, חקרתי את זה בגלל האובססיה לאקנה וזה נשמע אחלה.
עשי טובה לעצמך ותנסי את זה לפני הרעל של הראוקוטן.
שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםגיא12/11/2011
לפני כ-2 שנים קיימתי יחסי מין עם יצאנית והשתמשתי בקונדום וגם התנשקנו.
אין לי שום סימפטומים . רציתי לדעת אם יש סיכוי שאני אסכן מישהי ביחסי מין מלאים לא מוגנים בעתיד במחלה כלשהי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר אכי פרידמן12/11/2011קשה לנבא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב שלום
גיא13/11/2011האם אני צריך לעבור בדיקות מסויימות ?
לא הבנתי בדיוק את התשובה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרחות בצידי הראשbenny11/11/2011
קרחות בצידי הראש כתוצאה מחרדה אצל ילד בן 8 הייתכן?
לפני כ-5 שבועות חשבתי כי הבן גזר לעצמו את השיער אבל מתברר כי השיער לא גודל הייתי אצל רופא עור ולדבריו זה כתוצאה מחרדה הוא נתן לילד משחה דרמובט למרוח פעם ביום במשך חודש לאחר שקראתי את המתווה אני קצת חושש מהמשחה, כתוב שאין להשתמש מעבר ל-5 ימים רצופים
צירפתי תמונה של המקרה אשמח להערות ולהארות בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכנות איומות מדרמובט
דן11/11/2011הדרמובט הוא סטירואיד בעוצמה פי 1000 מכל סטירואיד אחר
עד כדי כך שהוא חודר למחזור הדם דרך העור.
הוא יגרום לבריחת סידן - עלייה בלחץ הדם - והוא יגרום לעיכוב בגדילה.
מה שהוא יעשה למקום שנמרח בקרקפת הוא ההיפך מריפוי, כלומר נזק לרקמה עד כדי התפשטות הקרחת לעוד מקומות כתוצאה מהריבאונד שיבוא אחרי הפסקת מריחת הדרמובט.
מה שחמור אף יותר הוא, כי הילד כאליו מטופל בסטירואידים דרך הפה
כפי שציינתי יש חדירה דרך העור למחזור הדם.
לבעיה קוראים אלופציה אריאטה.
דן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה אודה לתגובות נוספות.
benny11/11/2011תודה רבה
נאמר לי גם שאפשר לטפל בעזרת שום לקחת שום ולשפשף את המקום האם יש בזה משהו או שזה לא יעזור בכלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרחות בצידי הראש - תגובה
ד''ר אכי פרידמן12/11/2011בהחלט ייתכן מחרדה.
לענין המשחה הייתי ממתין בסבלנות הדבר עשוי לחלוף גם מעצמו לאחר התאוששות מתקופת החרדה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Vitiligoרוני10/11/2011
אחד מידידי (אפריקאי) סובל ממחלה זו. הוא בן 45 ובגלל עיסוקו נמצא די הרבה בשמש.
כללית הוא בריא למעט בעייה זו.
שאלתי, האם יש טיפול שאינו מצריך ציוד מיוחד כדי לפתור את בעייתו?
הנ"ל אזרח דרום סודן וללא אמצעים או יכולות כספיות למימון הטיפול, אני הצעתי לנסות ולממן טיפול כזה ובתנאי שלא יהיה יקר מידי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטיליגו מחלה בלתי הפיכה
גיא11/11/2011גם אם היה לו מיליארד דולר הוא לא היה נרפא
כי ויטיליגו היא מחלה בלתי הפיכה בה נהרסו תאים היוצרים פיגמנט
כל הטיפולים כולל הקרנות יעילים רק באופן חלקי והכי חשוב לציין רק זמני
ולאחר מכן המצב חוזר לקדמותו ( לכתמים הלבנים )
גיא
חולה מעל 30 שנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהVitiligo - תגובה
ד''ר אכי פרידמן12/11/2011אין טיפול טוב לבעיה. התופעה היא תופעה כרונית מתפשטת אך אינה מסכנת חיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מולוסקוםהודיה10/11/2011
אני עובדת עם מישהי שיש לה מולוסקום, היא סיפרה זאת לאחרונה כאשר ראיתי אותה מגרדת נגעים מוזרים על עורה.
אני מאוד היגיינת, שוטפת הרבה ידיים וכו',
אך אותה עובדת כל הזמן מתגרדת ועקב הכרחי עבודה היא צריכה לגעת בעכבר המחשב שלי, לשבת על כיסאות שגם אני צריכה לשבת עליהם, להקליד במקלדת וכו'.
כמובן שעכשיו כשהיא גילתה לי שיש לה את זה אני אזהר פי מאה,
העניין הוא שעד עכשיו לא נזהרתי מספיק.
איך נדבקים במחלה? האם אני יכולה להידבק מכיסא שהיא ישבה עליו?
מעכבר? מקלדת? אנו משתמשות באותו הכיור, האם אפשר להידבק כך? ומאוכל?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למולוסקום יש טיפול המלצה בגדול
ענת11/11/2011אל תבני בכלל על רופא עור כי רופא עור זו פיקציה בלי תרופות לשום מחלת עור.
תחפשי בגוגל - מולוסקום
למולוסקום יש טיפול מעולה.
תגיעי לאתר שיש שם מידע ענק על משחות שמחסלות את המולוסקום
זה אתר של מטפל אלטרנטיבי מדהים שפיתח את הטיפול.
את לא חייבת להתייסר וגם החברה שלך לא חייבת להשלים עם זה
תראי לה את האתר.
בהצלחה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהשיר10/11/2011
בת 33 בריאה בדרך כלל, לאחרונה שמתי לבד שכשקר העור בקצות אצבעות שלי בחלק הפניתי של הכף יד מתקמט כמו שיש אחרי ישיבה ארוכה במים אציין יש לי בעיה מזה שנים של קור בידיים וברגלים בחורף בצורה הזויה והרופא אמר שזה פשוט רגישות יתר אבל רק השנה אני רואה תכיווצים האלה אשמח לדעת מה זה האם יש לזה קשר לעור?האם זה מסוכן?ומה בעצם הטיפול חוץ מחימום במים?כי החלק הפנימי של היד ממש הופך להיות כמו יד של זקנה :) וזה לא נעים לי תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן12/11/2011ללא בדיקה ואבחון לא אוכל לסייע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לוטליגו אחרי טיפול ביםדור ארבלי10/11/2011
אחרי טיפול בים המלח שעברתי לפני בערך חודש רציתי לדעת אם יש דברים שצריך להימנע מהם אחרי הטיפול כדי לעזור להגיע לתוצאות טובות יותר.
השאלה שלי היא לגבי שתייה, עישון, ואוננות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לוטליגו אחרי טיפול בים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן12/11/2011ניתן להמשיך בכל שלושת הפעולות המוזכרות. את השניה רצוי להפסיק ללא כל קשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
