מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עור ושיערנעה10/12/2011
שלום,
אני בת 18 וחצי.
כבר חצי שנה בערך שאני סובלת מנשירת שיער ממש ממש קיצונית, שאף פעם לא היתה לי בעבר.
כמו כן, התחילו לי בעור בכל מיני מקומות בגוף כתמים אדומים בהירים ועדינים אבל די הרבה, וגם נקודות קטנות קטנות בצבע העור שהן קצת בולטות.
מה זה יכול להיות?
תודה, נעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור ושיער - תגובה
ד''ר אהוד סופר10/12/2011נעה שלום,
לגבי נשירת שיער יש לקחת אנמנזה מדוקדקת ולעשות בדיקה קלינית וקרוב לודאי לבצע בדיקות דם. לגבי הכתמים ולנקודות : אי אפשר לאבחן ללא בדיקה נא לפנות לרופא עור.
בברכה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדפרין או רטאויטיעל10/12/2011
איזה מבין השניים יותר יעיל לטיפול בפצעי בגרות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדפרין או רטאויט - תגובה
ד''ר אהוד סופר10/12/2011יעל שלום,
שניהם מכשירים מצויינים לאקנה, וכל אחד מהם ניתן על פי מצבו הקליני של המטופל. בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא צומח לי שיעראבי אברהמי09/12/2011
שלום אני מקווה שאני במקום הנכון באם לא אשמח שתפנו אותי לכזה.
אני בן 30 וכבר מזה חצי שנה אולי קצת יותר לא צומח לי באזור הסנטר שיער כלומר ( אני אפשט את המקרה כמה שיותר לצורך הבנה)
יש לי זקן שבכול פני צומח שיער וזיפים והכול טוב ויפה .. חוץ מאזור מסוים בסנטר שבו הפסיקו לצמוח לי שערות...
הלכתי לרופא עור נתן לי טיפות, נתן לי זריקה כזו שתוכלתה לבנה לא זוכר את זמה( בטח משהו סטרואידים) וכלום כלום כלום שום דבר לא עוזר , לא רק שזה לא עוזר זה גם מחמיר, ליד אותו אסזור מסוים התפתח לו עוד אזור שבו לא צומח לי שערות
אשמח לעזרה מקצועית אני כבר לא יודע מה לעשות אני חסר אונים...
אמרו לי שזה מעצבים מלחץ ואין בעיה אני מקבל את הסיבה הזו אבל לא בפרק זמן כזה ארוך זה לא הגיוני כנראה יש משהו מעבר לזה .... אשמח לעזרה ככל שניתן אפילו אם אצטרך לעשות ניתוח תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשאל אנדוקרינולוג
דביר10/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה יותר רצינית אולי
אבי אברהמי11/12/2011אמרת לי הרבה .. מה זה אומר מה שאמרת , לאן צריך לפנות וממי לבקש את זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא התכוון שתבקש הפנייה מהרופא
שירה13/12/2011משפחה שלך לרופא אנדוקרינולוג (רופא שעוסק בהורמונים).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא צומח לי שיער - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/12/2011הסיפור ודרך הטיפול של רופא העור שלך מצביעים שהוא חשב שאתה סובל מ Alopecia areata. קיבלת למעשה טיפול מקסימלי אך גם לטיפול זה קיימות מס' מגבלות:
1. קצב צמיחת השערות איטי - כ 1 מ"מ כל 3 ימים. נדרשים בין 2 ל 4 חדשים עד שניתן להבין בצמיחה מחודשת
2. השערות שצומחות בהתחלה נוטות להיות לבנות (ובהמשך מתכהות)
3. הטיפלו לא תמיד מצליח ובכל מקרה אינו יכול למנוע התפתחות נגעים באזורים אחרים או סמוכים
המלצתי: פנה שוב לרופא העור שלך והוועץ בו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות לבנותא.08/12/2011
שלום ,
אני בן 18 ואתמול הסתכלתי על העור שמכסה את האשכים וראיתי נקודת לבנות עליו.
רציתי לשאול מהן?
חלק מהנקודות הם בצבע לבן חזק,ומחלק מהנקודות יוצאים שיערות וצבעם כצבע העור וטיפ טיפה לבן..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות לבנות - תגובה
ד''ר אהוד סופר10/12/2011א שלום
לצערי, ללא בדיקה בלתי אפשרי לאבחן. נא לפנות לרופא עור
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדפריןגיא08/12/2011
ברצוני לדעת מה יותר עדיף, קרם או ג'ל?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדפרין - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/12/2011קרם יגרום פחות איריטציה (גירוי) של עור הפנים.
ג'ל יותר נוח לשימוש.
נסה פעם את האחד ופעם את השני ותחליט לעצמך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהבת Bמממ07/12/2011
שלום רב!
קראתי באנטרנט מאמר על צהבת B שאומר שרק ילודים משנת 1992 מחוסנים נגד זה אבל אני נולדתי ב 1984 ועשיתי בדיקת דם לא מזמן להפטיטס נוגדנים והיא יצאה : HEPATITIS Bs Ab -positive 206.4
רופאת המשפחה אמרה לי שזה בסדר ושאין צורך שאעשה יותר בדיקה לצהבת B כי אני מחוסנת , האם זה בסדר? האם זה אומר שחוסנתי מתישהוא או שאולי יש לי נוגדנים נגד הפטיטיס B בכל מקרה באופן טבעי בגוף ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צהבת B - תגובה
ד''ר אכי פרידמן07/12/2011לפני למומחה לכבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנקורדיןי.07/12/2011
לאור נשירת שיער מוגברת בחודשיים האחרונים, רופא עור טען שאין בעיה כרונית ושזה עניין שיחלוף, נתן לי על הדרך אנקרודין 100 -כדור אחד ביום למשך חודש. לא ידוע על חסר בB6 אצלי. האם אמורה עדין להיות השפעה חיובית על הנשירה? בנוסף, בתוך האריזה כתוב שיש לידע רופא אם נוטלים גלולות נגד הריון - האם יש השפעה על יעילות הגלולות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו?
י.08/12/2011?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנקורדין - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/12/2011בררי עם רופא העור שלך מדוע המליץ על הטיפול וכן את הקשר בין הטיפול ובין נטילת גלולות למניעת הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טנטרה, מזרון, אפשרות להידבק במחלותאלון07/12/2011
שלום רב,
אני עוסק בטנטרה, והמפגשים של האנשים שבאים אלי מתרחשים על מזרון. חלק מהמפגשים הם בעירום מלא, אבל כמובן שלא מעורבת בהם הגעה לאורגזמה, אלא פיזור האנרגיה המינית בגוף. למרות זאת, עלה בדעתי שאולי ישנה אפשרות של הדבקה במחלת עור/מין דרך המזרון.
האם יש סכנה כזאת? האם יש סכנה של הידבקות במשהו בשל תרגול בעירום על מזרון? הרי שיעורי ההתעמלות של ילדותנו התקיימו על מזרונים. אבל כאן נוסף אלמנט העירום. בגלל זה אני שואל.
תודה מראש,
אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טנטרה, מזרון, אפשרות להידבק במחלות - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ07/12/2011שלום אלון,
סקביס, כינת הבושת ופטרת עלולים להדביק דרך חפצים כמו מזרן.
ככלל, מחלות מין קלאסיות נגרמות ע"י מחוללים שאינם יציבים לתנאי הסביבה החיצונית ולכן נדרש מגע קרוב להעברתם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריהאיריס07/12/2011
שלום. אצל החתול שלי גילו פטריה ועד כה הייתי איתו במגע (לא ידעתי שהוא חולה) הווטרינר אומר שיש סיכוי שגם אני נדבקתי (עדיין לא רואים סימנים לכך). אני בהריון בשבוע 34, השאלה היא אם נדבקתי זה יכול להיות מסוכן לי או לעובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ07/12/2011שלום לילך,
הפטרייה פוגעת רק בעור ואינה מועברת לעובר.
הסימפטומים הם פריחה וגרד.
להדבקה נדרש פגם בעור שמאפשר את חדירת הפטרייה לעור (ומזל רע).
לסיכום: אין צורך לדאוג. גם אם נדבקת, ניתן לטפל בתכשירים למריחה שאינם מזיקים להריון.
ברכת מזל טוב והרבה נחת (והריון קל וכייפי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה המהירה!
איריס07/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- molluscum contagiosum בילדיםיאיר07/12/2011
לבני בן ה 6 יש כ 5 יבלות וירליות בפנים, מזה כ 8 חודשים, ולבתי בת ה 3 צצו רק לאחרונה 5 יבלות בפנים ועוד 2 בחזה.
אציין שהדבר לא מציק מאוד לילדים, מבחינה אסטית והתנהגותית.
הומלץ ע"י ד"ר אביקם הראל שלא להמתין שייחלפו מעצמן, מחשש שייתרבו, אלא להסירן ע"י כפית קוראטאז תחת טשטוש.
גם מביקור אצל רופאים אחרים וגם מהתרשמותי באינטרנט - רוב הרופאים ממליצים שלא לטפל.
שאלותיי:
1. מהי המלצתך?
הבנתי שבעקבות הטיפול יכולות להשאר צלקות, ולעומת זאת, אם ייחלפו מעצמן - מירב הסיכויים שלא יישארו צלקות. כ"כ, יכולות להתרבות מעצם הטיפול, בנוסף, יכול להיות שעוד מקומות כבר נגועים, שלא נראים עדין ויצוצו רק לאחר זמן מה.
ואז מה עושים? שוב טיפול כזה?
בנוסף, למרות ההרדמה - עדין מדובר בסוג של טראומה עבור הילדים...
2. האם למישהו היה נסיון בטיפול כזה או בבעיה זו בכלל ויכול לספר על התוצאות?
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר molluscum contagiosum בילדים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ07/12/2011שלום יאיר,
אני שייך לקבוצת (הרוב הגדול כנראה) של הרופאים שממליצים לא לטפל במולוסקום קונג'יוזום מהסיבות הבאות:
1. לא מפריע לילדים
2. חולף תמיד מעצמו תוך עד 2 שנים
3. הטיפול מסיר את הנגעים הקיימים אך לא מונע הופעת נגעים חדשים שהספיקו להיזרע עד פניית הילד לטיפול רפואי
4. הטיפול תמיד כואב ודי טראומטי לילדים
5. עדיף שהילדים האחרים במשפחה ובמסגרת החינוכית והחברתית של הילד הנגוע יידבקו בגיל צעיר ויפתחו חיסון. הדבקה בגיל מאוחר יותר כרוכה במצוקה אסתטית וחברתית שאינה רלבנטית לגיל הילדות הצעיר
אני תמיד מוכן לספק אמצעי הרגעה להורים המודאגים. אם אלו אינם מועילים, אני מוכן לנדב את הסלולארי של אשתי שהציקה לי בתדירות יומית עד העלמות המולוסקות מעורה של בתנו הבכורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר שעווה בהריון?ויקי07/12/2011
שלום!
האם מותר לעשות שעווה בתחילת הריון, ובכלל בהריון?
התכוונתי לשעווה במפשעות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מותר שעווה בהריון? - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ07/12/2011שלום ויקי,
מותר להסיר שערות בהריון מהמפשעה בשעווה, מכונת תלישה, סכין גילוח, אלטקרוליזה (מחט חשמלית) ואנרגיית אור (לייזר, IPL)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בגושגלית07/12/2011
ד"ר שלום,
בהמלצתך פניתי מיד לרופאת נשים שנתנה לילדה למרוח משחה בשם אפלומיצין 20 מ"ג
ואמרה שאולי משחה זו תעזור אך לא תעלים את הגוש מכיוון שהוא מצוי בשכבות העמוקות יותר.
האם לדעתך יש מקום לטיפול נוסף, חוו"ד נוספת מכיוון שלא ברור לי כיצד הופיע הדבר (מה גם שהוא מאד כואב).
אני עירנית לנושא מכיוון שבעברי חליתי בסרטן שד וגיליתי גוש שכאב והרופאים התעלמו מחומרת המצב.
תודה
אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בגוש - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ07/12/2011שלום גלית,
אני ממליץ לפנות לרופא\ת נשים נוסף\ת לחוות דעת נוספת, בעיקר בשאלת צורך בביצוע פעולה כירורגית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות אדומות מתחת לעורמאי06/12/2011
שלום רב ד"ר
רציתי לשאול בנוגע לנקודות אדומות זעירות ושטוחות
המופיעות מתחת לעור בגודל של נקודת עיפרון ונעלמות ודהות לאחר כיומיים שלושה וכל פעם יוצאות במקום אחר בגוף בעיקר ברגליים בבטן ובחזה (בדיקות דם תקינות ) הייתי אצל רופא עור והוא לא ראה כלום מכיוון שהן נעלמות וחוזרות תמיד ............ זה התחיל להופיע לי במצבי חרדה ונמשך שנה כיום אני לא חרדה ברוך ה' אבל עדיין מופיעות האם יש קשר ? אני גם אלרגית לחתולים ולאבק .
אשמח לשמוע חוות דעתך תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות אדומות מתחת לעור - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ07/12/2011שלום מאי,
אין אפשרות לאבחן ולייעץ במקרה שלך ללא בדיקת טיב הנגעים.
המלצתי פני לרופא העור שלך בעת הופעת הנגעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור ערווה יבשדולב06/12/2011
שלום,
אני בן 20 וכל עור הערווה שלי (גוף הפין ומעט גם בראש בזמן האחרון, כמו כן גם החלק בו צומח עיקר העור, המשטח ממנו יוצא הפין, שק האשכים במצב סביר למדי) יבש מאוד. ישנם פצעים קטנים בודדים שאפשר להרגיש. העור מאוד מגרד אחת לכמה ימים, אפילו אם אני מקפיד יחסית על ההגיינה, כך שאפילו אם חל שיפור תהיה נסיגה חזרה, או שאם יום אחד אני לא מתקלח מיד גירוד עז תוקף אותי שוב. יש צורך בתמונה או שהכול ברור?
יש לציין היו מספר שנים בשלב מוקדם יותר של חיי בהן הזנחתי מאוד את ההגיינה של האיזור וזה התחיל מתישהו בשלב זה.
רציתי לדעת אם אתם יכולים לקבוע אם מדובר בפטריות, סתם בעור יבש מאוד או שאולי משהו אחר, ואולי להציע דרך טיפול שלא קשורה בביקור אצל רופא עור?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור ערווה יבש - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ07/12/2011שלום דולב,
לאיבחון נדרשת בדיקה קלינית.
פנה לבדיקת רופא עור לצורך אבחנה מוסמכת וטיפול מתאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות מוזרות שיצאו על איבר המיןאבי06/12/2011
שלום...
לפני כמה ימים הסתכלתי על איבר המין שלי ופתאום ראיתי נקודות מוזרות אלה שלא היו לפני (צירפתי תמונה)
יש אפשרות לדעת מה זה אני פשוט ממש לחוץ ולא יודע מה זה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות מוזרות שיצאו על איבר המין - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ07/12/2011שלום אבי,
פנה בהקדם לבדיקת רופא עור בשאלת Condylioma* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
