מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ויטיליגו דרמה קולור של קריולן ומידעירון12/10/2011
לכל מי שמעוניין לדעת
זהו התכשיר הטוב ביותר לכיסוי ויטיליגו
הם נמצאים בתל אביב ,ליד הדולפינריום (קריולן)
מומחים,מכירים את הבעיה.
קובעים פגישה שם ומקבלים מאפרת מקצועית שמלמדת היטב איך מסתירים.
אני גבר ואני לא יכול יום אחד ללא איפור איכותי כזה.
מדובר על מוצרי דרמה קולור שלהם, יש מגוון צבעים תוצרת גרמניה
הם נקיים אני כבר כמה שנים משתמש, כל חפיסה מספיקה למשהו כמו שנתיים חופשי.
מורחים עם מכחול באזורי פנים , באזורי יד למשל ניתן למרוח ואחר כך להעביר פודרה שמקבעת.
לא לקנות חומר מקבע (ספריי) הוא מיותר ונראה שהוא יותר מידי כימי, יש להם אינטרס לדחוף אז לא לגעת .
הוא יוצר שכבה מבריקה ובולטת וממש לא נראה בריא ונראה שהוא מסוכן.
שכבת האיפור העדינה שנמרחת מחזיקה יום שלם באזורי פנים . אדיר !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגב
ירון12/10/2011יש שם 20 אחוז הנחה למטופלי ויטיליגו, אז לבקש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטיליגו התוצאות בפוטותרפיה זמניות
גיא13/10/2011צר לי לאכזב אותך אך לאחר שתסיימי את הפוטותרפיה המצב
יחזור לקדמותו.
לצערינו ויטיליגו היא מחלה בלתי הפיכה והריפוי שלה יהיה רק באחרית הימים כשהמשיח יבוא.
הבעיה גנטית ולא ניתן לרפא אותה באמצעות תרופה כזו או הקרנות כאלה ואחרות.
אני חולה ויטיליגו ותיק שעבר פוטורפייה גם כן עם שיפור משמעותי וכיום רוב הגוף שלי חזר למצב של חוסר פיגמנט לאחר שהפסקתי את הפוטותרפיה.
גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקראתי שאפשר לקבל טיפול
עינת14/10/2011קראתי שיש טיפול שגורם לאיבוד כל הפגמנט בגוף, מה שגורם לכל הגוף להפוך לצבע אחד, בהיר.
שאלה - כיצד מאבחנים ויטיליגו???
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיקופלסמה חיובי בשתן STDזיוה11/10/2011
בת 20 ןבריאה .לאחר מערכת יחסים עם חבר שהיה לי ושקיימנו יחסים בלי קונדום .,בצעתי בדיקות .הכל תקין פרט לשתן STD ,ששם יצא
MYCOPLASMA HOMINIS PCR=POSITIVE
MYCOPLASMA GENITALIUM PCR=POSITIV
יש לציין ,שאיני סובלת מכלום ואין לי תלונות.
שאלתי היא:1)מהו המיקופלסמה ולאלו בעיות הוא גורם במידה ולא מטופל?
2)האם יש צורך בטיפול ומהו הטיפול?
3)האם טיפול אחד עוזר או צריך יותר?
4)האם המיקופלסמה נגרם ממגע מיני ?
המון תודה על העזרה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקופלסמה חיובי בשתן STD - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/10/2011במקרה שלך ככל הנראה נחשפת הבעבר לחיידק. כל עוד אינך סובלת מתסמינים כלשהם איני מוצא סיבה לטפל בתוצאת המעבדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינוציקליןתמי11/10/2011
ד"ר שלום,
האם אפשר לקחת אנטיביוטיקה מינוציקלין לטיפול באקנה לתקופה ממושכת? לקחתי ב 2009 במשך 3 חודשים אח"כ בנובמבר 2010 במשך יותר מ3 חודשים והיום הרופא רשם לי שוב מינוציקלין ל3 חודשים. האם כדאי לקחת שוב?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינוציקלין - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/10/2011ניתן. וניתן גם לנסות ולצמצם את המינון במהלך נטילות ארוכות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנדבושקסרומי11/10/2011
שלום ...
קראתי בכל מיני אתרים שמומלץ לשים בגדים חשודים כנגועים בשקית אטומה למשך X זמן אם אי אפשר להרתיח אותם , כשאתר אחד אומר 3 ימים , אחר אומר שבוע או שבועיים ויש כאלה שממליצים אפילו על חודש.. מי צודק?
למיטב הבנתי הכינים מתות תוך יומיים מרגע שהם לא על בן אדם . הביצים בוקעות תוך 10 ימיםאז באופן הכי מוארך - זה יוצא עד 14 ימים (כינה בוגרת אחרי יומיים בשקית הטילה ביצה שבקעה אחרי 10 ימים ומתה אחרי עוד יומיים). שזה גם לא הכי הגיוני כי הבנתי שהביצים צריכות חום גוף כדי להתפתח ולכן ביצים בכלל לא אמורות לבקוע בתוך השקית - לא?
אני אעשה הכל כדי שהכינים לא יחזרו אבל בערך חצי מהבגדים שלי נמצאים בשקיות אטומות ... מה ההמלצה שלכם?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו?
רומי13/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה באיבר המיןזיו10/10/2011
שלום , יש לי בעיה שהתחילה לפני 3 חודשים בערך, אני בן 21 ומגיל קטן היה לי פצעים לבנים קטנים באיבר המין, אבל לא ראו אותם כי הם היו למטה קרוב לאשכים,היום הפצעים האלו מכסים חלק נכבד מאיבר המין שלי , הלכתי לרופא עור, והוא אמר שזה בלוטות חלב, ואני רואה שחלק מהם גדלים שערות גם, קוראים לזה נקודות פרוביקס משהו כזה, עכשיו זה ממש לא אסתטי , ואני פשוט מתחרפן מזה, חייבת להיות דרך להוריד את זה, או לנסות שזה לא יתפשט עוד,אני באמת אבוד עצות.תנסו לעזור לי . תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצטרף לשאלה
חסוי19/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חור באוזןרונית10/10/2011
שלום,
כשעשית עגילים לפני מספר שנים יצאו לי גולות בתנוכי האוזניים, האם לא אוכל לשים עגילים אף פעם או שיש אפשרות להעביר את הגולות ?
תודה,
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חור באוזן - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/10/2011ראי תשובתי בפורום השני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויאת קורדיויד08/10/2011
שלום ליפני מספר ימים רוסס על היד שלי ספרי אוויר, ומאז יש לי כוויאת קור גדולה ביד , זה כבר לא כואב אך עדיין לא מראה סימנים של אחלמה, המנהל שלי אמר לי שזה קרה לא בעבר וזה אמור להתחיל להתקלף אחרי שבועיים בערך.
רציתי לדעת אם זה נכון והאם עלי לקנות משחה מסוימת ?
צירפתי תמונה של היד שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כוויאת קור - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/10/2011בו נמתין שובעים ונראה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ד"ר אכי פרידמן
דיויד25/10/2011תודה על תגובתך, עברו כשבועים מאז שכתבת לי את ההודעה, העור התקלף כולו, ותחתיו יש לי כרגע עור חדש אך ורדרד ומאין עיגול כהה סביב אותו עור ורדרד אשר כהה יותר מצבע העור המקורי שלי.
רציתי לדעת האם זה אמור לעבור לבד עם הזמן ? האם אותו עיגול והעור הורדרד ישארו כ קבועים כמו צלקת ?
הוספתי תמונה.
אני מזכיר כי מדובר בכוויאת קור אשר נגרמה מספרי אוויר מטווח קרוב במשך כמה שניות.
תודה רבה מראש.
דיויד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטות בפיןדוד06/10/2011
אני בן 16 ואני משתדל שלא להוציא זרע לבטלה אך מכור לרגש הנפלא של הגרוי , ובגלל זה אני משפשף עד שאני מגיע שנייה לפני השפיכה ואז עוצר ..
באחד מן הפעמים שעשיתי את זה (היום) סיימתי והמשכתי את סדר היום הרגיל שלי כשלפתע אני הולך להשתין ומגלה שבכל החלק שמתחת לכיפה יש נפיחות אקראית כזו , מין בלוטות כאלה מתחת לעור הפין .
אני חושש שזה מהאוננות ללא שפיכה אך אני לא בטוח כי זו לא הפעם הראשונה ..
אם יש מישהו שמבין בבלוטות האלו בזין אני מבקש ממנו בכל לשון של בקשה לומר לי את סברתו בדבר כי אני מפחד שזה לא יגרע לי ויהיה יותר חמור ..
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה התשובה בסופו של דבר לבליטות??
אקראי11/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיערחנה05/10/2011
שלום איזה בדיקות עלי לעבור עכב נשיתה מאוד חזקה אני בת 57 באמצע הראש כבר מתחיל להיות דליל תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער - תגובה
ד''ר אהוד סופר05/10/2011חנה שלום רב,
לנשירת שיער יכולות להיות סיבות וגורמים רבים. יש לקחת אנמנזה, ולעבור בדיקה קלינית ובירור מעבדתי. פני למומחה לרפואת עור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנהדני05/10/2011
שלום רב,אני גבר מעל גיל ארבעים ועדיין סובל מפצעי אקנה בדמות נקבוביות המתמלאות הן בשחורים והן בנוזל שמנוני לבן. הפצעים גם על הגב העליון וגם בפנים.האם יש בדיקות ספציפיות או טיפול תרופתי שיפטרו אותי מהצרה הצרורה הזאת סוף סוף?!
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה - תגובה
ד''ר אהוד סופר05/10/2011דני שלום רב,
יש הרבה תרופות לאקנה.
יש לקחת אנמנזה ובדיקה קלינית ולקבל טיפול בהתאם לממצאי הבדיקה.
פנה למומחה לרפואת עור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחיות מגרדות ברגלאפרת04/10/2011
לפני כשבועיים הופיעו לי מעין שתי עקיצות על כף הרגל אשר גרדו מאוד. הייתי בטוחה שמדובר בעקיצות, אולם עד שראיתי שהן הופכות לשלפוחיות, הופיעו לידן עוד שתיים. פוצצתי את השלפוחיות עם מחט מחוטאת אולם זה לא נגמר וממשיך להתרבות ועוד שלפוחיות נוספות לי.
ניסיתי לקבוע תור דחוף לרופא עור, אולם התור הפנוי היחיד הוא בעוד שבועיים. בכל מקרה, רופא עור יהיה בקופה שלי רק בעוד שבוע. ניסיתי לבדוק גם בישובים קרובים אולם גם בהם אין מקום.
אני ממש אובדת עצות, מפחדת מאוד מההתרבות, מגרדת בטירוף ומאוד מפחדת שאדביק אחרים (במיוחד את בנותיי התינוקות).
האם רופא משפחה יוכל לעזור לי? האם יש לי מה לחשוש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחיות מגרדות ברגל - תגובה
ד''ר אהוד סופר05/10/2011אפרת שלום רב,
עליך לפנות לרופא מומחה בתחום העור.
הרופא יקח אנמנזה, בדיקה ויתאים את הטיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרחות ופריחותורוניק02/10/2011
שלום
לפני ששלוש שבועות הבחנתי בגופי בשלוש תופעות שאני מניחה שהתחילו באותו זמן,
אני לא יודעת אם יש בניהם קשר, לשיקולכם..
האחת היא קרחת די גדולה לא נראית לעין בצורה חיצונית, רק אחרי שמסיטים את השיער היא מתגלית בצד שמאל של ראשי.
השנייה זה פריחות גרד ואדמומיות כרגע זה נמצא בעיקר ברגליים אבל זה מגרד ואדמומי גם בחלקים אחרים של הגוף , בחזה בבטן, זה הופך לפריחה, ויש כאלה סימנים אדומים של הגלדה, וזה פשוט נשאר על העור ולא חולף מזה שבועיים שלוש..
התופעה השלישית היא כתם לבן בהיר ברגל ימין שלא היה שם, חשבתי שזה משיזוף אבל זה לא נמצא באזורים אחרים, וגם עליו היה אדמומיות וגרד ועכשיו זה רק לבן..
אם להגיד את האמת אני מפחדת מזה מאוד, קבעתי תור לרופא עור, אבל עד שהתור יגיע אני ממש אשמח אם תוכלו לנסות להבהיר לי את התמונה, כי כרגע התופעות האלה פשוט מפחידות אותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לסובלת
עינת02/10/2011סל התרופות למחלות עור שואף לאפס.
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
יש לך שלל בעיות שאין לרופא העור כל תקוה עבורך.
אני אחת שסבלה מפריחות נוראיות עד שהגעתי לטיפול אלטרנטיבי
שבהציל אותי מהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי עינת
ורוניק02/10/2011תודה על ההמלצה, אני בודקת בגוגל, וקבעתי תור לרופא עור ולנטרופאט,
אני מנסה לתקוף את זה מכל הזוויות, בגוגל אין משהו ברור..
ואני לא סובלת מפריחות בדרך כלל כך שאני פוחדת שיש בעיה אמיתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
עינת03/10/2011כנראה שאת לא יודעת לחפש בגוגל.
פנייה לנטורופט = בזבוז זמנך ותשארי עם הבעיות
כי הוא ידחוף לך המלצה לאכול ירקות ופירות , טונות של ויטמינים שלא ירפאו לך כלום
תחפשי בגוגל - פיטריאזיס רוזאה
את תגיעי לאתר שמתמחה בפריחה ובמחלות עור.
מקווה שתצליחי הפעם בחיפוש.
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעינת, אני ממש מודה לך שאת מנסה
ורוניק03/10/2011לעזור :) אבל תסלחי לי אם זה נהיה וויכוח כן...
לפני שנה היו לי כאבי בטן ששום רופא במשך שנה כמעט לא ידע לפענח כולל מחלקת גסטרואנטרולוגיה, בדיקות לקטוז ובדיקות דם בדיקות שתן ובדיקות צואה, ואלוהים זוכר מה עוד, עברתי גיהנום והרפואה המערבית לא עזרה לי במקרה הזה (למרות שבמקרים אחרים אין ספק שהיא מוצלחת).
הנטרופת הזה שאת כל כך מזלזלת בו בדק לי את הציפורניים הסתכל באישונים ובלשון,
ותוך שנייה בלי שאני בכלל מספרת לו מה יש לי הוא מספר לי מה עובר עליי עד לפרטים הכי קטנים, ואחרי דיאטה של חודשיים תאמיני או לא לפי סוג דם ותרופות טבעיות,לא היו לי כאבים והסיוט שעברתי במשך שנה עבר.
וזה לא היה אפקט פלסבו כי כמוך יקירתי לא האמנתי שהוא יכול לעזור לי..
אז אני בודקת את כל האופציות, אני מאמינה בשילוב, ואני בטוחה שגם הרופאים פה יסכימו איתי שזה לא מזיק. להפך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרופא עור אין תרופות למחלות עור
עינת03/10/2011זה לא ויכוח וזה תרומת מידע כחלק מסגולותיו של האינטרנט המבורך.
אבל כבר למדתי כי מה שלא עושה השכל עושה הזמן
תרשמי לפנייך את העובדות הבאות.
1.לרופא עור לא יהיה מענה לשום דבר שהעלת כאן מלבד משחה המכילה סטירואידים
שיגרמו לך תופעות לוואי וימירו את המחלה או אז תזכרי " בויכוח הזה "
לרופא עור אין תרופות ל99% ממחלות העור - תשאלי את דר' שירי
שהיה הגון לרשום את זה במו ידיו באחד הפורומים וזה שמור אצלי.
2. לא תהיה לך שום תועלת מהנטורופט - אך זכותך ללכת עם הראש בקיר
אני לא מתכוונת להסיט אותך מהמסלולץ
תחפשי בגוגל >>> פיטריאזיס רוזאה
וכשתגיעי לאתר שמטפל בה או אז הנטורפט יוכל רק להרים גבה
כיצד בכלל הגעת אליו כשמולך עמדה אופצייה ששמה את רופאי העור בכל העולם
( לא רק את אלו בארץ ) בכיס הקטן !
נידבתי לך מידע וממליצה לך להעתיק ולשמור אותו כי בעתיד תווכחי בכל מילה שלי שהיא אמת !
לא אוכל
עינת
אני רצה לעבודה (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו
עינת03/10/2011כשתגיעי לרופא העור אחרי המתנה של חודש וחצי חודשיים...
יוקדשו לך 3 דקות ותצאי ממנו עם מרשם סטירואידי !
****************************************************
שמרי גם את זה בזכרון .
בהצלחה
לא רוצה לאחר לעבודה (-:
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא אומרת שזה לא אמת
ורוניק03/10/2011אני רק טוענת שזה לא נכון שנטורפאטים לא יכולים לעזור, לי זה עזר מאוד בעבר. וחוץ מזה זה לא רק הפריחה זה גם הקרחת הקטנה שבצבצה בצד שמאל שצריך לדון איתה עם הרופא.
שיהיה יום טוב בעבודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעינת יש דרך להעביר מסר
תמיר03/10/2011את אמנם רוצה לעזור אבל הסגנון מאוד אגרסיבי.
"כנראה שאת לא יודעת לחפש בגוגל" זה יכול להעליב.
למה להתנצח? את מעבירה מידע באמצעות האינטרנט וכל אחד יכול לבחור אם להשתמש בו או לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףאיריס02/10/2011
שלום
לאחרונה שמתי לב שהופיעו לי נקודות לבנות קטנות על הנרתיק קרוב לדגדגן ועל הדגדגן עצמו. בנוסף מתלווה לכך ריח לא נעים וגרד לא חזק.
מזה יכול להיות אני צריכה כיוון לפחות?
והאם כדאי שאמנע מיחסי מין כרגע?
יש לציין כי אני כחודשיים אחרי לידה ( לא יודעת עם יש קשר בין הדברים)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף מקפיצה
איריס02/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים???
איריס03/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף - תגובה
ד''ר אהוד סופר05/10/2011איריס שלום רב,
יש לקחת אנמנזה, בדיקה קפדנית וקבלת טיפול בהתאם על ידי רופא עור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת שניהגיל02/10/2011
עקב שימוש ברואקוטן יש לי פצעים בחיבור בין השפתיים, רופא המשפחה טוען שזה פטרייה ונתן לי דקטרין פעמיים ביום לחמישה ימים.
אני פוחד שהפצעים האלו הם הרפס, אני מצרף תמונות שלהם ואשמח לחוות דעת שניה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת שניה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן02/10/2011איני נוהג לתת חוות דעת ע"ס תמונות.
אשמח לסייע לאחר בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד ליבלתאייל30/09/2011
שלום
כשאני מזיז את איבר המין מתחת לאור אני מביט בנקודות שמחזירות אור הנקודות לא בולטות בעור בכלל אפילו קשר להבחין בה
אני חושד שזאת קונדילומה למראת שזה לא נראה כמו קונדילומה. כי מאז שטיבלתי כבר שנה וכמה חודשים לא צצו
והנקודות בכלל במקום הן לא גודולת יכול להיות שזה בגלל שהשתמשתי פעם במשחת אלקום? האם זה קשור
האם קונדילומה היא בולטת יותר באור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד ליבלת - תגובה
ד''ר אכי פרידמן02/10/2011גש לרופא עור לבדיקה ואבחון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
