פורום מחלות עור, מחלות עור ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרטוזיס פילאריס ורואקוטן
    שי
    02/11/2011

    שלום,

    אני בן 24 ויש לי אקנה בגב וקרטוזיס פילאריס בגב,בידיים ובירכיים.
    הלכתי לרופא עור על מנת לטפל באקנה והוא המליץ לי על טיפול רואקוטן 20 מ"ג פעם ביום.
    אני חושש כמובן מתופעות הלוואי הקשורות בנטילת הכדור אך בעיקר מהחשש שטיפול בכדור זה עלול להחריף את הקרטוזיס או לגרום להתפשטותו לאזור הפנים.
    האם באמת קיימת השפעה בעקבות נטילת הכדור? במספר פורומים אנשים ציינו שזה החריף/התפשט עקב נטילת הכדור אך האיזוטריטינואין מאזן את יצירת הקרטין ולכן לא ברור לי איך זה יכול להשפיע לרעה.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרטוזיס פילאריס ורואקוטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרטוזיס פילאריס ורואקוטן - תגובה

    ד''ר אהוד סופר
    05/11/2011

    שי שלום ,
    אין קשר בין רואקוטן וקרטוזיס פולאריס.
    רואקוטן אכן גורם ומחמיר יובש של העור אבל לא גורם או מחמיר את הקרטוזיס פולאריס.
    יש טיפולים ספציפים לקרטוזיס פולאריס - נא לפנות לרופא עור בענין זה.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרטוזיס פילאריס רואקוטן ואקנה ב-IPL

    איריס לוי
    08/04/2015

    שלום רב,

    קרטוזיס פילאריס -keratosis pilaris פצעים בזרועות, פצעונים קטנים, לעתים אדומים עם ראש קטן לבן, עור מחוספס וגס כמו חררה, עם אדמומיות מתפשטת.

    האזורים השכיחים בפצעונים הם: החלק העליון של הזרועות. הישבן, הירכיים הקדמיות והלחיים. בחלק מהמקרים הנגעים הם לבנים-אפורים (קרטוזיס פילריס אלבה) וקל יותר למשש את הנגעים העוריים מאשר ממש לראות אותם. במקרים אחרים בסיס הנגע הופך לאדום והעור נראה כמנוקד בנקודות אדומות קטנות (קרטוזיס פילריס רוברה). עם נטייה להתפשט, לעתים קיימת הקלה בסימנים בקיץ והחמרה בחורף. במקרים קשים במיוחד חסימת זקיק השער יכול לגרום גם להתפרצות פצעי אקנה.

    מדובר על תופעה נפוצה ושכיחה ביותר המופיעה בדרך כלל בתקופת הילדות וההתבגרות ופחות שכיחה בקרב מבוגרים.

    בנות סובלות ממנה יותר מבנים ובשליש מהאנשים שסובלים מהתופעה ישנו סיפור משפחתי של קרטוזיס פולאריס. עובדה זו הובילה לסברה הרווחת כיום כי מדובר על תופעה בעלת מרכיבים גנטיים תורשתיים מסוימים..

    טיפול מהיר, ממוקד ומתאים בפצעים/פצעונים ובנגעי האקנה הוא חיוני לשמירה על מראה עור אחיד, חלק, בהיר נקי ואסתטי ללא כתמים חספוס ואדמומיות

    רואקוטן, אנטיביוטיקה – מינוציקלין, תרופות מרשם הניתנות במרשם רופא בלבד ומחייבות מעקב צמוד עקב תופעות הלוואי הרבות הנלוות ולכן בד"כ ניתנות במינון נמוך ומיועדות לשימוש ארוך טווח, ההשלכה העיקרית שצריכה להילקח בחשבון היא התפתחות עמידות של החיידק, מה שיגרום לאקנה לחזור.

    ואכן מחקרים קליניים מצביעים על העובדה שלמעלה מ-40% מחולי האקנה, בני נוער ומבוגרים שנטלו רואקוטן או אנטיביוטיקה הופיעה התפרצות של הפצעים לאחר תום נטילת הכדור.
    .
    ולטיפולים שלא נתנו מענה מספק ניתן לשלב טיפול חדשני הטיפול בטכנולוגיית IPL - קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF ללא תופעות לוואי וללא תרופות.

    מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ולשפר באחוזים ניכרים את מצב הפצעים/פצעונים/אקנה, בבני נוער בגיל ההתבגרות ובמבוגרים. הטיפול הפחית את הסבל, ריפא את הפצעים החליק את העור פתר את בעיית האדמומיות,החיספוס ומנע צלקות וכתמים לאורך זמן.

    הטיפול בשני סוגי אנרגיה המאפשר למקסם ולשפר תוצאות בצורה משמעותית – טכנולוגיית IPL -קרן אור בשילוב עם אנרגיית גלי רדיו . RF (Radio Frequency

    השילוב בין RF ו-IPL מבוסס על חימום מקדים של אזור המטרה ע"י האור ויצירת אזור מוליך יותר עבור אנרגיית RF. כך מושגת טמפרטורה גבוהה יותר באזור המטרה ומתקבלות תוצאות טובות יותר, משימוש בקרן אור בלבד.

    אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה, מאחר והטיפול מבוסס על אורך גל מיוחד ללא קרינת UV (אולטרה ויאולט) הוכח כי הוא אינו גורם כל נזק לעור וניתן לחזור מיד לשגרה.

    כתבות נוספות ומידע רב בנושא ניתן למצוא באתר הבית שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטיפול ב APL לא שווה הוצאה הכספית

    דנה
    09/04/2015

    טופלתי בהקרנות האלה והתוצאה היתה חלקית כמו באנטיביוטיקה
    והכי חשוב לדעת התוצאה היתה זמנית ולא כפי שהבטחות סרק שלכם מבטיחות.
    לא להאמין להבטחות ריפוי של מכשירים חשמליים שכאלה עם סרטוני הYOUTUBE
    זה אשליה אופטית .
    לבעיות האלה יש מרכיב גנטי והוא תמיד יגרום להם לחזור.
    חבל על הכסף ואם הייתי יודעת זאת בזמנו לא הייתי הולכת על הטיפול הזה בהקרנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול ב IPL לא שווה הוצאה הכספית

    דנה
    09/04/2015

    טופלתי בהקרנות האלה והתוצאה היתה חלקית כמו באנטיביוטיקה
    והכי חשוב לדעת התוצאה היתה זמנית ולא כפי שהבטחות סרק שלכם מבטיחות.
    לא להאמין להבטחות ריפוי של מכשירים חשמליים שכאלה עם סרטוני הYOUTUBE
    זה אשליה אופטית .
    לבעיות האלה יש מרכיב גנטי והוא תמיד יגרום להם לחזור.
    חבל על הכסף ואם הייתי יודעת זאת בזמנו לא הייתי הולכת על הטיפול הזה בהקרנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטיפול בIPL לא שווה הוצאה כספית

    איריס לוי
    09/04/2015

    שלום רב דנה וחג שמח.

    לצערי אני לא כל כך מסכימה עם דעתך. אין ספק שלעיתים גם בטכנולוגיית IPL אין הצלחה, ואין. 100% אין גם טיפול של זבנג וגמרנו כמו בכל דבר בחיים! אך מחקרים בתחום מוכיחים כי אמנם לאקנה יש מרכיב גנטי כפי שאת מציינת ולא רק לאקנה, גם לסבוריאה בפנים, גם לקרטוזיס פילאריס אך באחוזים גבוהים מהמקרים נרשמה הצלחה בטיפול בטכנולוגיית IPL-קרן אור – הטיפול הפחית את הסבל, ריפא את הפצעים ומנע צלקות וכתמים לאורך זמן.

    הנחיית משרד הבריאות לגבי הטיפולים בטכנולוגיה (הסרת שיער, טיפול באקנה, כתמים,והצערת העור) הינה לא לצמיתות אלא לאורך זמן או לטווח ארוך.

    פוטותרפיה הוא שם כולל לאוסף הטיפולים הרפואיים/והקוסמטיים באמצעות חשיפת העור לקרני אור. מחלות מסוימות מטופלות באמצעות חשיפה לאור בתחום העל סגול UVB. להבדיל מהן, אקנה מטופל באור כחול נראה באורך גל של 415 ננומטר או באור אדום. זאת משום שבחיידקי האקנה יש חומר בשם פורפירין, אשר בהפעלתו ע"י אור כחול או אדום מתחיל תהליך המביא לחיסול החיידקים באופן סלקטיבי.

    לטיפול הפוטותרפי באקנה אין תופעות לוואי כפי שיש לטיפול באמצעות תרופות וחומרים כימיים והוא אף מומלץ ע"י רופאים.

    הצלחת הטיפול מושפעת מהתמדה והקפדה על ההנחיות במקביל להמשך טיפול משמר ותומך בבית. בטווח הארוך יתכנו התפרצויות ברמות שונות ויתכן ויהיה צורך לחזור על הטיפול - ניתן למנוע זאת כפי שציינתי על ידי טיפול משמר בבית ובמכון.

    הטיפול באקנה בבני נוער ומבוגרים הניתן על ידי נעשה על פי מאפייני העור, סוג האקנה רמתו רגישותו ומצבו הנוכחי כטיפול מערכתי פנימי וחיצוני. וכל אלה על מנת לתת תוצאת טיפול מדויקת ומותאמת. טיפול כללי ומקומי נכון ימנע סיבוכים ויביא להבראה שלמה. אולם הזנחת התופעה ועל אחת כמה וכמה טיפול לא נכון ו/או רשלני, עלולים לגרום לסיבוכים ולנזקים בלתי הפיכים דוגמת: "חורים" בעור, צלקות מכוערות ופצעים עמוקים יותר.

    ומניסיוני הרב מעל 16 שנים ושנים רבות בתחום "טיפול בבעיות עור בטכנולוגיית IPL", אציין כי רבים רבים מלקוחותיי נהנים כבר מעל 7 שנים מאפקט מצטבר שנותן הטיפול המשולב בתוספי תזונה העובדים על סימפטום הבעיה + תכשירים לשימור המצב בבית + הטיפול בשתי אנרגיית טכנולוגיית IPL וגלי רדיו RF. הטיפול בשני סוגי אנרגיה המאפשר למקסם ולשפר תוצאות בצורה משמעותית.

    מועדים לשמחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש בעור אחרי שחיה
    רונית
    02/11/2011

    אחרי שחיה בבריכה העור שלי יבש מאוד, מגורה וקצת אדמדם.
    כל קרם שאני מורחת מקבל ריח מוזר בגלל הכלור.
    האם יש סבון או תחליב/קרם גוף שמנטרל את השפעת הכלור והריח? אם כן היכן משיגים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יובש בעור אחרי שחיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש בעור אחרי שחיה - תגובה

    ד''ר אהוד סופר
    05/11/2011

    רונית שלום,
    לאחר רחצה בבריכה יש להשתמש בסבון ללא סבון וקרם לחות בסיסי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש סיכוי שנדבקתי? פחד!
    רון
    01/11/2011

    שלום רב, אני גבר בסביבות גיל ה-40, לפני שבועיים קיימתי יחסי מין עם בחורה, יומיים לאחר המפגש הבחורה התנפחה בשפתיים מהרפס והעלת חום לחום מאוד גבוה.
    אני לא חולה ולעולם לא הייתי חולה במחלה זו, הבחורה קיימה איתי יחסי מין אורליים לא מוגנים כולל נשיקות.

    מאז עברו שבועיים ואני בסדר.
    האם יכול להיות שנדבקתי?
    אם כן מתי אראה סימנים?
    חס וחלילה אם נדבקתי - האם אני יראה פצעים על איבר המין או השפתיים בפנים?

    אשמח לתשובה מהירה!

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש סיכוי שנדבקתי? פחד!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס - תוספת לנושא !

    רון
    01/11/2011

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש סיכוי שנדבקתי? פחד! - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    01/11/2011

    היית עשוי להידבק אולם אין חובת הידבקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוך כמה זמן אדע אם נדבקתי?

    רון
    02/11/2011

    קודם כל הייתי מעוניין לדעת אם נדבקתי, תוך כמה זמן היו אמורים להיות סימנים?
    לא הייתי רוצה להדביק אף אחד אחר - כמה זמן עלי עוד לחכות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גולה כתוצאה מפירסינג
    איילה
    01/11/2011

    שלום, לפני כחודשיים עשיתי פירסינג באוזן למעלה ( בסחוס ) יחסית לא סבלתי מכאבים רבים , ניקיתי את המקום במים ומלח מידי יום ומרחתי ויטה מרפאן... לאחר מספר ימים יצאה לי מעין גולה קטנה טיפה מתחת לנקב. התייעצתי עם הפירסר והוא אמר למרוח סינטומיצין. במשך שלושה ימים מרחתי סינטומיצין 3% פעם ביום. הדבר לא עזר והגולה עדיין ישנה.. השאלה אם הגולה תעלם במשך הזמן או שיש להמשיך למרוח סינטומיצין? ( האם אופן מריחת הסינטומיצין היה שגוי ובגלל זה הגולה לא נעלמה?) והאם יש למרוח משחה אחרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גולה כתוצאה מפירסינג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גולה כתוצאה מפירסינג - תגובה

    ד''ר אהוד סופר
    02/11/2011

    איילה שלום רב,

    קרוב לוודאי שיש לך גרנולומה גוף זר שנוצרה כתוצאה מהפירסינג. לעיתים, יכול להיעלם לבד. ישנם מספר טיפולים, מזריקות קורטיזון ועד הוצאה כירורגית.
    ממליץ להיבדק על ידי רופא עור.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתך
    רונן
    31/10/2011

    שלום כבר כמה חודשים שיש לי חתך בכיפה ליד איפה שיוצא השתן רציתי לדעת אם יש משחה שיכולה לרפא את החתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתך - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    01/11/2011

    ממליץ לפנות לרופא עור לבדיקה ואבחון ובהתאם התרופה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתך באיבר המין
    דוד
    31/10/2011

    העור של איבר מיני מאד רגיש ,לעיתים יש מעין חתך סביב האיבר -אתמול ירד לי מהחתך דם השאלה מה אפשר לעשות שהחתך יתרפא מהר והאם צריך להראות את זה לרופא עור ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתך באיבר המין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתך באיבר המין - תגובה

    ד''ר אהוד סופר
    02/11/2011

    דוד שלום רב,

    לצערי לא ניתן לעשות אבחנה על סמך תיאורך. פנה למומחה לרפואת עור לאנמנזה, בדיקה וטיפול בהתאם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריה במפשעה.
    שולה
    30/10/2011

    שלום לרופאים..
    הייתה לי לא מזמן פטריה רצינית ברגליים ושמתי משחה חד פעמית שנקראת למיסיל.
    היא עזרה מאוד אבל בכל זאת מגרד לי לפעמים ברגליים..מהרגליים הפטריה עברה לי למפשעה וזה מאוד מאוד מאוד מציק לי..
    מה אפשר לעשות?(חוץ מלפנות לרופא)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטריה במפשעה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריה במפשעה. - תגובה

    ד''ר אהוד סופר
    05/11/2011

    אאא שלום,

    חוץ מפיטריה האבחנה במפשעה יכולה להיות אקזמה, זיהום ומחלות עור נוספות.
    עליך לפנות לרופא עור לבדיקה, אבחנה וטיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום,
    צ
    28/10/2011

    לפני מספר שנים הופיעו לי על העור (כל אחד בתורו) שני פצעים קטנים, בדומה לפצע בגרות. הם לא עברו מאז אלא הפכו למין גוש קטן מתחת לפני העור. אחד מהם ממש לא מפריע לי אבל השני הוא די רגיש ולעמים אפילו כואב ברמה שלא נעים לשכב עליו (הוא בגב על יד הבית שחי). רציתי לדעת אם זה משהו בעייתי שצריך ללכת בשבילו לרופא עור?
    וגם- לבני בן השנתיים ישנה קשקשת קשה מאוד בקרקפת. האם לפנות עם זה לרופא עור או שמא רופא משפחה? האם יש מה לעשות עם זה בכלל או רק לחכות שהילד יגדל? האם קשקשת קשה יכולה להצביע על חוסר בויטמין כלשהו?
    בברכה,
    צ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, - תגובה

    ד''ר אהוד סופר
    05/11/2011

    צ שלום,

    לשאלתך הראשונה: פני לרופא עור.
    לגבי הבן: יש כמה אפשרויות לאבחנה - נא לא לחכות ולפנות עכשיו לרופא עור לאבחנה וטיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעייה מעט מסתורית
    אבי
    27/10/2011

    הבעיה שלי התפתחה בשלבים, לאורך די הרבה זמן, ובשום שלב לא יצרה אי נעימות גדולה או משהו שהזעיק אותי לרופא, ולכן לא חשבתי שיש במה לטפל.
    לפני חודשים לא מעטים, הופיעה לי על איבר המין בליטה קטנטונת ושחורה, קצת כמו חצ'קון.
    לאחר כמה זמן, סליחה על התיאור הציורי, לחצתי עליה כמו חצ'קון, ויצא ממנה מעין קוץ שחור/חום שהיה בפנים, ללא כאב. זה היה די מוזר, אבל מאחר ולא היו תסמינים אחרים, וזה לא חזר, התעלמתי מהעניין.
    לפני כחודשיים-שלושה, החלו להופיע בגופי הרבה ציסטות קטנות מאוד, קצת בכפות הידים, אחת אפילו בעפעף של העין, אבל יותר מכל על איבר המין. ניגשתי לרופאת עור, שאמרה שמדובר בדבר נפוץ ולא מזיק, שזה טבעו של העור באזור זה, ושזה עובר לבדו, אין מה לעשות כדי לזרז, ואכן כך היה, רוב הציסטות נעלמו עם הזמן. אתמול שמתי לב ששוב יש לי מעין חצ'קון כהה יותר, קטן יותר מזה שהיה בעבר, וממנו בולט קוצון קטן, כמו אז, שיצא החוצה יחסית בקלות וללא כאב, ואני מזהה עוד אחד כזה, שלא ניתן למשוכו החוצה עדיין.
    יכול להיות שאלה לא סתם קוצונים, אלא טפילים? הם לא יכולים להופיע יש מאין, וכשהסתכלתי מקרוב, בהחלט יכול להיות שזו איזו תולעת מיובשת מזערית. אני לא יודע אם יש קשר לציסטות הלא מזיקות או לא, אבל זה התיאור המלא של מה שאני רואה.
    תודה רבה
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעייה מעט מסתורית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה לא משהו שאתה צריך לחשוש ממנו..

    שולה
    30/10/2011

    יש את זה להרבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליכן סקלרוזוס
    שקדנית
    26/10/2011

    אא, תודה על ההתייחסות

    רציתי לשאול אותך ,כמובן רק אם תרצי לשתף אותי ,איך את מתמודדת עם המחלה הזאת? כמה זמן את סובלת ממנה? איזה מידע קיבלת לגביה מהרופא שלך?
    אני שואלת כי לי אין מידע מעבר למה שאני קוראת באינטרנט והמידע הזה מהלך עלי אימים. אני פשוא אובדת עצות . מצד אחד הרופא ממליץ על דרמובט ומצד שני אני קוראת על הנזקים מזה. אז מה כן יש לעשות? בקיצור אפשר לחיות עם זה?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליכן סקלרוזוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר בלבל את המח בכל פורום אפשרי

    אא
    27/10/2011

    אין פורום שבו לא חזרת על אותה שאלה.
    את כנראה אוהבת מאד את ההתכתבות כאילו שאין מה לעשות בחיים אלא רק להתכתב.

    אז אין תרופה לליכן סקלרוזיס כמו שאין תרופה למלא מחלות.
    מה את חושבת שאם תלכי מפורום לפורום אז פתאום תצוץ תרופה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך. את ממש עוזרת.

    שקדנית
    27/10/2011

    כנראה שאת לא באמת חולה במחלה אוטואימונית אחרת לא היית מגיבה כך. היית מבינה את המצוקה מגלה אימפתיה . התביישי לך. במקום לעודד ולעזור את מעבירה ביקורת ותוקפת. מעניין שגם את מבקרת כאן לא מעט עובדה שענית לי. למה לא התעלמת? דעי לך אא שאני מתכוונת לנצל כל פורום אפשרי ורלוונטי כדי לקבל מידע שיעזור לי להתמודד איכשהו עם המחלה. איני מתנצלת על כך כלל וכלל להיפך .אינך חייבת לקרא או לשוטט כאן. לכי לשוטט באתרים אטרקטיביים יותר כדי שלא יבלבלו לך את המוח עם שטויות כמו ליכן סקלרוזיס וכאלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב שדומה לכויה בעור ללא כל סימנים
    גולי
    26/10/2011

    כבר כמה ימים כובת לי הירך הפנימית בעיקר במגע עם המכנסיים.כאילו חטפתי כוויה.
    לא רואה כלום גם לא בזכוכית מגדלת .מה זה?מישהו שמע??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ברמה של כוויה כשהעור בא במגע

    גולי
    26/10/2011

    עם מכנסיים לצורך העניין זה ברגל בירך יש מישהו בבית??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ברמה של כוויה כשהעור בא במגע - תגובה

    ד''ר אהוד סופר
    02/11/2011

    גולי שלום רב,

    לצערי לא ניתן לעשות אבחנה דרך האינטרנט. פני למומחה לרפואת עור לאנמנזה, בדיקה וטיפול בהתאם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אתם לא מתיחסים אלי?

    גולי
    02/11/2011

    הכאב המוזר הזה כבר יותר משבוע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה לא ברורה..
    אפי
    24/10/2011

    פריחה שהופיעה על הצוואר אחרי טיול במעיין ליד יקנעם .

    בהתחלה התחילה פריחה בצורת אדמומיות באזור הצוואר דומה למראה של כוויה ואחרי שלושה ימים התחילה להופיע פריחה מוגלתית על האדמומיות.
    הפריחה נמצאת סביב אזור ללא פריחה והפריחה מתפשטת

    אשמח לעזרה באבחון לפני הסימנים והתמונה המצורפת


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריחה לא ברורה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר למעיין...

    אפי
    24/10/2011

    לקראת הערב ריאנו חולדות מסתובבות שם..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמונה אנכית

    אפי
    24/10/2011


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמונה אנכית - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    24/10/2011

    אפי, פנה בהקדם לבדיקת רופא עור בשאלת Herpes Zoster

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חייל..

    אפי
    24/10/2011

    הרופא שלח אותי הביתה ליומים ג' הוא אמר שהוא לא מצליח לזהות מה זה הוא חושב שזה זיהום ונתן לי טיפול אנטיביו ב Augmentin ומשחה הנקראת THREOLONE
    האם זה טיפול מספיק או שאני צריך לחזור לבסיס לפגוש רופא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 1

    אפי
    24/10/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרופאים של הצבא ממש בדיחה .

    ליאת-לא רופאה
    31/01/2012

    כמו שזה נראה זה הרפס . תפנה מיד לבדיקת רופא . אל תזניח . זה גם מדבק!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוד בעור שנמשך שנים
    מיכל
    24/10/2011

    שלום,
    אני סובלת מגירוד מעור שנמשך כבר כ-6 שנים ולא עובר, ומלווה בדרמוגרפיזם. התופעות הללו החלו עם שחרורי מצה"ל ונאמר לי שהן כנראה נגרמות מלחצים שנגרמים עקב השינויים באורח החיים (השחרור מצה"ל..). עברתי בדיקות אלרגיה שהצביעו על רגישות קלה לקרדית האבק ולעץ הפקאן. באזור מגורי לא נמצאו עצי פקאן. רופא העור אמר לי שעם הדרמוגרפיזם אין מה לעשות ולגירודים נתן לי לורטדין, שבו אני משתמשת עד היום, כפעמיים בשבוע (ללא קשר לעונות מעבר), כל פעם שאני מתחילה להרגיש גירויים בעור, בעיניים ובעצם בכל אזור בגופי שיש לו מגע עם החוץ. יש לציין שלא שיניתי תזונה ואיני נוטלת תרופות.
    האם זו תופעה נפוצה? האם יש טיפול לטווח ארוך? האם זה בריא לקחת תרופות נגד אלרגיה לתקופה כה ארוכה? וממה זה נובע בכלל (כי הרי מצאו שאין לי אלרגיה)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירוד בעור שנמשך שנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמוגרפיזם

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    24/10/2011

    שלום מיכל,
    תופעת הדרמוגרפיזם אינה נדירה כלל ועיקר.
    כמעט בכל המקרים, לא ניתן לגלות את סיבת הבעייה.
    הטיפול הממושך באנטיהיסטמינים אינו כרוך בסיכון מעשי (מלבד הפחתה זמנית בערנות)
    ההחלמה הנה ספונטנית והטיפול נועד להקל על הסימפטומים כל עוד הנטייה לתופעות נמשכת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמוגרפיזם

    מיכל
    24/10/2011

    תודה רבה על תשובתך.

    אז אם אני מבינה נכון, דרמוגרפיזם הוא שם התופעה של הגירוד? כשהייתי אצל רופא העור הוא אבחן את מה שיש לי כשתי תופעות נפרדות.
    האם זה הגיוני שהתופעות נמשכות כל כך הרבה שנים?
    ועוד שאלה קטנה- האם זה מדבק? התחילו להופיע "סימני דרמוגרפיזם" על העור של בן זוגי, אך אין לו את הרגשת הגירוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמוגרפיזם - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    24/10/2011

    דרמוגרפיזם הנה תופעה של התרוממות העור עקב בצקל קלה חולפת לאורך סימן של פעולת גרד (התרגום הנו ציור על העור). אין מדובר רק בסימנים אדומים שטוחים באזור שרטת הגרד אלא בסימנים כאלה עם נפח שניתן למשש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה מאד מודאג...
    מתן
    23/10/2011

    לאחרונה יצא לי במפשעות מין כתם כזה שהעור שלו דק מאד והוא בצבע אדום סגול העור שלו דק מהעור הרגיל וזה גלש לי לירך קצת.אני מאד מפחד מה אומרים סימנים בצבע אדום וסגול?יש לציין שאותו כתם יצא לי גם בצד השני.אודה לך מאד אם תענה לשאלתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה מאד מודאג...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה מאד מודאג... - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    24/10/2011

    שלום לידור,
    פנה לבדיקת רופא עור בשאלת Stria ("פסי מתיחה").
    האם אתה ממורח לעיתים קרובות תכשיר קרם או משחה שמכיל סטרואידים על עור המפשעות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרת עור באזורים אינטימיים
    מיכל
    23/10/2011

    אני בחורה בת 28 ובעלת עור גוון חום אך באזור האינטימי אני כהה יותר ודבר זה מפריע לי האם יש משחה כדי להבהיר את העור שיהיה בצורה אחידה ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרת עור באזורים אינטימיים - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    24/10/2011

    שלום מיכל,
    צבע עור כהה יותר של קפלי הגוף שכיח מאוד באנשים כהי עור. לא ידוע לי על אפשרות טיפול הבהרה במקרים כנ"ל.
    הסתייגות אחת: לעיתים מדובר בעיבוי עור קפלי הגוף והצואר האחורי עקב Acanthosis nigricans - תופעה של עיבוי השכבות החיצוניות של האפידרמיס. תופעה זו אופיינית בעיקר לאנשים עם משקל יתר המנהלים אורח חיים שמתאפיין ברמות נמוכות מאוד של פעילות גופנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום