מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ד"רבר02/09/2011
אני רוצה לעשות פירסינג בטבור שמעתי שיש ילדה שהלכה לבית חולים בגלל זה , אבל אולי התנאים שעשתה את העגיל גרמו לזה או המשחה שהיתה רגישה אליה, בכל זאת היא לא הגיבה לאנטיביוטיקה זה לא אומר שלכולם יקרה את זה נכון? אני הרי יעשה במקום סטרילי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר - תגובה
ד''ר אהוד סופר03/09/2011בר שלום,
פירסינג במקומות שונים בגוף עלול לגרום לתופעות לוואי, מקלות עד חמורות, כמו זיהום קשה, תגובה אלרגית מיידית ומאוחרת, פיגמנטציה ועוד.
מומלץ להימנע.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבר02/09/2011
הפיטמה עצמה כשמסתכלים פנימה לפיטמה יש כאלה חלקים אדומים קטנים זה ככה? כי נבהלתי שזה לא דם , אבל ראיתי חלקים כאלה אדומים קטנים זה בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אהוד סופר03/09/2011בר שלום
נא לפנות לרופא עור לבדיקה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה מוזרה - גירוד בכתף שמאלסובל01/09/2011
שלום,
אני סובל מבעיה מוזרה:
מזה כשנה, תוקף אותי מידי כמה ימים או שבועות,
גירוד עז בכתף שמאל. תמיד באותו מקום - בחלק של היד - כ-3 ס"מ מתחת למפרק הכתף.
הגירוד לא נפסק עד לפציעת המקום.
מה זה לדעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה מוזרה - גירוד בכתף שמאל - תגובה
ד''ר אהוד סופר03/09/2011סובל יקר,
לצערי, אין אפשרות לאבחן על פי תיאורך.
יש לקחת אנמנזה מדוקדקת, לעשות בדיקה קלינית ולעשות בירור.
פנה לרופא עור
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטןתמי31/08/2011
ד"ר שלום, האם 40 מ"ג רואקוטן ליום (משקל 68 ק"ג, גובה 1.60) זה מינון גבוה? האם אפשר לקחת מינון קטן יותר? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/08/2011זה מינון נמוך למדי.
התרופה יעילה אם ניטלת במינון של בין 0.5 ל 1 מג"ר לק"ג משקל גוף ליום למינון מצטבר של בין 120 ל 150 מג"ר לפחות.
שקול את בקשתך עם רופא העור שמטפל בך או פנה לאחר לחוות דעת נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס סימפלקסpredator31/08/2011
שלום, הייתי מעוניינת לדעת איך עניין ההדבקות עובד. יש לי השערה ממתי וממי נדבקתי אך איני בטוחה. לפני כשלוש שנים עישנתי נרגילה בלילה ובבוקר שלאחר מכן הופיע לי הרפס על השפתיים, וגם קצת בכל מיני איזורים בפנים. לאחר מכן חוויתי זאת עוד פעם אחת והיום אחרי שלוש שנים שלא היה לי. אז מה שאני שואלת זה האם הגיוני שכמה שעות אחר ההדבקות לכאורה הופיע הירוס? או שזמן הדגירה ממושך יותר וההדבקות קרתה הרבה לפני?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס סימפלקס - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/08/2011הדבקה בהרפס של השפתיים ופתח דרכי הנשימה העליונים בכלל חלה בעיקר בילדות המוקדמת (עד גיל 7) בצורה של הדבקה טיפתית (כמו מחלות ויראליות של דרכי הנשימה).
מה שאת מתארת מתאים יותר להתלקחות חמורה לאחר אירוע סטרסוגני (מה היה בנרגילה?) והתלקחויות קלות יותר לאחר מכן (סביב מחלת חום, חשיפה בבת אחת לקרינת שמש גבוהה .מהרגלך, אירוע נפשי משמעותי וכיו"ב?)
כל אלה לא שוללים הדבקות בגיל הילדות כמו ששכיח ברוב האוכלוסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי לציין
predator31/08/2011שאני כרגע בת 21...ובגיל 18 יצא לי פעם ראשונה...מה שאתה בעצם אורמ שיש אפשארות גדולה שזה לא מהנרגילה? יכול להיות הרבה לפני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלמידיה אוריאופלסמה מיקופלסמה חיובינירה30/08/2011
בת 25 בריאה בדרך כלל.נוטלת גלולות.
לאחר מערכת יחסים עם חבר, שהיתה לי ,ללא אמצעי הגנה בצעתי בדיקות למחלות מין. הכל תקין ,פרט לבדיקת שתן STD בשיטת PCR שיצאה חיובית לכלמידיה ,אוריאופלסמה,מיקופלסמה.הרופאה נתנה לי דוקסלין פעמיים ביום ל10 ימים ואמרה, שאם זה לא יעזור ,ושוב הבדיקה תצא חיובית אקבל עוד טיפול נוסף של דוקסלין 10 ימים .שאלתי
1)האם דוקסלין אמור לטפל בהצלחה בכלמידיה ,אוריאופלסמה ומיקופלסמה
2)מדוע הרופאה חוששת ,שאולי אצטרך עוד טיפול של דוקסלין ?האם ככה מקובל אם הטיפול הראשון לא עוזר או שאולי נצריך לשקול טיפול אחר?
3)לא נעשתה לי בדיקה לזיבה .הרופאה אמרה ,שגם אם יש לי זיבה הדוקסלין מטפל גם בזיבה ,האם זה נכון ?אם דוקסלין לא מטפל בזיבה מה כן מטפל בזיבה?
המון תודה על הסבלנות והעזרה!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלמידיה אוריאופלסמה מיקופלסמה חיובי - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/08/2011דוקסילין יעיל עבור כל החיידקים שהתגלו.
זיבה מתגלית מתרבית מהפרשה מתאימה.
בלא הפרשה, אין טעם לבצע את הבדיקה, ביחוד נוכח העובדה שהחיידק (ניסריה גונוריאה) רגיש כמעט תמיד לדוקסילין (כמו לעוד תכשירי אנטיביוטיקה)
לפרטים נוספים פני ליעוץ מומחה לגינקולוגיה או למחלות זיהומיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליכן פלנוסתמי30/08/2011
שלום. האם מחלה זו יכולה לפגוע בעור באיזור הריסים ואז לגרום לתחושה של צריבה ואי נוחות בעיניים? השאלה מתייחסת לאבי שהוא בן 75
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליכן פלנוס - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/08/2011בתיאוריה כן אך שכיחה יותר בעפעפיים מחלה הקרויה Rosacea.
המלצתי: פנו לבדקת רופא עור או רופא עיניים להמשך הניהוג כוון שאפשרות נוספת (גרענת) עלולה לגרום להיפוך כוון שערות הריסים לכוון גלגל העיין והחיכוך של השערות כנגד הקרנית גורם לעכירות שלה ועלול להוביל לעוורון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה אלימה שהולכת ומחמירהקרן30/08/2011
האם התוצאות מראות על פטריה אלימה אני מורחת בינתיים ליסוריל אך ממש לא עוזר ורק ממשיך להיות יותר גרוע
התוצאותFungi Microscopy 1 משטח ישיר נראו קורים
Fungi culture נמצאו פטריות לא מותוגניות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
טל30/08/2011תחפשי בגוגל קרם סבורם
זאת משחה מעעולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/08/2011התוצאה אינה מלמדת אך התכשיר שאת מורחת לציפרניים מפריע מאוד לבדיקה וימשיך להפריע לה גם חודשים רבים אחרי שתפסיקי למרוח אותו.
פני שנית לרופא העור שלך לשקול את המשך הניהוג או לרופא עור אחר לחוות דעת נוספת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטאן ותרופות נגד חרדהתמי30/08/2011
ד"ר שלום, אני לוקחת תרופות נגד חרדה, אבל תרופות אלה משמשות גם כנגד דיכאון, האם אפשר לקחת ראוקוטן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטאן ותרופות נגד חרדה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/08/2011כן, אך בתנאי שאין תגובה צולבת בין רואקוטן והתרופות הללו וכן בתנאי מעקב הולמים לוודא שרואקוטן לא גורם לך לתופעות נפשיות לא רצויות.
בכל מקרה עלייך להוועץ בנושא עם רופא העור שלך ועם הפסיכיאטר שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינוציקלין ומערכת החיסון- פמפיגוס.ו.30/08/2011
שלום ,
לפני כמה שנים היתה לי בעית אקנה קלה - ורופא העור רשם לי מינוצילקין בפעם השניה לשלוש חודשים.
אחרי שנה גילו לי פמפיגוס וולגריס-שזו מחלת של מערכת החיסון , ואני די בטוחה שיש קשר בין המינוציקלין והפמפיגוס.
המשמעות היא -
בגלל בעית אקנה לא קשה - שיכלה הייתה להיפתר עם קרם בשם "אדפרין" שאני שמה כעת , הרופא העדיף לתת לי תרופה אנטיביותית !!! ואני בתור ילדה לא הבנתי את זה . ועכשיו כל החיים שלי נהרסו בגללל זה !!!!!!!!! פמפיגוס זו מחלה קשה וכרונית . !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך
גיא30/08/2011לי יש שתי מחלות עור לצערי אחת זו ויטיליגו והשנייה זה פסוריאזיס
שגם הם נחשבות לקשות ואוטואימוניות.
אני טופלתי אצל רמי מור ( תחפשי בגוגל )
בנתיים מחלה אחת דעכה יפה מאד זו הפסוריאזיס.
נממליץ לך לנסות לקבל אצלו טיפול כי אין שני לו בעולם בטיפול במחלות אוטואימוניות
בעיקר בעור.
מאחל לך שתבריאי.
גיא (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמינוציקלין ומערכת החיסון- פמפיגוס. - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/08/2011שלום,
פמפיגוס הנה מחלה אוטואימונית. במקרים רבים נצפים נתונים שמצביעים על נטיה משפחתית תורשתית (רמות גבוהות של נוגדני פמפיגוס בדם בני משפחה).
לא מוכרים לי תיאורים של הופעת פמפיגוס מוגברת במטופלים במינוציקלין בפרט או בטטרציקלינים (משפחת האנטיביוטיקות לה שייך המינוציקלין) בכלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך ......
ו.31/08/2011באתר פמפיגוס רשום "טיפול ב- penicilliאו ב- captopril עלול לגרום לאחר חצי שנה, עד שנה לתופעות הפמפיגוס. "............ולי זה נראה סוגים של תרופות אנטיביוטיות כמו מה שאני לקחתי !! חוץ מזה זה ממש הגיוני שתרופה אנטיביוטית שלוקחים הרבה זמן !!! ואולי אפילו לא באופן רציף ( כמובן שהרופא לא הבהיר לילדה בת 19 כמה מסוכן להפסיק אנטיביוטיקה או לפספס כדור !!!!!!!!1!!!) יכולה לפגוע במערכת החיסון !
אצלי במשפחה לאףףף אחד אין פמפיגוס .
כל כך כואב לי הלב שבגלל כזאת טעות שעשיתי בצעירותי שסבלתי מאוד מהאקנה אני נאלצת לשלם עכשיו כל חיייי. במחיר שאולי אפילו לא אוכל להוליד ילדים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטיליגויוסי30/08/2011
שלום רב,
אני בן 45 ובחמש עשרה השנים האחרונות סובל מויטיליגו. עד לפני שלוש שנים הוא התפתח מאוד לאט ובאיזורים קטנים מאוד. בשנים האחרונות קיבל תאוצה בעיקר בכפות הידיים, בפרקי הזרועות ולאחרונה החל באיזור הפה והעיניים. אני מבקש לדעת שני דברים:
1.האם ייתכן שהתאוצה בויטיליגו קשורה למצב בריאותי? ואם כן אילו בדיקות עלי לעשות?
2. איזה טיפול הינו היעיל ביותר היום להחזרת העור לקדמותו שאין בו סיכון לסרטן עור ?
תודה מראש,
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטיליגו מחלה בלתי הפיכה
גיא30/08/2011מרגע שויטיליגו הופיע אין דרך לעצור אותו
או להחזיר את המצב לאחור כל רופא יודע את זה.
כל טיפול שתעשה יהיה כרוך בסבל קשה של הקרנות
מה שלא משפיע בכלל על הידיים וגם התוצאות תמיד יהיו זמניות והמצב יסוג לאחור.
אני אח לצרה הזו מזה 40 שנה.
אם אתה רוצה מידע יש באתר של רמי מור חפש בגוגל.
גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטיליגו
יוסי30/08/2011האם מישהו ניסה טיפול איורוודי.
לטענתם יש להם אחוזי הצלחה גבוהים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטיליגו - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/08/2011שלום יוסי,
לרוב לא ניתן לדעת את הגורמים להחמרת הויטיליגו מלבד נטיה להתפתח באזורי טראומה או מחלה של העור.
הטיפול היעיל ביותר שאינו כרוך במחיר בריאותי או בסיכון לסרטן עור (או מחלה ממאירה כללית עקב דיכוי כללי של מע' החיסון) הנו הסתרה.
תכשיר ההסתרה המומלץ ביותר לדעתי הנו Lydia O'Lyrie. ניתן לרכוש אותו בבית מרקחת בנחלת בנימין 1 ת"א. הם היבואנים. צריך ללכת "למדוד" צבע ואחכ"ך אפשר להזמין מרחוק.
יוצא מן הכלל הנם מקרים של מחלה מאוד מפושטת. אז ניתן להבהיר את טלאי העור הקטנים שנשארו עדיין בצבע העור הרגיל הכהה בעזרת תכשיר שירקח לפי הוראות רופא העור שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחיות מגרדות וכואבות בכף הרגלמיקה29/08/2011
שלום
בהמשך לאותן שלפוחיות שהופיעו בין אצבעות כף הרגל ונעלמו, הופיעה קבוצת שלפוחיות מגרדות וכואבות במרכז כף הרגל.
מה עושים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחיות מגרדות וכואבות בכף הרגל - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/08/2011פונים, בהקדם, לבדיקת רופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם תמיד עדיף להסיר שומותמיכל29/08/2011
בס"ד
לרופאים הנכבדים
ד"ר סופר, ד"ר ליפשיץ וד"ר פרידמן,
רציתי לשאול. לבתי בת השמונה עשרה יש שומה על הגב שנים רבות. יש שם כתם חום גדול ועליו כזה חתיכה שחורה וכו'. אנחנו במעקב של רופא עור די הרבה שנים. והוא אמר שכאשר היא תפסיק לגדול כדאי להוציא את השומה , הוא כל פעם בודק את השומה ואומר שזה בסדר ב"ה, ושזה גודל קצת עם הגיל וזה נורמלי. אני קוראת הרבה על רפואה, והבנתי שישנם חילוקי דעות, ישנם כאלה שאומרים שבכל מקרה כדאי להוציא את השומה, ויש כאלה שאומרים שאין צורך, רציתי לשאול מה נכון לעשות לפי דעתכם.
ודבר נוסף , רציתי לשאול, לחמותי (הסבתא של בתי), היה שומה על הפנים והוציאו לה, ועל המקום הרופא הצליח לגלות שזה ממאיר והוא חתך עוד עד שהוציא את כל השורש, וב"ה הכל היה בסדר, וזה היה לפני שנים רבות.
האם צריכים יותר לדאוג על בתי בגלל שלסבתא היה דבר כזה?
בכבוד רב
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם תמיד עדיף להסיר שומות - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/08/2011שלום מיכל,
1. אין צורך לכרות שומות שמראן שפיר בעליל
2. הסיפור של חמותך אינו מספיק כדי לקבוע אם הוא קשור גם בסיכון בתך לנגעים כנ"ל.
המלצתי: פני עם בתך, ועם נתונים מליאים לגבי חמתך (מסמכים המפרטים את סוג הגידול) לבדיקת רופא העור שלכם או לרופא עור אחר לחוות דעת נוספת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על סקביאסלירון28/08/2011
אני בתולה, אין לי חבר, ולא באתי במגע מיני עם גבר או אישה אף פעם.
הייתי היום אצל הרופא והוא אמר לי שיש לי סקביאס... ממה זה יכול להיות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם זה משנה, ה"עקיצות" שיש לי נמצאות
לירון28/08/2011בעיקר בכפות הרגליים וקצת מעליהן... לא בשום מקום אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בת חודשיים לא יודעת מה לעשות.ווליק ליאת28/08/2011
שלום, שמי ליאת בת 21 אני סובלת מפטריה בשתי האגודלים בציפורניי הרגליים, ניסיתי למיסיל ספריי, טיפות פיטו טרפיו, הייתי אצל פדיקוריסטית ששמה לי סימטומיצין וחבשה לי האצבעות.
והיום הייתי אצל הרופא שנתן לי gentamycin 0.1y-משחה
וטיפות - agispor sol bot- טיפות אני כבר לא יודעת אם הם יעזרו ואם שווה לי לקנות אותם..
אתם ממליצים על טיפול לייזר וזהו?
תודה רבה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לייזר לא מעלים פטרת צפרניים
גיא29/08/2011אני ממליץ לכל מי שסובל מפטרת צפרניים שלא לבנות ציפיות על לייזר
שיעלים את הפטרת כמו שהפרסומות שלהם מבטיחות.
אני שמתי 7000 שקל על טיפול בלייזר ואחרי 4 חודשים כל הפטרת שהיתה לי
ב 6 אצבעות הרגליים חזרה באותה מידה שהיא היתה.
כששאלתי את בעל המכון למה זה קורה ?
אז הוא ענה לי : " כי זה יכול לקרות ואנחנו לא מבטיחים שהפטרת לא תחזור לעולם "
פגשתי עוד 4 אנשים שגם שילמו אלפי שקלים ואצל כולם הפטרת חזרה אחרי מספר חודשים ספורים.
לא להתקרב ללייזר - זו הבטחת סרק.
מוטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאת
מיטל29/08/2011יש משחה מעולה תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
תגיעי לאתר מעולה ושם כל המידע
אני טופלתי אצלו בגלל בעיית עור שנרפאה ברוך השם.
מאחלת לך כח טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריה בת חודשיים לא יודעת מה לעשות. - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/08/2011אני ממליץ לך לפנות לבדיקת רופא עור לוודא שאכן מדובר בחשד לפטרת ציפרני הרגלים ולא באוניכוליזיס למשל עקב לחץ של בוהן מס' 2 כלפי הבהנים הגדולים של הרגלים עקב מנעל צר או מנעל בעל אימום פנימי משופע שגורם לרגל להחליק כלפי מטה ולבהנים להלחץ זו כנגד זו עקב היות קצה הנעל צר יותר מחלקה האחורי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
