מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פצעים בגבגל15/09/2011
שלום אני בן 24,הייתי אצל רופא עור בעקבות פצעים בגב(סוג של אקנה) .
בהתחלה הרופא משפחה הביא לי אקנטרים שלא עזר..
אח"כ פניתי לרופא עור שהביא לי אנטיביוטיקה ל10 ימים+פוסידין(משחה)+סבון דרמקס .
גם זה לא עזר וכעת אני מחכה לתור הבא שהוא רק עוד שבוע וחצי אצל אותו רופא עור
יש לציין שאני רוצה לעשות לייזר להסרת שיער בגב ובגלל הפצעים לא מאשרים לי לעשות..אשמח לשמוע דעתכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בגב - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ21/09/2011לריפוי אקנה פעילה אחרי גיל 18 רצוי לשקול טיפול ברואקוטן.
הוועץ על כך עם רופא העור שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע בעור - מה זה אומר?טל15/09/2011
שלום
לאחרונה גיליתי נגע על העור שלי (צירפתי תמונה)
התקשרתי לקבוע תור אבל התור נקבע לי לעוד יותר משבועיים ובינתיים אני קצת מודאגת...
הייתי שמחה לדעת מה זה, ומה הטיפול שהרופא יתן לי.
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע בעור - תגובה
ד''ר אהוד סופר24/09/2011טל שלום,
לצערי לא ניתן לאבחן את הנגע באמצעות האינטרנט והתמונה ששלחת.
המתיני לביקור אצל רופא העור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה היה בסוף?
איר19/12/2011יצא לנו משהו די דומה? מה היה אבחון הרופא? גם לנו נקבע תור לעוד הרבה זמן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא יודעת
טל20/12/2011ברוב כישרוני הצלחתי לפספס את התור, ואז עד שהגיע התור הבא זה כבר עבר מעצמו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"ר, לא ענית לי על השאלהארז14/09/2011
שלום,
לפני למעלה מ-10 שנים, בעקבות פצע שהיה לי ביד שקצת הזדהם, תוך כדי שירות צבאי, יש לי יבלת על היד.
כבר 10 שנים שמידי כמה חודשים אני אצל הרופא עור, שורף אותה בעזרת חנקן או מחט חשמלית והיבלת חוזרת וחוזרת.
ברצוני לדעת:
1. האם לייזר אפקטיבי יותר משני האופציות למעלה, אם כן, האם צריך ללכת לרופא פרטי כדי לקבל את ההפניה? אם לא, האם ידוע לכם אם זה חינם דרך קופות החולים?
2. אמא של חבר שלי היא רופאת עור וגם הוא סבל מבעיה דומה. בעקבות זאת ועקב כך שזה היה לו זמין, היא שרפה לא את האיזור עם חנקן 3 פעמים שונות בהפרש של שלושה שבועות אחד מהשני (גם שלא היה כביכול מה לשרוף) וזה עזר. כשפניתי לשני רופאי עור בבקשה דומה, הם אמרו שהם לא עושים כזה דבר ושאם אין מה לשרוף, הם לא שורפים.
האם רופא פרטי יסכים לטיפול הזה? האם זה טיפול הגיוני? או סתם צירוף מקרים שזה עזר?
כבר נמאס לי כל כמה זמן לשרוף את זה. זה נורא מעיק
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ד"ר, לא ענית לי על השאלה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן14/09/20111. לא בהכרח
2.ייתכן שמדובר בצרוף מקרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד חום בבית השחי וקו התחתוניםa@דגה14/09/2011
שלום רב,
לאחרונה התפתחו אצלי כתמים חומים בבית שחי שמאל ובשני צידי הירכיים הפנימיים,
בקו התחתונים הסמוך לאיבר המין.
בבית השחי זה לא מגרד ולא מגורה בכל צורה שהיא פשוט לא אסתיטי.
בין הירכיים לאבר המין זה מגרד כמו גירוד יובש - אין שלפוחיות או גירוי אחר.
אשמח להכוונה על מה מדובר בכלל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד חום בבית השחי וקו התחתונים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן14/09/2011אשמח לסייע לאחר בדיקה ואבחון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה על התשובה החלקית אפשר לקבלאא14/09/2011
תשובה מלאה? שאלתי כמה פעמים כאן לגבי ליכנסקלירוזיס. נעניתי ע"י דר' פרידמן - יש לשים אלוקום חודש פעם ביום, ויש לעשות הפסקות.
אני שואלת שוב -
מה עלי לעשות בהמשך, כשהגרד חוזר ? (כי הוא חוזר...)
מה זה אומר "הפסקות"?
ובעיקר - האם זו הדרך להתמודד עם מחלה נוראית זו במשך כל חיי, ובידיעה שהמשחות הסטרואידיות גם פוגעות בעור?
מאוד אודה לתשובה מלאה - כי אין לי למי לפנות בענין זה.
אשמח לקבל גם המלצה למומחה בתחום. המון תודה על עזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרופא עור יש רק סטירואידים
רז14/09/2011אין שום מומחה בעור
לכל רופאי העור סל תרופות אחיד והוא רק... אבל רק ..אבל רק
אבל רק סטירואידים !!!
אם תרצי או לא תרצי.
אם את לא חוששת מהוצאה פרטית תשמשי במשחה צמחית מדהימה נגד גרודים.
תחפשי בגוגל את האתר .
תקישי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור.
גיא
חולה פסוריאזיס מנוסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה החלקית אפשר לקבל - תגובה
ד''ר אכי פרידמן14/09/2011הבעיה היא אכן כרונית ונטולת מענה הולם.
השימוש בסטרואידים היא האופציה הטובה ביותר שקיימת אולם כיוון שהסטרואידים עשויים לגרום לנזק עורי בשימוש ארוך טווח יש לנסות "להלך" בין הטיפות.
ניתן לשקול אופציות ניתוחיות אולם איני ממליץ עליהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דר' פרידמן. מה כוונתך 'להלך
אא15/09/2011בין הטיפות'? ... איך לעשות זאת? ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת מחלה לכל החיים
אושרת15/09/2011זו מחלה לכל החיים ואחותי סובלת ממנה כבר 12 שנה
והסבירו לה שהיא צריכה להתרגל לחיות צורת חיים חדשה.
שום רופא לא מציע פתרון.
אין לה זוגיות ואין לה יחסי מין והיא מבואסת נורא.
כנראה שהרפואה עדיין מפגרת בניגוד למה שמנסים לצייר אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשטוף או לא?קונדילוקס13/09/2011
רופאת העור שלי רשמה לי תמיסת קונדילוקס לאחר שצרבה קונדילומה שהייתה לי. בעלון המשתמש כתוב לשטוף את התמיסה לאחר שהיא מתייבשת. בעלון של אותה תמיסה המיוצרת בחברות זרות כתוב שאין לשטוף. הרופאה לא הזכירה דבר בנושא. האם לשטוף לאחר שהיא מתייבשת או לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשטוף או לא? - תגובה
ד''ר אכי פרידמן14/09/2011ראה תשובתי בפורום השני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפה פנימית גדולהמישהי12/09/2011
אני בת 18 ואיזה יותר משבוע גיליתי שהשפה הפנימית vulva השמאלית שלי באיבר המין ערוכה
יותר מהשפה הימנית.
היא אפילו יוצאת מהשפתיים הגדולות החיצוניות.
אני לא מרגישה שום כאב או צריבה גם באת נגיעה.
השפה לא שינתה צבע, היא רק נייתה פתעום ערוכה יותר מהאחרת באיזה יותר מחצי סנטימטר וזה מפדח.
שמתי לזה זמן קצר אחרי שהסתיים המחזור.
אני מגלחת את איבר המין כבר איזה יותר משנה
ועוד לא קיימתי יחסי מין.
אז מה זה יכול להיות? זה יעבור? איך מטפלים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערה
אורן14/09/2011קודם כל תפסיקי לגלח, על איבר מין נשי יש שיער, זה חלק מהטבע.
בלי כל קשר לבעיה שלך כמובן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפה פנימית גדולה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן14/09/2011פני לרופא נשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומה- טיפול בלייזרדואג12/09/2011
שלום רב,
לפני כשנתיים אולי יותר , טופלתי במחט חשמלי (זה היה ראיתי גם עם להבת אש), מאוד כאב , קיבלתי טראומה, המחלה גברה ויש לי כבר למעלה מ4 נקודות
רציתי לשאול אם הטיפול להסרת בלוטות בלייזר הוא כואב?
אני מפחד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדילומה- טיפול בלייזר - תגובה
ד''ר אהוד סופר24/09/2011דואג שלום,
הסרת קונדילומה אקומינטה באמצעות לייזר הינה כואבת מאד. לכן יש צורך בהרדמה מקומית לפני הטיפול.
בברכה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי ניתן לחזור לפעילות נורמלית?דן12/09/2011
שלום
אני בן 20, לקחתי קיורטן במשך 5 חודשים לטיפול באקנה. חודשיים של 20 מ"ג וחודש של 40 מ"ג בתדירות של פעם ביום + חודשיים של 40 מ"ג 3 פעמים בשבוע.
מתי אוכל לחזור לפעילות נורמאלית אחרי סיום הטיפול? (חשיפה לשמש, פעילות ספורטיבית וכו'..)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי ניתן לחזור לפעילות נורמלית? - תגובה
ד''ר אהוד סופר24/09/2011דן שלום,
רואקוטן אינו סיבה להימנע מפעילות ספורטיבית.
בקשר לשמש - יש להשתמש בקרם הגנה מהשמש ובגדים ארוכים גם בלי קשר לטיפול.
בברכה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיצת כיני יוניםרוית11/09/2011
היי רציתי לדעת האם ישנו טיפול לעקיצות של כיני יונים, הן מגרדות מאוד.
האם מעבר לקלמין או פניסטיל ג'ל ישנה תרופה אחרת שתקל? ותוך כמה זמן זה אמור לעבור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - עזרהטלי המשך מ8.910/09/2011
אני בת 21 בריאה בדרך כלל .קבלתי דוקסלין לטיפול בכלמידיה אוריאופלסמה ומיקופלסמה, שהיו חיוביים בשתן STD, בלי שהיו לי סימנים. הרופאה אמרה לי ,ששבועיים מסיום הטיפול אפשר לעשות בדיקת בקורת.שאלתי היא 1) בתקופה זו יש לי חבר חדש ,האם אפשר עד שאעשה הבדיקה ,ותגיע התוצאה ונדע שהכל שלילי ,לקיים יחסי מין עם קונדום???
2)האם אפשר להדבק מכלמידיה אוריאופלסמה ומיקופלסמה ממין אורלי ?
המון תודה על העזרה ושבוע טוב!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/09/2011כדאי להמתין עד סיום הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיתצת יטושים מתנפחותיוליה10/09/2011
שלום,
לפני שנתיים התחילו עקיצות היטושים שלי להתנפח מידי פעם, לא כל עקיצה אבל אחת לכמה יש לי עקיצות שמתנפחות לגודל דיי גדול של 10 עד 20 ס"מ קוטר וזה אזור חם ואדום ולוקח לזה כשבוע לעבור.
מה שמפליא אותי ורציתי לשאול איך זה שהייתי אצל שלושה רופאי משפחה שונים, רופא בטיפול נמרץ (בשבת) ורופא עור ואף אחד לא יודע בדיוק מה זה ולמה זה קורא רק נתנו בהטחלה משכה על בסיס הורמונים בטקורטן או בקטרובן, בשלב מסויים עברתי לזריקות בטוסיק ורק ככה זה עובר תוך יום.
רק אתמול גיליתי עוד שלוש בחורות בנות גילי 20+ שיש להן את זה וגם הרופאים שלהן אומרים דיי אותו דבר, לי אישית יש תחושה כאילו יש בארץ חוסר ידע אצל רופאים בנושא של העקיצות האלה. אולי מישהו פה יוכל להסביר לי מה קורה? אגב משהו מעניין שגיליתי ז\ה שאחת מהן לוקחת את אותו סוג גלולות כמוני אז התחלנו גם לשקול שאולי זה תופאת לווי של גלולות על העקיצות?
אשמח לתשובה והמון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו?
יוליה12/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינוציקליןא10/09/2011
שלום לרופאי הפורום.
אתמול רופא העור שלי רשם לי מינוציקלין לטיפול באקנה. המינון שרשם לי : 2 כדורים ביום. לאחר שלושה שבועות להפחית לכדור ביום.
הייתי רוצה לדעת האם שני כדורים ביום ,יש לקחת ביחד בבת אחת או כדור ביום וכדור בערב?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינוציקלין - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/09/2011אין זה משנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד משהו קטן
א11/09/2011אני יודעת שבעת שימוש ברואקטן אסור להשתמש בשעווה לסידור גבות למשל...האם זה נכון גם לגבי מינוציקלין?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיעריפעת10/09/2011
שלום
ע"פ הנחיית רופא עור ביצעתי בדיקת דם אשר בה נמצא כי יש לי בעיה בפייריטין. (מאגרי הברזל). הרופא הורה לי לקחת תוספי ברזל וכך עשיתי במשך כ-3 עד 4 חודשים. רק שהמצב כמעט ולא השתפר. מערך של 11 עליתי לערך של 17. לטענת הרופא מחסור בפייריטין הוא שגורם לנשירת שיער. מה עלי לעשות? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/09/2011פני לרופא להמשך ברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משטח עור עבור PCR ל HPVרונן10/09/2011
רופאים יקרים שלום,
אני גבר בן 31, אשר נדבק מבת זוגו בוירוס הפפילומה. בריא בד״כ, בדיקות דם למחלות מין ו HIV שליליים.
לפני כשנה וחצי הופיעו קונדילומות בפי הטבעת אשר הוסרו בלייזר ולא חזרו (מקווה מאוד שגם לא יחזרו), לפני כחצי שנה התחילו לצאת על גזע איבר המין, כאשר יוצאת אחת או שתיים ממש קטנות. מגיע לרופא העור אשר צורב אותן עם חנקן.
לפני 14 ימים עשיתי בדיקת pcr ל hpv, התוצאה - שלילית.
כרגע יש לי קונדילומה קטנה על איבר המין, שאובחנה כקונדילומה עי רופא העור. ולפני כחודש נצרבה אחת קטנה באמצעות חנקן.
דיברתי עם המעבדה המבצעת (מעבדות ח"י-גלובאל לאב) בנושא זה, אמרו שלא מוציאים תוצאה שלילית לפני שמוודאים שאכן היה שם dna.
לאור מצב זה שאלותי הן:
1. האם יכול להיות מצב שיש קונדילומה אך ה pcr יוצאת שלילית. אשמח לדעת את הסיבה לכך.
2. האם משטח עור שטחי אשר נלקח באמצעות מטוש מאיבר המין הזכרי (גזע האיבר, וכיפה) מספיק על מנת שיהיה dna של הנגיף על המטוש.
3. האם תוכלו להפנות אותי למקור המראה את פרוטוקול לקיחת משטח עור באמצעות מטוש מאיבר המין, פי הטבעת וחלל הפה עבור pcr ל hpv
אשמח להתייחסותכם ובמיוחד לשאלות 2 ו 3
תודה מראש
אריק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משטח עור עבור PCR ל HPV - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/09/2011התשובה לדעתי פשוטה מאוד - אזור העור שנדגם לבדיקת ה PCR לא הכיל זיהום בוירוס ולכן הבדיקה היתה שלילית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
