מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נקודות אדומות על העורקרולין09/09/2011
לחבר שלי, בן 72, הופיעו נקודות אדומות, בתפזורת, על העור - בעיקר בשטח הבטן וצידי הגוף. אלה נקודות בצבע אדום - בורדו, קטנטנות, לא ריכוז של נקודות אלא כל אחת במקום נפרד. הן מתרבות בחודשים האחרונים. הן אינן בולטות למגע אלא די שטוחות. מה זה יכול להיות וממה זה יכול לנבוע? זה לא נראה כאגזמה .....סתם נקודות על הגוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות אדומות על העור - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/09/2011יש לגשת לרופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד בפניםan09/09/2011
שלום,
אני בת 22 ובשלושת החודשים האחרונים אני סובלת מגרד ואודם בפנים שמלווים בראשים לבנים.
בהתייעצות עם רופאת עור (פעמיים) היא טענה שמדובר באקנה.
הבעיה היא שגם כאשר סבלתי מאקנה זה מעולם לא אופיין בגרד ואדמומיות כל כך חזקים וגם לא בראשים לבנים (בדר"כ היה מדובר באקנה ציסטי ועמוק יותר).
יש לציין שטופלתי סמוך לתקופה האחרונה בדיספטיל פורטה (3 חודשים) במטרה לטפל באקנה הציסטי שהופיע בעיקר בתקופת הוסת.
יש לך השערה במה יכול להיות מדובר?
מה יכול לטפל בזה או לפחות להרגיע את הגרד והאדמומיות?
יש לציין שבפעם הראשונה הרופאה חשבה שאולי זו אלרגיה אך הכדורים שניתנו לי לא השפיעו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד בפנים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/09/2011שלום אן,
ליעוץ מוסמך לבעייתך נדרשת בדיקה קלינית.
המלצתי: פני לרופאת העור שלך שנית, או לרופא עור אחר לחוות דעת נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיטריאזיס רוזאה פעם שניה?רוני09/09/2011
שלום,
אני בת 25, בריאה עד לפני כשנה בה התפרצה אצלי תופעה לא ברורה ואובחנה כמחלה אוטואימונית (על פי סימפטומים בלבד...)
בנוסף, לפני כחמישה חודשים היה לי מה שאבחנו כפיטריאזיס רוזאה וכעבור 3 חודשים מתישים של גירודים וסבל זה עבר. כמובן שנשארו סימני פיגמנטציה ולא עברו 3 חודשים ואני מבחינה בימים אלו בפצעים קטנים הדומים מאוד לאלו שהופיעו לי לפני שהתפרץ הוירוס. פצעים בולטים קטנים ומגרדים עם קשקש באמצע המופיעים באזור המחשוף, צוואר, ידיים ובטן... בנוסף אציין כי לא הבחנתי ב"נגע אם" גדול מהשאר...
כמובן שקבעתי תור דחוף לרופא עור אבל בנוסף:
האם ייתכן כי הוירוס התפרץ שוב? האם הוא יכול להיות כרוני?
האם ייתכן שזה משהו אחר שהרופאים לא "עלו" עליו שתוכלו לכוון אותי לבדוק?
אשמח לעזרה!!
תודה רבה,
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיטריאזיס רוזאה פעם שניה? - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/09/2011שלום רוני,
לצערי הרב הפורום אינו מהווה תחליף לבדיקה קלינית.
ליעוץ מוסמך לבעייתך נדרשת בדיקה קלינית: פני לבדיקת רופא העור שלך בהקדם האפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה כבר חודש לילד בן 3 מצורף תמורונה09/09/2011
שלום לרופאים בפורום...
ילדי בן 3 וחצי התחיל לפני כחודש עם פריחה שנראית כמו פצעונים קטנטנים לא מוגלתיים צפופים על איזור הצוואר והמחשוף כעבור שבוע וחצי בערך ניגשתי לרופא עור שטען שהסיבה היא החום והקיץ ושזה יעבור מאז אני משתדלת ללבוש לו בגדי כותנה קצרים ואווריריים במיוחד אנחנו לא מטיילים בחוץ בשעות השמש ובבית יש מזגן הוא מתקלח בסבונים עדינים פעמיים ביום ולא מגרד תאיזור אבל הפריחה ממשיכה וזה גם מאחורי האוזניים ולא נראה שזה הולך לעבור בקרוב מה גם שלפני כשבוע שהערך התחילו להופיע לו פצעים אדומים עגולים שנראים כמו עקיצות אבל ממש הרבה בערך 12 בגוף ברגליים באיזור הערווה (לר נראה לי שמשהו עקץ אותו שם) בגב שאותם הוא גם גירד וזה דימם קצת ונראה כמו כוויות עגולות אני מצרפת תמונות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונות
רונה09/09/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מצליחה להעלות תמונה בכל פעם
רונה09/09/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה מהגב התחתון
רונה09/09/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים על השאלה שלי
בוניבה11/09/2011שלחתי הודעה לגבי הפריחה של בני בן ה3 וחצי וצריפתי תמונה של הפריחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלתי למטה על אלוקום וליכנסקלירוזיסאא08/09/2011
למה לא עונים? האם יש מומחה לליכנסקלירוזיס שאפשר לפנות אליו? אני ממש אובדת עיצות!! כל רופא אומר משהו אחר - וחלק בכלל לא יודעים מה להגיד.... ומה המינון לשימוש באלוקום? אנא ראו וענו לשאלתי זו וזו שלמטה. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלתי למטה על אלוקום וליכנסקלירוזיס - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/09/2011בעקרון רופאי עור מטפלים בתופעה.
מותר שתהינה לרופאים שונים דעות שונות.
שימוש באלוקום- פעם ביום למשך חודש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוכמה זמן להפסקות? עד שמגרד שוב?
אא11/09/2011וככה כל החיים? תודה מראש.
מבקשת גם הפניה למומחה בתחום אם אתה מכיר.דחוף!תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ברור לך שסטירואידים רק יחמירו ?
גיא11/09/2011בן אם זה רופא עור נתן לך סטירואידים ובן אם זה רופא משפחה מה זה משנה ?
כל עוד הנגעים שלך יקבלו מהרעל הזה שנרא תרופה ( סטירואיד האלקום )
מצב העור שלך רק יחמיר פי כמה ואז גם המחשב כבר יראה לך לא אמין.
תחפשי בגוגל דברים אחרים יש לא מעט מילות חיפוש.
מחלות עור
טיפול אלטרנטיבי מחלות עור
שיהי בהצלחה
גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אתה סבור שזה רק יחמיר? אשמח
אא11/09/2011אם תסביר! זו אמנם גם תחושתי אך לפעמים נראה שאין מנוס...ניסיתי המון דברים אלטרנטיבים-כלום לא עזר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבר
שרית11/09/2011אני סובל מפסוריאזיס שהיא אוליי שונה מהמחלה שלך אבל אני כבר אנציקלופדיה של מחלות עור.
בזמנו מרחתי בנאיביות לא מעט סטירואידים שהפכו את המחלה ממצב מינורי למצב קאטסטרופלי.
אני לא מתקרב לסטירואידים ויהיה מה.
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
אני משתמש במשחה טבעית שלו ואת יכולה לקרא שם
על הנזקים שהסטירואידים גורמים.
תרגישי טוב.
גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפסטלי המשך מ8.908/09/2011
אני בת 21 . איני בהריון .יש לי חבר קבוע ובצענו בדיקות לפני שנקיים יחסים בלי קונדום.אין לי תלונות או בעיות . הבדיקות יצאו תקינות אך רציתי לשאול מה התוצאה הזו אומרת לגבי הרפס. רק לציין ,אין לי פצעי הרפס בשפתיים או בדרכי המין .התוצאה שיצאה:
HSV-IGG TYPE.II=NEGATIVE
HSV-IGG-=POSITIVE
HSV-IGM(I+II)=GRAYZONE
1)האם התוצאה מעידה על הרפס בדרכי המין?.
2)האם המחלה פעילה או מדבקת?
3)במידה ואהיה בהריון בעתיד (לא בשנים הקרובות)האם תהיה בעיה כלשהיא לגבי ההרפס?
המון תודה על העזרה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/09/2011התוצאות מעידות שנדבקת בעבר בהרפס Type I (הזן האופייני בעיקר לשפתיים ודרכני נשימה עליונות) ושיש לך "זיכרון חיסוני" לגביו (IGG). רמות ה IGM מצביעות על חשיפה לוירוס בזמן האחרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלבהאליס עצמון08/09/2011
האם חשיפה וטיפולים בים המלח עשויים לעזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלבה
בני08/09/2011יש טיפול מעולה בלי ים המלח
ץחפשי בגוגל את האתר - הטיפטל האלטרנטיבי במחלות עור
זה מעלים את המחלה בתוך חודשיים .
בני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפלבה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/09/2011חשיפה לקרינת השמש בים המלח עשויה לשמש תחליף לפוטותרפיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטרייה בציפורן ברגלליהיא07/09/2011
שלום,
לפני כחצי שנה התחלתי טיפול בלייזר במטרה להעלים את הפטרייה בציפורן (כ-6 טיפולים).... לאחר מכן החלה ציפורן לנשור בהדרגה, היום אני אחרי כ-3 חודשים מהטיפול האחרון, אין לי ציפורן ולא נראה כאילו צומחת אחת אחרת.
האם יש סיבה לדאגה? האם טיפול בלייזר יכול לפגוע בצמיחת הציפורן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרייה בציפורן ברגל - תגובה
ד''ר אכי פרידמן11/09/2011טיפול בלייזר הוא טיפול אנרגטי וכידוע טראומה כלשהי למיטת הציפורן עשויה לעקב ואף להפסיק צמיחה תקינה של הציפורן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון של שימוש באלוקוםאא05/09/2011
עקב 2 מחלות עור (אטופיק וליכנסקלירוזיס) ההמלצה (לליכן) לשים במשך חודשים תוך הורדת הכמות (חודשיים ראשונים כל יום, אח"כ לעבור ל3 פעמים אחכ ל2 וכו)ואז מחכים כמה חודשים בד"כ יש התקפה נוספת ושוב שמים אלוקום באופן כה מאסיבי. השאלה שלי היות ולא מומלץ להשתמש הרבה במשחות סטרואידיות - האם לא עדיף לשים קצת כל פעם שמגרד (נניח פעם בשבועיים) וככה לחיות עם זה? או שעדיף לשים כמה חודשים (לפי המלצת הרופאה) אפילו שלא מגרד כבר? הרי בינכה זה חוזר אחרי זמן לא רב (נניח 3-4 חודשים). אז מה עדיף - שמוש מאסיבי ממושך בהפסקות או שימוש מזערי ללא הפסקות? תודה מראש על תשובתכם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה חמה לטיפול
ענת06/09/2011היי
אתה פשוט תחמיר את המחלות במו ידייך עד כדי הכפלתם בגלל הסטירואיד הזה
שלא תהייה לך אשלייה שזה יתרפא מאלוקום.
תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
יש לו 2 משחות מעולה לאטופיק דרמטיטיס ממליצה לך בחום
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיתי אטופיקלר לא עזר במאומה.
אא06/09/2011ניסיתי עוד דברים טבעיים שלא מספיק עזרו ואשמח לקבל המלצה לדבר יעיל.
הרופאה גם אמרה לחשוף לשמש 20 דק ביום-האם זה עוזר? (לים המלח אין לי אפשרות לרדת) האם העור לא נשרף?
גם בהרגשתי המשחות הסטרואידיות עוזרות רק לזמן מה ואח"כ המצב יותר גרוע לעיתים - אך פשוט אין לי שום דבר אחר שעוזר אז אין ברירה. חוץ מזה אם זה כל כך גרוע אז למה הרופאי עור ממליצים על זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לי רשמו דרמובט לליכן סקלרוזיס
האישה1234520/05/2012ואינני מעוניינת להשתמש בזה בכלל. בינתיים אני מורחת משחה שקניתי בבית מרקחת הומאופטית המכילה קלנדולה, פרופוליס וסרפד וזה מרגיע את הגירוד הנוראי.
אני מדופרסת ומיואשת, לא מבינה איך כל זה נפל עלי כרעם ביום בהיר, אני בת 52 והמחזור "משחק" עכשיו, אולי הוא הפסיק, אינני יודעת, כל כך חיכיתי שהוא יפסיק ומה בא לי עכשיו...
לא יודעת אם כדאי לקחת אסטרוגן, אולי מסוג טבעי כדאי, לא יודעת, קוראת פה ושם על המחלה הזאת ונהיית מיואשת יותר ויותר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליכן סקלרוזוס
שקדנית26/10/2011אא, שלום,
גם אני אובחנתי ע"י רופא נשים במחלת ליכן סקלרוזוס. אני מרגישה בודדה במערכה. אינני יודעת מה בדיוק אומרת המחלה הזאת, איך מטפלים בה טיפול נכון ויעיל ובמיוחד אם היא נחשבת לטרום סרטנית שאף רופא או מומחה לא עונה לי על זה. אני אובדת עצות. מאוד הייתי רוצה להחליף"חוויות" עם מישהי שחולה במחלה זו על אופן ההתמודדות שלה, איזה טיפול היא מקבלת, מה עוזר לה, ואיזה מידע יש בידיה שעשוי לעניין אותי וכדאי שאדע. אני כרגע מטופלת בקרם דרמובט שהוא קרם בעל עוצה חזקה מאוד והשימוש בו מוגבל ביותר. מאוד הייתי רוצה לדעת אם יש תכשיר שאינו סטרואידי שמסייע בטיפול במחלה.
כמה זמן את חולה , איך את מנהלת את חיי היומיום? האם עשו לך ביופסיה???? בקיצור אנא שתפי אותי אני זקוקה לנפש תאומה בנושא כאוב זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאיפה את יודעת שאין שום תרופה לליכן
אאא01/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה מופנית לאתח לא לשקדנית...
אאא01/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרמובט יביא אותך לאבדון
אתח26/10/2011המשחה דרמובט היא הדבר האיום ביותר שיש
ואם מורחים אותה בעור רגיש כמו הפות אז הליכן
שיש לך כרגע יהיה בדיחה לעומת מה שצפוי לך מהדרמובט
שגירום לעור להיות הרבה יותר דק.
אין ברפואה קונבציונלית שום טיפול לליכן וגם אין שום משחות
לטיפול במחלות עור - שאין בהם סטירואידים.
משחות כאלה בלי סטירואידים את יכולה להשיג רק בשוק החופשי ע,י מטפלים אלטרנטיבים כפו שענת המליצה.
אני לא מתקרבת לדרמובט גם אם יתהפך העולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשקדנית-גם אני במצב דומה...ומחפשת
אאא01/11/2011מומחה. שאלתי גם בפורום זה ולא נעניתי. נסי דרך רופאת משפחה אולי מומחה לעור...יש גניקולוגית בהדסה שנחשבת "מומחית" אך היא אינה רופאת עור מן הסתם, וההמלצה היחידה שלה היא קרם עם סטרואידים. מאז שהתחלתי איתו זה משפר את המצב לכמה חודשים/שבועות ואח"כ המצב נהיה גרוע פי כמה. מסיבה זו אני מנסה להמנע ממשחות אלו (אגב הדרמובט הוא הכי חזק, אם כבר נסי אלוקום ויותר חלש בטקורטן שאותו שמים פעמיים ביום. אצלי האלוקום עבד, אך כפי שאמרתי בסופו של דבר המצב רק החמיר). אני מנסה לחפש גם מומחה אם אדע אומר לך ואשמח לדעת אם תמצאי. אני מנסה משחה טבעית שהכין לי נטורופט בירושלים. זה טיפה מקל ומשמן את העור אך אינו מונע את המחלה או מחלים את המקום. לפעמים זה קשור למחסור באסטרוגן אז כדאי להוסיף (הורמונים או משחה מקומית) אם כי גם זה לא עוזר ממש. ממה שידוע לי ממחקרים כ2% מהחולות נוטות לפתח סרטן הפות, אך לא כדאי לחשוש מסטטיסטיקות. אני עוד לא עשיתי ביופסיה-הגניקולוג שלי אמר שזה לא חשוב כרגע, המומחית בהדסה המליצה. סתם לא בא לי לסבול מהזריקה ומחיתוך העור אם כי זה לא אמור להיות נורא... אכן זה מצב מבאס לאללה שאין מי שיעזור לך ויתן לך מידע מדויק. צריך להמשיך לחפש, אין ברירה, זה די סיוט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לאאא,
שקדנית01/11/2011אאא, שלום,
גם אני בדיוק כמוך מנסה לחפש פתרונות אלטרנטיביים ויש הרבה ש"מבטיחים" טיפולים ייחודיים, נטורופיים, הומאופטיים, דיקןר סיני, תזונה טבעית, צמחונית ומה לא. אני כבר מבולבלת לגמרי ולא יודעת מה עדיף על פני מה. אחת ההצעות הייתה קשורה לשינוי טוטאלי באורח החיים. האם שמעת על שיטת קינגסטון? מישהי מספרת שהיא נרפאה ממחלה אוטואימונית(שפגעה בכליות שלה) בעזרת שיטת קינגסטון . גם ליכן סקלרוזיס היא מחלה אוטואימונית כרונית . יש הרבה היגיון בשיטה האומרת ששינוי באורח החיים ישפר את מצב המערכת החיסונית שתפקודה השתבש. השיטה מבוססת על אכילה של פירות וירקות אורגניים טריים , הארוחה האחרונה היא בשעה 5:00 אחה"צ , הולכים לישון מוקדם וקמים מוקדם -8 שעות שינה. יש ספר שאני מתכוונת לקרא שנקרא: " שביל הזהב לריפוי טבעי" / שרה חמו ( היא עצמה המחברת שמספרת בספר על מחלת הסרטן ש תרפאה ממנה בעזרת שיטת קינגסטון. קשה שלא להתרשם . השיטה לדעתי קשה ליישום לאורך זמן. זה דורש בישול טרי יומיומי וזה לא פשוט. בכל אופן אני מבזבזת המון כסף על תכשירי סבון אינטימיים , רופאת העור שלי המליצה על שמן עץ התה, ועל סבון אינטימה . קניתי מס' תכשירים שמיועדים להגיינה אישית והם ללא סבון, פרבנים ,אלכוהול ובושם. בקיצור הכסף הולך על הדברים האלה.
בשבוע הקרוב אני חוזרת לבדיקה אצל רופא הנשים . מקווה לטוב.
* אגב קיבלתי שם של רופא עור מומחה בשם פרופסור מכאל דוד . האם שמעת עליו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תצפי לכלום מתארים אין להם קבלות
דליה02/11/2011את כנראה נוטה להתייחס לתארים.
פרופ מיכאל דוד עושה מליונים מפריירים שפונים אליו באופן פרטי
ואין לו שום תרופה שהוא יכול להציע ואותה לא תקבלי אצל רופא העור
בכל קופת חולים.
את תקבלי ממנו רק דרמובט כי הוא לא מחזיק שום תרופה יחודית לו .
את יכולה להעתיק את תשובתי כאן ובבוא העת לבחון אותה.
אין לך מה לצפות ממנו שרוב עיסוקו הוא בכלל בפסוריאזיס.
לליכן סקלרוזיס אין תרופה שתרפא אותה גם אם תשוטטי באינטרנט כל היום וכל הלילה.
אל תצפי לכלום מתארים אין להם קבלות בריפו של מחלות עור מלבד תואר ושלט על הדלת שלהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטן ומינוציקליןמיכאל04/09/2011
יש לי בעיה אני לפני חודש הייתי אצל הרופא והיא הביאה לי כדורי מינוציקלין 100 מ"ג כדור אחד ביום
ואחרי חודש לא ראיתי שיפור אז חזרתי לרופא ואמרתי שאני רוצה לקחת רואקוטן אז היא התחילה להגיד לי שזה מסוכן ולא כדאי ויהיה לי חרא עם זה , למרות שאמרתי לה שאני מוכן לקחת את זה ולשאת בתופעות לוואי היא לא רצתה להביא לי היא ניסתה למכור לי רק עוד משחות וכדורים אחרים
ובסוף היא דחפה לאמא שלי עוד כדורי מינוציקלין ואמרה להמשיך לקחת את זה ...
אני לא יודע מה לעשות כי אמא שלי לקחה את זה ואני רוצה לקחת רואקוטן ואני לא יכול לקבוע תור לרופא אחר בגלל שבמכבי אתה מחוייב ללכת לרופא אחד 3 חודשים משהו כזה
אז איך אני יכול להשיג רואקוטן ? אני צריך לקחת את זה בזמן הקרוב כי עוד שנה אני יהיה בתחרויות שחייה ואני לא יוכל לקחת את זה כי זה פעילות גופנית ממש גבוהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מיכאל,
תמי05/09/2011באוקטובר מתחיל ריבעון חדש במכבי ואתה יכול להחליף רופא, אם אין לך סבלנות לחכות- תלך לרופא אחר ביום שהרופאה הזו לא מקבלת- זה נחשב ל"רופא מחליף". אבל באמת כדאי לך לשקול אם לקחת רואקוטן, אני עכשו התחלתי ויש לי כאבים במפרקים בידיים ומצב רוח קצת ירוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת באיבר המיןדוד04/09/2011
שלום,
לפני מספר שנים סבלתי מחבלה באבר המין, זה היה דיי שטחי ולא פניתי לרופא.
כתוצאה מהחבלה כיום ישנם מן נקודות שחורות , לי זה נראה מן צלקות כאלה אולי שטפי דם שלא עוברים.
האם ניתן לעשות משהו כדי להעלימם?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו יכול לענות לי?
דוד17/09/2011מישהו יכול לענות לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלקת באיבר המין - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ20/09/2011לבירור טיב השינויים על עור איבר מינך עליך לפנות לבדיקת רופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד בכול הגוףאורה03/09/2011
מזה שנים אני סובל מגרד בגוף בלי סמנים חיצוניים בעור.רופאי העור אליהם הלכתי נתנו לי תרופות להרגעה ולאלרגיה.
שום דבר לא עזר ואני ממשיך להתגרד.
אני מחפש רופא הבקי בתופעה ויוכל לעזור לי.
אילו בדיקות ניתן לעשות כדי לאבחן את הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד בכול הגוף - תגובה
ד''ר אהוד סופר03/09/2011שלום חיים,
ישנן סיבות רבות פוטנציאליות לגרד, ביניהן מחלות עור שונות ומחלות פנימיות שונות.
צריכים לקחת אנמנזה מדוקדקת, לבצע בדיקה עורית מדוקדקת ולאחר מכן לבצע בדיקות שונות הכוללות בדיקות דם, שתן, צואה ואם יש צורך - גם בבדיקות הדמיה שונות.
פנה למומחה לרפואת עור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטןקטי03/09/2011
ד"ר שלום,
תודה רבה לך שאתה עונה על שאלות.
הרופא רשם לי 40 mg רואקוטן ליום (משקל שלי 68 ק"ג), יש לי טריגליצרידים 191 בדם, כמו כן יש לי נטייה קלה לדיכאון, האם מינון כזה יעזור והאקנה יעבור?
האם יש מזונות שכדאי להימנע מהם בזמן הטיפול? אני שותה כ 5 כוסות קפה ביום, האם זה מותר בזמן הטיפול?
אני מבצעת בדיקות עם הידיים והאצבעות במשך כל שעות העבודה האם זה יכול לעשות נזק לשרירי האצבעות?
האם מותר לעשות כפיפות בטן (כ 400 ליום), האם זה נחשב לפעילות מאומצת?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את לא חייבת רואקוטן
טל03/09/2011תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
תגיעי לטתא עם הטיפול הטוב בעולם לאקנה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרואקוטן - תגובה
ד''ר אהוד סופר03/09/2011קטי שלום,
את מציינת שיש לך נטיה לדכאון. רואקוטן עלול לגרום במקרים לא שכיחים לדיכאון ולכן מומלץ לפנות לפסיכיאטר לפני המשך טיפול ברואקוטן.
אין קשר בין רואקוטן וצריכת קפה.
בשליש מהמקרים בקרב הנוטלים את התרופה יש כאבים בשרירים או בפרקים. אם אינך סובלת מכך, תוכלי להמשיך בפעילות גופנית.
בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים בפניםשרי03/09/2011
שלום. אני בת 58 יש לי כתמים בפנים חומים קניתי בחיים שלי כרמים ולא עזר לי
חברה שלי סיפרה שרופא עור יכול לעזור ולהמליץ על כרמים להסרת הכתמים וגם כרמים
ליום יום וכול מיני ויטמינים שצריך לפנים אשמח מאוד לקבל תשובה . תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים בפנים - תגובה
ד''ר אהוד סופר03/09/2011שרי שלום,
קיימים מספר טיפולים יעילים לנושא הפיגמנטציה. פני לרופא עור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעונים על הישבןמאיה02/09/2011
אני בת יותר משלושים וסובלת מפצעונים קטנים על הישבן. רובם נראים כנקודות חומות קטנות ושטוחות וחלקם כבליטות אדומות (דומה לאקנה). יש לציין שהבעיה אסתטית בלבד. כיצד ניתן לטפל בזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעי ישבן המלצה
טל03/09/2011הטיפול שרופא עוא יציע היא אנטיביוטיקה ממושכת שלא עוזרת בסופו שך דבר
ומחלישה את הגוף בשימוש ממושך.
ממליצה לך על הטיפול האלטרנטיבי שאת יכולה למצא בחיפוש בגוגל
פשוט תקישי בגוגל - פצעי ישבן
תגיעי לאתר מחלות עור אלטרנטיבי שהמטפל פיתח טיפול מדהים
זה שתי משחות וטיפול פנימי ששולים זה מה שמעלים את הפצעים.
מקווה שעזרתי
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעונים על הישבן - תגובה
ד''ר אהוד סופר03/09/2011מאיה שלום,
נא לפנות לרופא עור לבדיקה וקבלת טיפול.
בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרופא עור אין מה להציע
טל04/09/2011זה קל להגיד תפני לקבלת טיפול אבל את זה כבר עשיתי מאז
שהתחלתי לסבול מפצעי ישבן ( בתקופת הצבא - כיום בת 30 )
מלבד אנטיביוטיקה ועוד אנטיביוטיקה חוזרת שלא עזרו הרופא עור
לא פתר לי שום בעיה אלא המשחות שקניתי באופן פרטי והמלצתי עליהם במייל הקודם הם העלימו את הפצעים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים בישבן יש משחות מעולות
מישהי10/09/2011תחפשי בגוגל - פצעי ישבן
תמצאי פתרונות מדהימים
במקום להתבסס על רפואת קונבציונלית שאין לה פתרון לשום מחלת עור.
תחפשי כמוני ...זה כל מה שאת צריכה לעשות .
אני מצאתי משחות טבעיות לפצעים בישבן וכבר העור חלק לחלוטין.
עינת (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
