מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אודם ופצע באיבר המיןאבי22/09/2011
שלום דר', הופיע לי לראשונה בחיי פצע על איבר המין שמקומו בין הכובע לאיבר.
זהו פצע קטן עם אודם והפרשה לבנה שקופה. עלי לציין כי יחסי מין קיימתי רק עם אשתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודם ופצע באיבר המין - תגובה
ד''ר אהוד סופר24/09/2011אבי שלום,
יש מספר אפשרויות.
פנה לרופא עור לאנמנזה, אבחנה וטיפול.
בברכה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש ל-pidשרון21/09/2011
כבר 3 פעמים יש ל כאבים באגן ,התאשפזתי ובאולטרסאונד\ לא ראו כלום.
קיבלתי אנטבויטיקה.לדעתי אני שתפתי המון את הנרתיק לאחר קיום יחסים ואין הרופאים יודעים מה יש לי.מספק הם מציעים לי לעשות ניתוח.מה דעתך?זה עם הרדמה ורק על חשש לpid?מאדך ,כבר 3 פעמים אושפזתי?מה ניתן לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש ל-pid - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ21/09/2011שלום שרון,
זהו פורום למחלות עור ומחלות מין והמשיבים הנם כולם רופאי עור, שאינם מנוסים מאוד בטיפול במחלות כגון PID ובבירור סיבת כאבי בטן תחתונה ואגן חוזרים.
את שאלתך את צריכה להפנות לפורום מתאים בו משיבים גינקולוגים לשאלות בנושאי מחלות של מערכת המין הנשית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נבוס-21/09/2011
הסרתי ע"י ניתוח כירוגי נקודת חן בגב
ניתנו לי כמה הנחיות לביצוע
הסרת תפרים במרפאה אחרי שבועיים וכד'
נאמר לי גם שמומלץ למרוח שמן תינוקות\שמן זית על האיזור וקרם הגנה
מתי צריך למרוח שמן תינוקות? לאחר ההסרה של התפרים?
כמה פעמים ולכמה זמן?
יש עוד המלצות כדי למנוע כמה שיותר הסרת צלקת גדולה?
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נבוס - תגובה
ד''ר אהוד סופר21/09/2011
שלום
כשומרידים נקודות חן בגב עם תפרים תישאר צלקת ולא ניתן למנוע זאת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפתיים מתקלפות אדומות ונפוחותריקי21/09/2011
שלום רב,
אני בת 29+ לוקחת רואקוטן במשך 5 חודשים.חודש ראשון 20 מ"ג ו4 של 40 מ"ג .במהלך 5 החודשים הכל היה בסדר ומיגרתי את היובש הן בפנים והן בשפתיים עם משחות מתאימות.לפני שבוע הופיעו שלפוחיות קטנטנות על השפתיים ולאחר יומיים כל העור התקלף וכרגע נשאר רק הבשר! השפתיים כאילו בוערות באש אדומות מאד ונפוחות יש לציין שלפני הופעת השלפוחיות לא היה יובש יותר מהרגיל. ניסיתי הכל ווזלין.בליסטקס.פלקסיטול.ואין שינוי.שאלתי,האם יתכן שפתאום אחרי חמישה חודשים פתאום השפתיים יגיבו כך? יש לציין שבמקביל הופיעה גם כאב גרון שלילי במשטח לסטרפ B והבלוטות התנפחו. האם מוכרח להיות שתופעה זו היא מהרואקוטן או שיתכן שזה ויראלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפתיים מתקלפות אדומות ונפוחות - תגובה
ד''ר אהוד סופר21/09/2011ריקי שלום,
רואקוטן בהחלט עושה יובש וקילוף במיוחד של השפתיים. שלפוחיות בשפתיים יכולות להיות מכמה סיבות כולל כתוצאה מאלרגיה, אקזמה, זיהום וכו'. פני לרופא עור לבדיקה וטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומןענת20/09/2011
כיצד ניתן להוריד נקודה ממש קטנה של שומן באזור איבר המין?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומן - תגובה
ד''ר אהוד סופר21/09/2011לי שלום,
ראשית, יש לעשות בדיקה של הנקודה המדוברת. אם באמת מדובר בציסטה ניתן להוריד זאת באופן כירורגי או בלייזר, בהתאם לתוצאות הבדיקה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמי מטפל בזה?
ענת21/09/2011רופאת נשים אמרה לי פשוט לעזוב את זה שזה שומן אך בכל זאת זה מפריע לי מי מטפל בבעיה הזו רופאי העור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמי מטפל בזה? - תגובה
ד''ר אהוד סופר24/09/2011לי שלום,
פני לרופא עור או פלסטיקאי בעל ניסיון בטיפול בלייזר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלמידיהענת20/09/2011
שלום,
נדבקתי מבן זוגי בכלמידיה טופלתי אנטיביוטית ללא תועלת ואפילו בבדיקה החוזרת נמצא אורפלסמה (אם אני כותבת נכון)
יש לי כמה שאלות..
איך יכול להיות אם קיימנו יחסי מין רק עם קונדום? למה האנטיביוטיקה לא עזרה? וגם התווסף אורפלסמה?
הרופאת נשים הפנתה אותי לזיהומולוג הקדמתי ופניתי לרופא עור ומין שנתן לי טיפול אנטיביוטי חוזר (אותה אנטיביוטיקה) האם רצוי בכל זאת לפנות לזיהומולוג?
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלמידיה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ21/09/2011רופאי עור מנוסים פחות בטיפול במחלות המועברות במגע מיני בנשים.
זיהום באוריאופלסמה הנו של דרכי השתן ואינו שייך לתחום המחלות המועברות במגע מיני.
כוון שטופלת אנטיביוטית, לדבריך ללא תועלת מספקת - הגיוני לפנות למומחה למחלות זיהומיות להמשך הערכה והמלצה להמשך ניהוג בהתאם לממצאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקטן לי הפיןחסוי20/09/2011
לפני כמה שבועות הכנסתי ידיים לתחתונים של חברה שלי ומאס הזין שלי עומד חצי דרך והוא קטן בס"מ בשבוע מישו יודע מה קורה לי??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקטן לי הפין - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ21/09/2011הפנה את שאלתך לפורום בו משיבים רופאים מומחים לתפקוד מיני של גברים (אורולוגים בעיקר)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- HPV62אייל20/09/2011
שלום לפני חודש ביצעתי בדיקת PCR לכל הזנים בבית חולים כרמל בחיפה
היום קיבלתי תוצאה חיובית זן 62 רשמו לי בדף מומלץ מעקב רופא עור
תאמת אני לא יודע במה רופא עור יכול לעזור לי כשאין יבלות
למראת שלפני שנה ושלושה חודשים עשיתי PCR והיה לי גם זן 16
איך יכול להיות שזן 16 חלף ו 62 לא?
האם חיסון מגן מזן 62? האם זה יכול לגרום לסרטן אצל האישה?
מיואש לגמרה לא יודע אם זה יעבור לי...
האם ניתן לעשות משהו?... אין לי יבלות נראות לעין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר HPV62 - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ21/09/2011למיטב ידיעתי אין משמעות לעדות ל HPV בבדיקת PCR בעת שלא קיימים נגעים קליניים ולדעתי אין צורך לטפל במקרה כזה.
הגרדסיל מחסן לזנים 6, 11, 16 ו 18. אלו הזנים השכיחים ביותר שנחשבים אונקוגניים (מסרטנים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה גיא.רופאים,איך לטפל באלופציה??
ירון21/09/2011תודה,
אני אכן יפסיק את הטיפול במשחה ..
העניין הוא שעדיין לא שמעתי מאף רופא כאן המלצה על דרך טיפול בבעיה....
אני מרגיש עכשיו ממש מטומטם אם אני פשוט ימשיך ככה בלי לנסות לטפל.
בבקשה מכם רופאים יקרים,
תנו לי דרך טיפול מסויימת.... כי כמו שאני רואה המשחה הזו היא מזיקה
אין דרכים אחרות שלא כוללות לקיחת סיכון כזו אגרסיבית בשביל לנסות לשפר את המצב ולטפל באלופציה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקרחות בפנים,זקוק להמלצה,עזרה .ירון19/09/2011
שלום לכם,
לפניי מספר חודשים התחילה לי התקרחות בפנים
כלומר באזור הזקן בפנים וזה התחיל מנקודה קטנה ולאט לאט זה התרחב וגדל
וזה נוצר בעוד 2 מקומות נוספים בפנים.
בהתחלה הרופא משפחה שלי אמר לי שזה כביכול אולי מחרדות מסויימות,לפעמים הגוף נכנס לפאניקה כזו או אחרת וכזה דבר יכול לקרות,ואני האמנתי לו כי קראתי בעבר על מקרים כאלה שהשיער למשל כולו מפניקה יכול לנשור או להפוך ללבן.
בקיצור ניסיית בכל זאת ללכת לרופאת עור,רופאה ששמעתי שהיא ממש טובה,
והיא אמרה לי שהוא טועה,שכחתי את השם של האבחנה שהיא אמרה לי זה היה משהו כזה מסובך קצת, בשורה התחתונה היא אמרה לי שהשיער יחזור אבל אי אפשר לדעת מתי
זה יכול לקרות עוד חודש או שנה או אפילו 3 שנים
היא הבחינה שגם השיער במקום ההתקרחות התחיל לצמוח אבל בצבע לבן בפיגמנט ההתחלתי שלו כנראה,
היא נתנה לי משחה בשם Dermovate ointment
ואני מורח אותה כל יום על האזורים הללו שיש את ההתקרחות.
היא ציינה שהיא יכולה לתת לי זריקה גם של קורטיזון (נראה לי שזה קורטיזון תקנו אותי אם אני טועה במקרה) אמרה לי שזה מזרזר את צמיחת השיער באזורים הללו.
סירבתי רציתי לתת לזה בצורה טבעית לצמוח.
אבל העניין הוא שאני רואה שזה ממש לאט כל זה וזה פשוט משפיע על החיים שלי מבחינה חיצונית הן בעבודה ודברים כאלה.
(העור שלי רגיש לגילוח אני תמיד עם זיפים ולכן זה בולט כל כך)
הייתי רוצה לדעת ממכם אם אתם מכירים את מקרה כזה?
אם כן האם זריקת קורטיזון אכן תהיה יעילה?
אם יש דרכים אחרות לגרום לצמיחה להיות מואצת יותר. ..?
וכמובן אשמח להמלצה לרופא\ה באזור המרכז שהוא טוב ויכול לתת לי את הזריקה הזו
או כל דרך יעילה שאתם חושבים שתעזור לי.
(ניסיתי ללכת לרופאה הזו שהייית אצלה אבל כל תור אצלה זה חודשיים-3,ואצלי זה ממש דחוף העניין הזה).
תודה לכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקרחות בפנים,זקוק להמלצה,עזרה . - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ20/09/2011הסיפור מתאים ל Alopecia areata. צריך לזכור שקצב צמיחת השיער איטי (כ 1 מ"מ ל 3 ימים\9 ולכן צריך להמתין חודשיים לבדיקת השפעת הטיפול. כ"כ קיימת נטיה לצמיחה מחודשת של שיער לבן בתחילה שהופך פיגמנטרי בהמשך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא לעשות כלום בנתיים?
ירון20/09/2011אז בנתיים מה שאתה ממליץ לי זה לא לקבל זריקה של קורטיזון או משהו שדומה לז?
להישאר רק על המשחה ,דרמובט. ?
זה פשוט ממש מפריע לי מבחינה חיצונית,
אין דרך לזירוז ...?
פשוט להישאר ככה עד שיצמח וזהו...?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגיד תודה לאלוהים שנכנסתי לשאלתך
גיא20/09/2011מי שנתן לך למרוח דרמובט על הפנים הוא חרא ולא רופא
הוא חסר מצפון !
מדובר על המשחה הסטירואידית החזקה ביותר.
היא אסורה בתכלית האיסור לשימוש בכלל אבל משתמשים בה.
להשתמש בה על הפנים ?
אוליי יצמח לך שיער אבל תקבל אטרופיה של העור
*******************
תחפש בגוגל - אטרופיה של העור או אטרופיה סטירואידית.
( סיבוך של משחה סטירואידת ועוד דרמובט האיום )
העור יהפוך לדק ( זוהי האטרופיה ) ויתחיל להתבקע מעצמו הנזק הזה בלתי הפיך.
תברח מכאן ותברח מסטירואידים ותגיד תודה לאלוהים שנכנסתי לכאן וקראת את הודעתך.
גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופאים,מה תגובתכם למה שגיא כתב ??
ירון20/09/2011האם יש דברים נכונים במה שגיא כתב בהודעתו ?
זה קצת מפחיד הדבר הזה אם הוא אכן נכון,
כי למה שרופאה שמוערכת כל כך תתן לי למרוח את המשחה הזו ?
היא אמרה יל למרוח פעמיים ביום ולא הגבילה אותי כלל במשך הזמן האמור לשימוש,
אלא עד שכל השיער יצמח.
לא הטלתי בה ספק,כי גם הפצרתי בה שאם יש סיכון מסויים במשחה בתופאות לוואי שתציין בפניי את הגרוע מכל,והיא אמרה לי שזו משחה מצויינת ואין מה לחשוש הכל בסדר.
עכשיו שאני שומע את זה מגיא,השאלה שלי אליכם רופאים, מה דעתכם ???
יש דברים במה שהוא אומר היא באמת מסוכנת כל כך ועדיף לעצור בה את השימוש ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקרחות בפנים,זקוק להמלצה,עזרה . - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ21/09/2011אפשרויות הטיפול באלופציה אריאטה הנן:
1. משחה סטרואידית פוטנטית (=עוצמתית) כמו דרמובט
2. ספריי מינוקסידיל 5% (לרוב ניתן בנוסף לתכשיר הסטרואידי|)
3. הזרקת סטרואיד לעור
ברור שהטיפול כרוך בסיכון לתופעות לוואי. מאידך אטרופיה של העור שנגרמת עקב שימוש בתכשירים סטרואידיים (משחות או בהזרקה) הנה חולפת וזמנית וברוב המקרים מפריעה פחות (מבחינה אסתטית בעיקר) מאשר חסר השיער באזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם החלמה טבעית אפשרית???
ירון21/09/2011למיטב הבנתי קראתי לרוב על אטרופיה היא לא מחלה שעוברת,כלומר אין לה מרפא ברגע שהיא קיימת.
אחרי שהבנתי שאלו האופציות שלי כמו שציינת בפניי ד"ר אריה
שאלה נוספת,
אם אבחר לתת לזה להירפא מצמו ולא לטפל בתכשיר סטרואידי או זריקה כזו או אחר,
האם זה יכול להתרפא לי ואהיה שוב עם שיער ופשוט נורמלי ?
מהידע שלך בנושא וממטופלים שנתקלת בהם,האם המחלה בכלל מסוגלת לעבור כמו שהיא התפרצה ככה בפתאומיות ? יש זמן מסויים שעובר ואם לא היו לי עוד התקרחויות או דברים כאלה אז אני יכול להגיד שזה במצב החלמה\נסיגה ...?
או שזה פתאום יכול להתפרץ לי עוד כמה חודשים או שנים בבום ולחזור ?כרוני ?
ברגע שבאזור אחד למשל שיש לי התקרחות וזה מתרפא גודלות לי שם שיערות לבנות
אז אני יכול לומר בבטחה שזה התהליך שבאמת השיער חוזר לי ?
וזה יקרה גם בשאר המקומות אם זה קורה במקום אחד או שאי אפשר לדעת בדיוק?
והאם אלופציה נראת גם בתצורה לא רק של התקרחות אלא כנשירת שיער למשל מהראש בצורה פשוט מוגברת מהתקרחות רגילה?
מפניי שבתקופה האחרונה חלה לי התקרחות מאסיבית מהשיער בראש(אציין שהייתה לי התקרחות בהדרגה כזו שהחלה לפניי שנתיים אבל בחודשיים 3 האחרונים זה כאילו כל השיער במכה הפך להיות יותר דליל.יש מצב שזה גם אלופציה?
וגם בקרקפת מופיעים לי לפעמים פצעים כאלה שנשארים שבוע שבועיים ונעלמים
כל פעם במקום אחר או בכמה מקומות בקרקפת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאטרופיה של העור לא הפיכה
גיא22/09/2011אל תאמין לדר ליפשיץ למרות שהוא רופא מעמיק ולא שטחי להחריד כמו שני עמיתיו כאן בפורום.
אטרופיה של העור היא מצב רפואי היוצר דילות ( אובדן שכבת עור )
וזה לא הפיך.
עדיף לך עם כל מה שאתה מתאר לא לטפל בכלל אבל לא למרוח דרמובט שזה משחה קטלנית.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתך בשפתייםעקיבא19/09/2011
עקב שימוש ברואקוטן נהיו לי חתכים בשני הצדדים של החיבור בין השפתיים העליונות לתחתונות. השפתיים עצמם בסדר כי אני מורח עליהם כל הזמן אקווזום, אך החתכים לא נרפאים אפילו שאני מורח עליהם כל הזמן את הקרם לחות. מה עליי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתך בשפתיים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ20/09/20111. למרוח וזלין גם לזויות הפה
2. להמנע לגמרי מליקלוק. הרוק מכיל אנזימי עיכול ומחמיר את הפציעה של עור זויות הפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים קטנים ומגרדים בגוףנטלי19/09/2011
שלום רב
לפני כשבועיים הייתה לי פריחה ברגליים וידיים, רופא נתן לי כדורים אהיסטון, לא עזרו לי להפך המצב החמיר...אני כבר שבוע סובלת מגירוד בכל הגוף מפצעים קטנים אדומים. אין לי מושג ממה זה ולמה...הגירוד מתגבר בשעות ערב ולילה. ונורא מפריע לי ביום יום שלי.
אשמח לעזרה ממכם, מצ"ב תמונה.
תודה מראש נטלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים
גיא19/09/2011יתכן שיש לך מה שהיה לי וזה נקרא פיטריאזיס רוזאה
תחפשי בגוגל את השם הזה.
אין לרופא העור פתרון לזה - הפתרון הוא טיפול אלטרנטיבי שקיים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שיר
נטלי19/09/2011התעניינתי במחלה הזו...לפי תמונות לא דומה למה שיש לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא עור לא ירפא לך מחלת עור
מוטי30/06/2015זה צריך להיות ברור לך בלי קשר מה יש לך.
תקבלי סטרואידים ( משחה ) שיגרמו לך רק תופעות לוואי והחמרת המחלה.
מדבר מנסיון מר עם רופאי עור עלובים ומומחים על הנייר.
מוטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים קטנים ומגרדים בגוף - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ20/09/2011סיפור של פריהח מגרדת והפרעה לשינה עלול להתאים לסקביייס.
לצערי לא ניתן לייעץ לך באופן מוסמך בפורום האינטרנטי. פני בהקדם לבדיקת רופא עור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר
נטלי20/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיצה לי פצעים בכול הגוף גם ברגליים
יהודה13/11/2013יומיים א ני נמצה בבת חולים ביגלל פצעים שיצו לי בכול הגוף גם בראש בקפלן לא ידעו מה לעשות בגלל שהכול בסדר מה אני אמור לעסות ...... ............................................
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים וגירוי בכל הגוף
נ.כ.18/11/2013כבר שלושה חודשים אני סובלת מפצעים בכול גוף,
מרוב גרודים העור שלי כבר אכול...
זה בלתי נסבל, הרופאים לא יודעים מזה...
קיבלתי זריקות כדורים משחות כלום לא עוזר
אני לא מתפקדת ולא ישנה בלילות אני יוצאת מדעתי
יש לי רק עוד חודש תור לביפסיה ובנתיים אני ממשיכה לסבול
מה זה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאלי לצרוח את זה שאנשים ילכו להיבדק
חיה28/06/2015התגרדתי חצי שנה בכל הגוף שום רוםא לא חשב שיכל להיות סימפטום של לימפומה סרטן בבלוטות הלימפה נא היבדקו!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריחה
אחת שהחלימה29/06/2015מה שיש לך נקראת : פיטריאזיס רוזאה
היא נגרמת מוירוס ולרופא עור אין טיפול להציע לך אז הוא יאמר לך שזה יעבור לבד.
אבל זה נמשך כ 4 - 6 חודשים .
הפריחה מתחילה כך ומתפשטת עם הזמן , תפעלי מייד כדי שזה לא יפגע לך בקיץ.
קיים טיפול והוא היחיד בעולם אבל לא בקופת חולים.
תכנסי לאתר דרך גוגל - רמי מור מחלות עור
ותחפשי שם פיטריאזיס רוזאה.
בהצלחה זה הפתרון היחיד.
אחת שהחלימה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממליץ על אמיר קלי רפואה סינית
hh17/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיערגלי17/09/2011
שלום רב,
אני בת 32 , לאחורנה סובלת מנשירת שיער חזקה (אומנם אין קרחות אבל נושר הרבה). בנוסף, יש לי התכווצויות שרירים בשוקיים שקורות בד"כ בלילה. חשוב לי לי להדגיש שאני נוטלת גלולות 3 חודשים ברציפות ורק אח"כ מקבלת מחזור וזאת מכיוון שאני סובלת מאנדומטריוזיס. (זה טיפול שמרני שניתן ע"י גניקולוג).
אני נוטה לייחס את הנשירה לשימוש בפן שאני עושה לשערי לבד אבל לאחרונה זה לא נראה לי קשור. יודגש כי תמיד הייתה לי מעט נשירה אך לאחרונה זה החמיר.
איך אוכל לדעת האם יש לי מחסור באבץ? האם מבצעים בדיקות כאלו בקופ"ח? האם אפשר להתחיל ליטול אבץ ללא התייעצות עם רופא?
לתשובתכם אודה,
גלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ20/09/2011גלי, פני לבדיקת רופא עור לברר האם קיימת כלל בעיה ומה טיבה.
רופא העור יוכל להמליץ על בירור וטיפול מתאים.
בכל מקרה, אין טעם לצרוך תוספי תזונה ללא הוכחת חסר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פניתי לרופא עור והוא אמר לי לקחתdavid17/09/2011
לפי מספר ימים פניתי לרופא עור והראתי לו שבאזור איבר המין שלי (בין איבר המין לביצים) , יש מין גולות קטנות צהובות לבנות וביקשתי ממנו להסיר אותם , הוא אמר לי לקחת מחט ולפוצץ אותם לבד בבית
שאלות...
א...איך אפשר לעשות זאת?
ב...האם אפשר לעשות זאת עם חנקן נוזלי?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פניתי לרופא עור והוא אמר לי לקחת - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ20/09/2011לא ניתן לייעץ לך באופן מוסמך על סמך המידע שהובא בפורום.
ליעוץ מוסמך לבעייתך נדרשת בדיקה. שקול פנייה לרופא עור נוסף לחוות דעת נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה קורה לי מה קורה? גרד ואדמומיות:-(16/09/2011
שלום רב, שוב הופיע אצלי גרד רב מאד ואדמומיות באיזור איבר המין.
אציין בזאת כי אין לי הפרשות מהנרתיק וגם לא צריבה בשתן.
אציין כי זה קרה לי אחרי קיום יחסי מין, וזה קרה לי גם לפני כמה חודשים אחרי יחסי מין.
האם זה אפשרי כשפשפת או משהו כזה לאור העובדה שלא קיימתי יחסי מין הרבה זמן?
אני עושה ניסויים והיום השתמשתי בסינטומצין אך זה מאד שרף לי...
לא ככ יודעת מה לעשות ולמה זה מופיע מייד אחרי יחסי מין, אפילו שאני מקיימת אותם אחת לחצי שנה ויותר???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה קורה לי מה קורה? גרד ואדמומיות - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ21/09/2011המלצתי: פני לבדיקת גינקולוג. בררי האם רצוי שתשתמשי בג'ל סיכוך בעת קיום יחסי מין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בראשא15/09/2011
שלום רב,
זמן מה שאני סובלת מפטרייה בראש המופיעה בעיקר בקיץ וגורמת לקשקשים, נשירה מוגברת מאוד וגירוד.
האם יש תרופה שניתן לקחת כדי ל"הרוג" את הפטרייה אחת ולתמיד?
עד היום קיבלתי משחה שהיתה עוזרת מעט מאוד וגם אותה כבר הבנתי שאסור לתת מלפני שנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בראש - תגובה
ד''ר אהוד סופר24/09/2011א שלום,
עליך לעבור אנמנזה, בדיקה מדוקדקת וטיפול ע"י רופא עור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
