מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תרופה נגד פטרת ואיבוד חוש הטעםינון13/08/2011
שלום!
יש לי פטרת הציפורניים ובכמה מקומות בעור, בעבר לקחתי כדורים לאחר בדיקות תפקודי כבד וכיוון שאיבדתי את חוש הטעם בחודש הראשון לנטילת התרופה הפסקתי למרות התוצאות הטובות..שאלותיי העיקריות הם:
1. האם תופעת הלוואי נורמטיבית וכן האם ישנו כדור אחר חדשני ללא תופעות לוואי מהסוג הזה?
2. כמה זמן יש ליטול את הכדורים?
3. האם הכדורים לטיפול בפטרת הציפורניים יעילים במקרה של פטרת העור במקומות אחרים בגוף כמו -קרקפת, רגליים ומפשעות...?
תודה והמשך יום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסיון
טל13/08/2011תסתכל על ההמלצה שלי שתי שורות מתחת בעמוד הזה
מה שכתבתי למישהו ששאל על שפשפת.
זה אתר מחלות עור מעולה ויש לו משחות שמחסלות פטרות.
אתה לא חייב לסבול נזקים של תרופות ונזקים לכבד.
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופה נגד פטרת ואיבוד חוש הטעם - תגובה
ד''ר אהוד סופר13/08/2011שלום ינון,
1. אובדן חוש הטעם קורה לעיתים רחוקות עם נטילת כדורים מסוימים נגד פטריות, אך הדבר הפיך. זה דורש הפסקה בנטילת כדורים אלו והחלפתם בכדורים אחרים.
2. ישנם מספר סוגים של כדורים לטיפול בפטרת, כל אחד יש לקחת לפי הוראות הרופא.
3. הכדורים נגד פטריות בצפרניים עוזרים גם לפטרת העור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה במשפעהאני13/08/2011
שלום
יש לי כבר די הרבה זמן פריחה מגרדת במפשעה ולאחרונה זה התחיל די להציק לי,
האם יש טיפול נגד זה?
(זה לא יכול להיות מחלת מין או משהו בסגנון כי אני לא הייתי במגע עם אף אדם בסביבות השנתיים).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה במפשעה - תגובה
ד''ר אהוד סופר13/08/2011שלום רב ,
לצערי זה בלתי אפשרי לאבחן את הבעיה ללא אנמנזה ובדיקה קלינית.
פני לרופא עור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה חמורה וממושכת של שפשפתעידן11/08/2011
שלום,
למעלה מעשור, אני סובל משפשפת באיזור המפשעה. לעיתים המצב נסבל, ולעיתים (בעיקר בקיץ) המצב הוא שאני בקושי יכול ללכת. העור באותו איזור הוא בצבע כהה, וכך זה נראה כבר למעלה מ-10 שנים (אני כבר לא מצליח לדמיין כיצד האיזור נראה עם צבע עור רגיל, לפני שהבעיה התחילה). מעולם לא ניגשתי להיבדק אצל רופא עור מאחר והעניין כרוך במבוכה מצידי. שאלתי היא האם קיימת משחה כלשהי שלא מחייבת מרשם רופא, ויכולה לרפא את האיזור ולהחזיר לו את צבע העור הרגיל, וכמובן להפסיק את הגירודים?
אשמח לתשובה בהקדם,
עידן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפשפת המלצה
טל12/08/2011יש שתי משחות מדהימות לשפשפת אבל צריך לרכוש אותן באופן פרטי
תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
תגיע לאתר מדהים לטיפול במחלות עור ברמה אחרת.
כל טוב
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה חמורה וממושכת של שפשפת - תגובה
ד''ר אהוד סופר13/08/2011עידן שלום רב ,
ישנן מספר מחלות שיכולות לגרום לתופעה אותה אתה מתאר.
לצערי, לא ניתן לאבחן ללא אנמנזה ובדיקה קלינית.
אין אלטרנטיבה אלא לפנות למומחה לרפואת עור.
בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפתח את ההודעה
שולה30/10/2011א.תחליף לתחתוני בוקסר רחבים כדי למנוע שפשפות.
ב.תמרח אלכוהול באזור לחיטוי אפילו שזה שורף מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בקנדידהאיתן10/08/2011
אני רוכב אופניים וסובל מדי פעם משפשפות.מטפל בהן בהידרואגיסטן .הפעם ראיתי משהו שונה-נקודות אדומות במפשעה (במקום הגבוה של המפשעה זה שמשתפשף הכי פחות ברכיבה.!)רופא עור איבחן שזה קנדידה השאלה הראשונה היתה עם קימתי סקס מזדמן .התשובה היא -כן.אבל עם בחורה מוכרת לי.
השאלות הן אלו-א)האם סקס הוא מקור להדבקה,או שיתכן והקנדידה פרצה ללא קשר לסקס?(לאשה לא ידוע שיש לה קנדידה!!!)
ב)הטיפול שניתן לי הוא משחת טבעדרם פעמיים ביום.האם לא עדיף (עפ"י קריאתי ברשת.) טיפול באגיסטן או אגיספור או שילוב של אגיסטן וטבעדרם?(כלומר מריחה פעם טבעדרם ופעם אגיסטן!)
אני מאד לחוץ ואודה מאד על תשובה מפורטת ככל האפשר
בתודה
איתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה על טיפול
תומר10/08/2011טבע דרם יחמיר לך את הבעיה פי כמה כי הוא מכיל סטירואידים
ואסור למרוח סטירואידים על פטרת.
תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
זה אתר מעולה.
יש באתר הזה שתי משחות מעולות שמחסלות פטרות
גם לי יש שפשפת כרונית ואני משתמש בהם.
תומר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתוב בבקשה את שמות המשחות
איתן10/08/2011בטבעדרם אין סטרואידים .
אבל בשיטוט ברשת מצאתי שעדיף אגיסטן ואני מחפש לכך אישור מרופא עור.
ואולי גם שילוב של אגיסטן וטבעדרם יכול להיות יעיל.
רופא העור שרשם לי טבעדרם הוא ידוע כטוב ולכן אני לא יכול לשלול את המרשם שלו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בקנדידה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/08/2011ראה תשובה בפורום השני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת STD בקופת חולים כלליתלי קוק09/08/2011
שלום,
אני רוצה לבצע בדיקה מקיפה של כל המחלות מין שיש. אני חברה בקופת חולים כללית והתשובה של הרופאת משפחה והרופאת עור ומין הייתה שאפשר לעשות רק בדיקה של צהבת ואיידס ושאם אין סימפטומים כמו אדמומיות או פצעים אין סיבה לבדוק מחלות מין!!
אמרתי לה שאני יודעת שיש מחלות חבויות שלא רואים אבל היא אמרה שאין בדיקת STD בקופת חולים ושאני יכולה לבדוק קלמידיה אצל רופא נשים ושאר המחלות ממש נדירות. זה נשמע לי תשובה מוזרה וחסרת אחריות
.
אז הייתי שמחה לדעת אם:
א. יש באמת אפשרות לעשות בדיקה מקיפה של כל המחלות (היא אמרה שיש 10 מחלות מין) דרך קופת חולים כללית?
ב. איזה מחלות נכללות בבדיקת STD?
ג. במידה ואי אפשר דרך הקופה, איפה כן אפשר באיזור המרכז?
תודה ויום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת STD בקופת חולים כללית - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/08/2011הרופאה צודקת בגישתה ואיני רואה מקום "לחפש" מחלות בהעדר תסמינים. בדיקות של מחלת כבד או אידס היחידות הרלוונטיות במקרה שלך.
קיימת מרפאה למחלות מין בדרום ת"א ייתכן ושם תמצאי את מבוקשך.
קיימות יותר מכפול מספר המחלות המועברות בדרך מינית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףאייל08/08/2011
האם הרפס בשפתיים נחשב למחלת מין?
אני וחברה שלי מתנשקים כבר שנה וכמה חודשים
לפי כמה ימים יצא לה פצעים קטנים ליד השפתיים הלכה לרופא ואמר לה שזה הרפס ונתן לה משחה ואמר למרוח פעמיים ביום וזה יעבור לך תוך יומיים...שלוש
לא מזמן עשיתי בדיקות דם גם להרפס וגם למחלות אחרות הכל יצא שלילי
אף פעם לא יצא לי כאלה פצעונים כמו שיש לה האם אני הדבקתי אותה ושזה מסוכן?
הרפס בשפתיים זה כמו הרפס באיבר המין?.....
בבקשהה אני מודאג מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/08/20111. איני יודע מי הדביק את מי אך בכדי לאבחן כדאי לראות רופא עור.
2. קיים דמיון רב בין הרפס בשפתיים להרפס באברי המין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינוציקלין ופרוביוטיקהמלי08/08/2011
הי, לפני כשבוע התחלתי לקחתי מינוציקלין 100 מ"ג פעם ביום ואמרו לי שאם אני לוקחת אנטיביוטיקה אני חייבת לקחת עם זה פרוביוטיקה לנשים, האם מותר לקחת את הכדורים ביחד?
האם זה מומלץ/מיותר/חובה..?
הרופא עור לא אמר לי על זה כלום אבל כל האנשים סביבי אמרו שזה חובה
תודה מראש!!
מלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינוציקלין ופרוביוטיקה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/08/2011ניתן לקחת. עליך להחליט בין הממליצים השונים במי את מצדדת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדום כמו צריבה מתחת לכובע של האבר מyossi08/08/2011
יש לי כבר מספר שבועות אדום מתחת לכובע של האבר מין ובשעת המשגל מאוד כואב לי מאוד וזה גורם לי לנפילה מה הטיפול .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדום כמו צריבה מתחת לכובע של האבר מ - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/08/2011כדאי לראות קודם מה הבעיה. גש לרופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי החמרהיונתן07/08/2011
אני יודע שלחץ נפשי יכול להחמיר מחלות עור כגון פצעי אקנה, סבוריאה וכו'...
השאלה שלי היא האם גם לחץ פיזי (נגיד פעילות עם משקולות בחדר כושר) גם מחמיר את המחלות עור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי החמרה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/08/2011הדבר לא ידוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקת מולוסקוםשרון06/08/2011
אני סובלת מיבלות וירליות חוזרות כבר כמעט חצי שנה. השבוע ביקרתי שוב אצל הרופא שטיפל בהן עם מחט חשמלית. כעת יש לי סימנים- האם אני עלולה לדבר גם עכשיו? האם אסור לי להיכנס לבריכה אם אינני רוצה להדביק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מולוסקום
דנה06/08/2011אנחנו הסרנו גם כן לבני בן ה 7 את היבלות במחט ( בשניידר )
והן חזרו והופיעו במקומות חדשים.
הוסבר לנו שהסרה גורמת לוירוס לחמוק למקומות אחרים
מה שפתר את הבעיה בסופו של דבר היו משחות צמחיות
שמצאנו בגוגל .
זה לא בעיה את פשוט תחפשי בגוגל - מולוסקום.
שיהיה לך בהצלחה.
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבקת מולוסקום - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/08/2011היבלות עשויות לחזור ולאו דווקא עקב הדבקה חוזרת אלא בגלל ההדבקה הראשונית שהזכרת. אין מניעה להיכנס לבריכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלמידיה - זמן הופעת תסמינים והדבקותשי06/08/2011
בן הזוג שלי מזה שנתיים עשה בדיקת PCR לפני חודש וגילה שיש לו כלמידיה (זה לאחר שלושה חודשים של צריבה בהטלת שתן והפרשות מאיבר המין). גם אני עשיתי את הבדיקה לפני כשבועיים והתוצאות אצלי שליליות (אין כלמידיה). גם אין אצלי שום סימפטומים של המחלה.
השאלות שלי מתייחסות לזמן הופעת התסמינים ולהדבקות:
1. האם יתכן שיש לבן הזוג שלי כלמידיה שנתיים ורק כעת התסמינים מופיעים?
2. (בהנחה שהתשובה לשאלה הראשונה חיובית) האם זה יתכן שלמרות שיש לו כלמידיה שנתיים וקיימנו יחסי מין ללא הגנה עדיין לא נדבקתי??
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלמידיה - זמן הופעת תסמינים והדבקות - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/08/2011ראי תשובתי בפורום השני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרדאלה04/08/2011
עם גרד בערווה עלי לפנות לגניקולוג או לרופא עור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/08/2011את יכולה לבחור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקות מכוויותנועה04/08/2011
כשהיה בני בטיול בדרום אמריקה לפני מספר חודשים יצא מהים וגילה 2 כויות על גב כפות ידיו. למחרת הופיעו שלפוחיות ענק. הוא טופל שם באנטיביוטיקה ואחר כך ניקזו לו את הנוזל וחבשו את המקום. מצ"ב תמונות מראה הצלקות שנותרו.
האם המצב הפיך?
האם הצלקות יעלמו עם הזמן או שדרושה התערבות?
מה האופציות הטיפוליות במצבו?
בתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה נוספת
נועה04/08/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלקות מכוויות - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/08/2011כדאי להימנע מחשיפה לשמש. הם עשוים לדהות עם הזמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומהעייפה כבר04/08/2011
האם זה נכון שנשא קנדילומה לא ידביק עד אשר מופיעים הסימנים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדילומה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/08/2011הדבר יתכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגזמהשוני03/08/2011
שלום רב
לפני כשנתיים החלה אצלי אגזמה בכפות הידיים.
זה מעיין שלפוחיות קטנות אשר מגרדות ואני מגרד ואז זה ניהיה פצע ואז זה מגליד ויש הפסקה שבועיים ואז עוד פעם זה יוצא.
הלכתי לרופא עור והוא אבחן את זה כאגזמה ונתן לי משחה המשחה מיבשת את זה היא מאד שומנית ואז חוזר חלילה.
הרופא עור אמר שהסיבה היא ממתח נפשי ואין מה לעשות בקשר לזה . זה מאד מטריד אותי ומעצבן זה לא נעים בכלל .
שאלתי היא העם יש פתרון לאגזמה בכדור או טיפול אחר שימנע את זה כי זה חוזר מהתחלה כל שבועיים שלוש .
אני לא במתח נפשי אני רגוע ומרגיש טוב לכן אני לא מבין למה הרופא עור אמר לי שזה ממתח נפשי . מה ניתן לעשות. ניסיתי לקבוע תור למומחה אך התור הקרוב זה רק בינואר
מה לעשות ?
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגזמה - תגובה
ד''ר אהוד סופר03/08/2011שלום שון,
מאנמנזה, וללא בדיקה, אתה סובל כנראה מאקזמה דיסהידרוטיק בכפות הידיים.
אני ממליץ:
1. פניה לאלרגולוג לבצע פץ' טסט בכדי לברר את הסיבה והמקור לתופעות, ובהתאם להימנע ממגע עם הגורם לכך.
2. למנוע מגע עם נוזל לשטיפת כלים ולהשתמש עם כפפות עם 2 שכבות הגנה.
3. בהתחלה אפשר להשתמש בסטרואידים מקומיים, אך אם התופעה נמשכת יש טיפולים נוספים.
בברכה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
