סימנים לתסמונות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימנים לתסמונות?
    מירי
    11/12/2011

    שלום,

    אני בת 29, הריון שני ספונטני, שבוע 28. בדיקות הסקר תקינות למעט:
    בסקירת מערכות מאוחרת נמצא כי יש מערכת כפולה של דרכי השתן באחת מהכליות. באקו-לב נמצאה כנראה בעיה של פתח רחב במחיצה שבין העליות. הבנתי כי כל אחד מהממצאים כשלעצמו עשוי להיות בסדר, אבל אני לא מצליחה להבין האם השילוב של שניהם מעלה את הסיכוי לתסמונות גנטיות שונות ואם כן בכמה. התור לייעוץ הגנטי נקבע רק לעוד שבועיים ואני כמובן מודאגת.
    בנוסף, הבנתי שלא מומלץ לבצע מי שפיר בשלב כזה עד לשבוע 32, האם זה נכון?

    תודה רבה,

    מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימנים לתסמונות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימנים לתסמונות? - תגובה

    פרופ' אנטוני לודר
    11/12/2011

    כל אחד מהממצאים האלה הינו לא ספציפי לתסמונת זו או אחרת. ככלל, שקיימים 2 מומים "קלים" או יותר, הסיכוי סטטיסטי לקיום תסמונת עולה אבל אם כל השאר (גדילה, מי שפיר, US מערכתי, תנועות) תקין, הסיכוי עדיין נמוך יחסי. כנגד יש לשקול הסיכון של ביצוע בדיקת מי שפיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו