בדיקות גנטיות - שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות גנטיות - שאלה
    אילת
    07/05/2012

    שלום וברכה,
    אני בשבוע 9 וכבר ביצעתי את הבדיקות הגנטיות שהאחות ייעצה לי. השאלה, האם הייתי צריכה לפנות לרופע יועץ או שמספיקה האחות. היא לא השרתה עלי תחושת ידע ובטחון ולכן אני מודאגת מאז. האם אוכל לבקש מכם לאשש שאכן הבדיקות שעשיתי מספיקות? האם מספיק שרק אני עשיתי ולא בעלי?
    אני אשכנזיה (אבי נולד בארגנטינה והוריו ברוסיה ורומניה ואמי נולדה בארץ והוריה בלטביה) ובעלי מרוקאי (הוריו נולדו במרוקו וכך גם הוריהם), הבדיקות שניתנו לי ויצאו תקינות הן:
    CF CYSTIC FIB
    CX CONNEXIN
    TAY-SACHS
    SMA-SMN1
    FRAGILE X

    רוב תודות, מקווה להרגע אחרי תשובתכם.
    אילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות גנטיות - שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות גנטיות - שאלה - תגובה

    פרופ' אנטוני לודר
    07/05/2012

    אחיות מוסמכות לתת הדרכה בתחנות מורשות אשר ניתנת בעזרת תוכנת מחשב שנותנת פלט. הדרכה זו בנויה על פי מצב המשפחתי ורקע האתני המדווח למפעיל התוכנה. הדרכה זו הינה סטנדרטית. במידה וקיימת שאלה או בעיה ספציפית מעבר לביצוע בדיקות סקר שגרתיות, יש לקבוע תור עם גנטיקאי ליעוץ גנטי פרטני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו