ct מוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ct מוח
    דוד
    04/04/2008

    שלום
    אני חזרתי לפני חצי שנה מהודו , וסבלתי מחולשות סחרחורות מידי פעם חום,קשיי שינה ,
    כאבי ראש שלא עוזבי אותי עד היום-עיקצוצים ברגליים,עשיתי מלא בדיקות שכללו דנגי וציקונגונה EBV CMV, עשיתי גם CT מוח לפני 5 חודשים כלומר חודש אחרי שחזרתי ולא נמצא כלום חוץ מתפקודי כבד לקויים שבביופסית כבד יצא כבד שומני עם דלקות מזעריות כרוניות שמתאים ל NASH,
    קיבלתי טיפול ממוחה למחלות זיהומיות לפני חודש לטפילים שכלל אסקזול פרוטוציד ומטרוג'ל

    (למרות שלא אובחנתי גם לא בבדיקת צואה אלא ב CT בטן שראו עיבוי במעי הדק עקב אישפוז בבית חולים לפני שבועיים בגלל חום גבוהה , ואח"כ עשו קולונוסקפיה במעיים ולא מצאו כלום יש לציין שטופלתי באישפוז במטרוג'ל וציפרודקס שבוע )
    המצב השתפר אחרי הטיפול הזה , אבל עדיין יש לי כאבי ראש וסחרחורות וקצת חולשה .
    שאלתי היא האם ב CT בסיס מוח אפשר לראות אם יש איזה טפיל שהתישב לי בראש וגורם לי לכל הבלאגן הזה , או אולי צריך לעשות MRI כי CT לא מספיק.




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ct מוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT מול MRI

    פרופ' טלי שגיא
    06/04/2008

    CT אינו מספק כדי להדגים פגיעה מוחית ממחלה זהומית. לא ניתך לראות פרזיטים גם ב-MRI.
    אם עדיין יש לך תלונות מומלץ לעשות MRI.
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו