קוורנומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קוורנומה
    רונית
    08/05/2008

    שלום רב, לפני חודשיים עשיתי CT מוח עם חומר ניגוד עקב כאבי ראש והתקפים נוירולוגיים קלים (נימול, חולשה) בCT לא נמצא דבר , לאחר מכן עשיתי MRI שבו נמצאו 2 ממצאים: מתחת לטנטוריום: מבנה תקין למעט נוכחות אנגיומה רידית קטנה ומטושטשת בצד הימני של הגשר שאורכה המירבי כ11 מ"מ (הנוירוכירורג טוען שלא רואים כלום וזו אפילו לא אגיומה)

    מעל לטנטוריום: מימין לקו האמצע, מעל החדר הצדדי הימני בקורקס המדיאלי של הונה הפריאטלית הימנית מודגמת קוורנומה מעוגלת עם מרכיב המוסידריני דומיננטי שצורתה מעוגלת וקוטרה המירבי 7.7 מ"מ, לאחר הזרקת גדוליניום לוריד קיים רושם של האדרה קלושה בשוליה של קורנומה זו. נראה שמדובר בקומפלקס של אנגיומה/קוורנומה.

    היום אני סובלת מלחצים בראש והאוזניים וטנטון באוזן ימין, יש לציין שמאז אני לא רגועה כי קוורנומה זו דיממה פעם, הנירוכירורג אמר שלא ניתן לנתח ואין גם צורך רק מעקב של MRI פעם בחצי שנה, אבל אני לא רגועה ומפחדת מאירוע מוחי. (אני בת 27 חצי שנה לאחר לידה וגינלית, חודש וחצי לאחר הלידה הכל התחיל) אשמח לחוות דעת נוספת וסליחה על האורך. רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוורנומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצא ב-MRI

    פרופ' טלי שגיא
    09/05/2008

    לא נראה שתלונותיך קשורים לממצא ב-MRI. אני ממליצה לפנות לנוירולוג לקבל חוות דעת וגם עזרה בתלונותיך.
    בברכה
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו