בלוטת התריס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלוטת התריס
    זוקי
    21/05/2008

    אני בת 48 . עד היום לא היו לי בעיות בריאות מיוחדות פרט לזה ,שבשנה האחרונה יש לי גלי חום ומחזור מתחיל להתנדנד.
    בבדיקות דם שגרתיות התגלה TSH-6.96 הנורמה=0.35-4.94
    T3 TOTAL=1.5
    FT4=12.2 ,ABS=1818 (הנורמה-0-40 )
    ANTI TPO ABS-17.6 ( נורמה=0.0-35)
    THYRO ( נורמה=0.0-55 )
    CHLESTEROL=262
    HDL CHOLESTEROL=72.6
    LDL CHOLESTEROL=174.7
    T לציין שזו פעם ראשונה שיצאו לי תוצאות חריגות כאלה לגבי בלוטת התריס .עדיין לא קבלתי טיפול נשלחתי לאולטרסאונד של הבלוטת התריס ואלו התוצאות-אונה ימניתבגודל 5.1*1.7*1.7 ס"מ בעלת מרקם גרגרי והיפואקוגני מהרגיל,ללא גושים מוגדרים.
    אונה שמאלית בגודל 1.7*1.5*4.5* ס"מ. בעלת מרקם גרגרי ללא גושים מוגדרים.
    איסטמוס=בעובי תקין.
    בלוטת רוק-תת ליסטיות תקינות
    בלוטות לימפה-לא הודגמו בלוטות מוגדלות בצוואר.
    בבקשה ,האם יש אפשרות להסביר לי את התוצאות ואת המשמעות גם של תוצאות בדיקות הדם וגם האוטרסאונד, ומה יהיה בהמשך? האם ינתן לי טיפול או יש צורך בהמשך בדיקות של הבלוטה .?התור לאנדוקרינולוג רחוק קצת ורציתי בינתיים הכוונה, ייעוץ .הרבה תודה על העזרה



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטת התריס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת התריס

    ד''ר דורית לב
    21/05/2008

    כדאי לפנות לאנדוקרינולוג להסבר


    דר' דורית לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו