בת 9 - מצמוצים "באים והולכים"

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 9 - מצמוצים "באים והולכים"
    ליקי
    10/06/2008

    בתי בת 9, לומדת בכיתה ג'.

    חכמה ונבונה, שמחה, חברותית, ספורטאית, פעילה.

    הלימודים באים בקלות וגם החברים (כמובן עם כל הריבים ה"רגילים" בגיל הזה).

    לפני כחודשיים התחילו להופיע אצלה מצמוצים שנראים לי כמו "תיקים".

    המצמוצים באים והולכים - מופיעים למספר ימים, נעלמים, ואחר כך פתאום חוזרים.

    הפעם הזו הופיעו מצמוצים ב"שלישיות". ממצמצת רגיל, ופתאום שלישייה של מצמוצים.

    בפעם הראשונה ששמנו לב לתופעה - זה היה סמוך ליום הולדת שלה (מאוד התרגשה).

    בפעמים אחרות - לא היו "סיבה" או מאורע דרמטי או משהו אחר שיכול להסביר מתח, לחץ, עייפות מיוחדים וכו'.

    אנחנו לא עושים מזה עניין - אבל עוקבים, ושמנו לב שזה חוזר על עצמו כבר כמה פעמים.

    בתי לא מודעת לכך שהיא ממצמצת, אלא התלוננה מיוזמתה שמרגישה "כיווצים באוזניים" ושזה מציק לה.

    מה זה יכול להיות?

    האם יש מה לעשות, ואם כן - האם כדאי להתחיל בבירור או להניח לה?

    ואם בירור - למי פונים ?

    תודה רבה,

    אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיקים

    פרופ' טלי שגיא
    20/06/2008

    נראה שמדובר בטיקים. זוהי תופעה שכיחה בילדות. הטיקים אמנם מתגברים בזמן מתח אך קיימים גם במנוחה כאשר הילד לא עסוק . אם הטיקים אינם מפריעים לבתך אין צורך בטיפול. במידה ואת או היא מוטרדים כדאי להבדק על ידי נוירולוג ילדים.
    בברכה
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו