סחרחורת ונפילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סחרחורת ונפילה
    שני
    15/06/2008

    שלום , אני בחורה בת 17 , בריאה בדר'כ ( לפני קצת פחות משנה היה לי אירוע אפילפטי יחיד שלא חזר על עצמו,והכל בסדר )

    לא ידעתי כ'כ לאיזה פורום להפנות את השאלה אז הגעתי לכאן .
    ביום שישי בערב עזרתי לאחות של חבר שלי במטבח ,
    הכל היה בסדר פתאום הייתה לי בחילה,והזעתי קצת בפנים
    אז אמרתי שאני אלך לשטוף פנים וזה בטח יעבור לי
    שהתחלתי ללכת לכיוון האמבטיה הייתה לי סחרחורת ממש חזקה
    ובלי לשים לב נפלתי ,אם אחותו לא הייתה צועקת "מי נפל " ,
    לא הייתי יודעת שנפלתי,הייתי ממש מבולבלת,קיבלתי מכה קטנה במצח מהקיר
    וכניראה שנפלתי ממש חזק על הישבן אז כואב לי ,
    אני רוצה לציין שלא אכלתי טוב באותו יום וגם לא שתיתי הרבה
    בזמן האחרון אני מרגישה עייפות תמידית , אני כל הזמן עייפה למרות שאני לא ממש פעילה פיזית
    אני טיפוס שלא ישן הרבה , ובזמן האחרון אני נרדמת המון,חשבתי שאולי זה קשור ליום שישי ?!
    זה אף פעם לא קרה לי ,
    ממש נלחצתי מזה..יכול ליהיות שהתייבשתי ? צריך לעשות בדיקת דם .?
    אני רוצה לציין שרק חצי שעה לפני זה אכלתי ארטיק,
    ככה שלא נראה לי שירד לי הסוכר ..
    תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סחרחורת ונפילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים ?

    שני
    19/06/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבוד הכרה

    פרופ' טלי שגיא
    20/06/2008

    יש אבחנה מבדלת בין פרכוס להתעלפות. עליך לפנות לברור בהקדם לרופא המשפחה שיפנה אותך לבדיקות המתאימות כולל EEG ובדיקת קרדיולוג.
    בברכה
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואם אני פרסונל

    שני
    20/06/2008

    בהדסה עין כרם יש מקום לגשת למיון ?
    כבר שבוע עבר מאז והכאבי ראש והחולשה לא עוזבים אותי,
    לא הלכתי עד עכשיו בגלל שאני מתחת לגיל 18 ולהורים לא היה כ'כ זמן,
    אבל אני מאמינה שהשבוע אני אלך ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו