ubiquinone מול Idebenone

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ubiquinone מול Idebenone
    שרית
    24/06/2008

    שלום רב,

    אני בת 38, סובלת מתשישות, בעיות שינה ודיכאון כרוניים כבר כמה שנים.
    אני רוצה להתחיל לנסות לקחת תוסף של קו- אנזים Q10
    . אני יודעת שיש 2 סוגים

    ubiquinone והנגזרת שלו - Idebenone-, שהיא יותר מסיסה בשומן.

    כדי לבחור בינהם, אודה מאד אם תוכלו לענות לי:
    מה החסרונות ומה היתרונות של כל אחד מהם.

    והאם יש קונטרה-אינדיקציות לנטילה שלהם.
    והאם יכולים להסב נזק כלשהו, במקרים מסוימים?
    מי מהם כרוך בפחות סיכון?

    אני שואלת זאת, כי מניסיוני אין "free launch". אם לוקחים חומר כלשהו, אז הוא עושה טוב בדברים מסוימים, ויכול לגרוע באחרים.


    (דוגמא לנזקים תיאורטיים שאני חושבת עליהם, אך יכול להיות שכלל לא נכונים:
    - אולי נטילתם עלולה "להאיץ" את המיטוכונדריות יותר מדי ,
    או להגביר את החימצון בהם, בצורה שתגביר את הרדיקלים החופשיים, ואז תהרוס את המיטוכונדריות?

    - אולי נטילת קונאזים Q10 מבחו, "תנוון" את ייצור העצמי שלו ע"י הגוף, ואז אם אפסיק לקחת את התוסף, יהיה לי פחות מאשר לפני שהתחלתי )

    מקווה מאד שתוכלו לענות לי

    הרבה תודה מראש



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ubiquinone מול Idebenone

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • UBIQUINONE

    פרופ' טלי שגיא
    25/06/2008

    לבעיות לא ספציפיות כמו שאת מתארת את יכולה לנסות COQ הזמין יותר בבתי המרקחת. IDEBENONE יש להזמין מחו"ל. אין הוכחות מדעיות להשפעה של שני הסוגים.
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו