האם יש לי נוירופתיה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש לי נוירופתיה?
    אלמוני
    14/07/2008

    יש לי חולשת שרירים וסימנים נוספים הם : תחושות קור בגוף, חוסר תחושה בגוף, איברים רדומים, ידיים שמוטות, בעיקר בחורף ואני יודע שזה תלוי במערכת החיסון, נימולים כתוצאה יכול ליהות מלחץ על העצבים כשהשריר מכווץ ולחוץ,תחושת השתוללות בזמן שאני אוכל דבר מתוק בכמות עשיתי emg singlefiber לפני 3 שנים ולא נרשמה פגיעה עצבית כלשהיא משכן אולי הבדיקה תפשה את העצבים הבריאים לא יודע בכל זאת היה רשום study of decrement בשריר הטרפז ועוד כמה שרירים אני באתי לבדוק מיאסטניה והתוצאה הייתה sus of myatenia is pos בבדיקות דם לנוגדנים לקולטני אצטילכולין לא נמצא כלום וגם לmusk אני תקוע באי וודאות 5 שנים ישנם תופעות של חוסר תחושה שמביא לדיכאון אני ממרגיש חלש בקיץ פחות קשה לי בעבודה עם הדיכאון והעייפות אני מבקש את עזרתם מה יש נוירופתיה מיאסטניה גרביס משלא יהי הייתי אצל הכי מומחה בארץ בארץ פרופ' רכס ולא קיבלתי תשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש לי נוירופתיה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לנוירופתיה

    פרופ' טלי שגיא
    20/07/2008

    מיאסטניה לא גורמת להפרעה תחושתית! לגבי נוירופתיה מומלץ לפנות למומחה למחלות עצב-שריר כגון פרופ שדה, דר דבי. פרופ ארגוב. דרך אגב טיפול אנטי דכאוני יכול לעזור.
    בהצלחה
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו