אופטיק נאוריטיס בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אופטיק נאוריטיס בהריון
    1שירת אהבה
    01/08/2008

    שלום, בת 32 , הריון רביעי, שני ילדים בבית (בשבוע 24+ 6 )בעיות של תת תריסיות ועל רקע זה בעיות אוטואימוניות ( פיברומיאלגיה , בורסיטיס, אופטיק נאוריטיס ). לפני שנתיים אישפוז עקב אופטיק נאוריטיס. כעת שב הטשטוש בעין ימין, לאחר בירור מקיף היום במיון עיניים ונוירולוגי הועלה שוב חשש סביר לאופטיק נאוריטיס. שאלותיי: 1. מה הסיכון לעובר בלקיחת כמות גדולה של קורטיזון דרך הוריד, כרגע דובר על 1000מ"ג ליום ( הבנתי שמדובר על הבשלת ריאות מוקדמת )? 2. אם מדובר בהבשלת ריאות מוקדמת האם אין חשש ללידה מוקדמת? 3. מדוע האישפוז בנוירולוגית ולא בהריון בסיכון? מי יעקוב אחרי העובר? 4. מדוע הרופאים שבים ואומרים: כעת רק הראייה שלך מעניינת אותנו ולא העובר? 5. האם לא ניתן להמתין עד לאחר הלידה? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אופטיק נאוריטיס בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון

    פרופ' טלי שגיא
    07/08/2008

    שאלותייך אינן מיועדות לפורום זה אלא למומחה להריון בר סיכון.
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו