לקטט גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקטט גבוה
    רותי
    17/09/2008

    בני בן השנה בעל התפתחות מוטורית אטית (רק עכשיו התחיל לזחול), משקל נמוך (פחות מ-5%) והיפוטוניה בגפיים העליונות כנראה. עקב כך נשלחנו לבדוק בין השאר לקטט וקרניטין. לקטט=5.1 (גבול עליון 2.4) אצילקרניטין=תקין (בטעות בדקו את זה ולא קרניטין טוטאל) נאמר לנו שלקטט קשה לקחת בזהירות תוך שמירה על תנאי קירור, ויתכן שבמעבר מקופ"ח לבי"ח התנאים לא נשמרו ולכן יש ספק בתוצאה. אני לא רוצה להכאיב לתינוק שלי שוב. האם כדאי לעשות שוב לקטט וקרניטין, ואיך אדע שאז התוצאה ללקטט כן מהימנה? איך נראה ומתנהג תינוק שסובל מרמות לא תקינות של השניים? (לא נראה לי סביר שלילדי יש בעיות כ"כ רציניות, בעיקר חוסר תיאבון) תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקטט גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • [email protected]

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    28/10/2008

    זה נכון שעל בדיקות כמו לקטט או אמוניה או קרניטין יש צורך לחזור יותר מפעם אחד כדאי להגיע לאבחנה. ערכים לא תקינים יכולים להעיד על בעיה מטבולית ואם כן יש צורך בבירור אצל מכון מטבטלי
    ד"ר גאונה אלטרסקו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו