ערב טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב
    רות
    10/11/2008

    שלום דוקטור, ילדתי לפני חודשיים וחצי בן מקסים, בבדיקת ביה"ח לPKU נמצא שיש לו רמת פנלין 5 מאז אנו מבצעים פעם בשבועיים בדיקת דם למדידת הרמה -ברוך השם מאז ועד היום הרמה יורדת וכעת נמצאת על 3. שאלתי היא, הרופא ביקש שאני אבצע גם בדיקת דם גוטרי, והרמה שלי הייתה 1-כלומר רמה תקינה , הכיצד ייתכן שהעברת המחלה נעשית בגלל שאנו ההורים נשאים, אם הרמה שלי היא בטווח הנורמה? אני רוצה להתחיל לבצע ברור גנטי על מנת לבדוק האם אני ובעלי נשאים, ומה עלינו לעשות בנוגע להריונות הבאים... אשמח אם תוכלי לכוון אותי למי לפנות, ובכלל לאיזה רופא מקצועי אני צריכה לפנות, לגנטקאי או למתמחה במחלות מטבוליות ,ומה עלי לעשות בנדון? בנוסף נמצא כי לילד יש G6PD האם ישנה בדיקה שבודקת את רמת החומרה של החוסרף, כלומר עד כמה מסוכן לילד להיות בקרבת "הדברים האסורים",פול,נפטלין וכו. תודה רבה וערב טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • PKU

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    11/11/2008

    אני מסקימה אתך שהכי בטוח זה שאתם תבצעו בדיקת נשאות גנטית
    ניתן לבצע את זה בתל השומר ביחידה מטבולית
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו