בדיקות גנטיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות גנטיות
    דניאל
    23/11/2008

    שלום, לפני כניסתי להריון ניגשתי ליעוץ גנטי דרך קופת חולים כדי לדעת אילו בדיקות גנטיות עליי לעשות, כאשר הנתונים שנתתי הינם-כי אני תימניה משני הצדדים ובעלי אשכנזי משני הצדדים, לאחר בדיקה חוזרת מול הוריי נכחתי לדעת כי אכן אמי תימניה מצד הוריה ,אביו של אבי תימני גם כן אך אימו של אבי נולדה בארץ-יוצאת פקיעין וכך גם הוריה כלומר דור שלישי בערך,נולדו בארץ,זה הדבר היחיד שידוע לי. האם ידיעה זו משנה את הדו"ח הגנטי,שכן אמרתי שאני תימניה משני הצדדים אך הדבר אינו נכון? האם יכול להיות שיצאו לי בדיקות נוספות אותן אצטרך לעשות, או שמא עצם העובדה ש-3/4 ממני תימניה בעצם לא משנה את הדו"ח הקודם? אודה לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות גנטיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות גנטיות

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    23/11/2008

    זה שאביך דור שלישי בארץ לא משנה מה שמשנה זה המוצא. השאלה איזה בדיקות עשית קודם?
    מה שאת הית צריכה לעשות זה X שביר ובעלך היה צרך לעשות טי זקס ציסטיק פיברוסיס ואחד מהם לעשות SMA. בכל מקרא כדאי להתעדכן לפני כל הריון בגלל שיש בדיקות חדשות כל הזמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו