תוצאות חלבון עוברי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות חלבון עוברי
    אלונה
    13/12/2008

    שלום, הנני בת 30 בהריון שני, עובר יחיד. עשיתי את הבדיקה המשוקללת - INTEGRATED והתוצאות שלה יצאו למעלה מ-1:20000, אך היתה חריגה ברמת ה-HCG שגבול הנורמה העליון שלו הוא 3MOM ולי יצא 3.25MOM. אני מבינה מקריאה באינטרנט ומשיחה עם הרופא שלי שזה יכול להיות גורם סיכון לבעיות שקשורות בשלייה כמו האטה בגדילה, רעלת הריון וכו'. השאלה אם אני אמורה לחשוש יותר בגלל ה-HCG הגבוה מתסמונת דאון (חו"ח) או שאני לא צריכה להסתכל ספציפית על הערך הזה אלא רק על השקלול שכאמור יצא מצויין? כי הרי אומרים שככל שערכו גבוה יותר כך מוגבר הסיכון לתסמונת, השאלה אם המשפט נכון למצב של לפני התוצאה המשוקללת הסופית? תודה מראש, אשמח אם תאירו את עיניי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות חלבון עוברי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלונה

    ד''ר ראובן שרוני
    13/12/2008

    אלונה שלום:
    הסיכון המשוקלל, הלוקח בחשבון את כל הסמנים וגיל הא,ם מלמד על הסיכון לתסמונת דאון ובמקרה שלך הינו נמוך
    נושא אחר הוא עליה בערכי HCG. במקרה זה יש עליה בסיכון לבעיות העלולות לנבוע מתפקוד לקוי של השליה. הסבר מפורט והמלצות תקבלי ביעוץ גנטי פורמלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך

    אלונה
    13/12/2008

    תודה על התשובה המהירה, 2 שאלות נוספות: 1. אני מבינה שמבחינת סיכון לתסמונת דאון אין צורך לחשוש מה-HCG הגבוה, זה נכון? 2. האם העובדה שיש חריגה רק של 0.25 מהגבול העליון מצביעה על סיכון נמוך יותר לבעיה בתפקוד שלייתי, מאשר במצב של HCG גבוה יותר? תודה רבה על הסבלנות והנכונות לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות חלבון עוברי

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    14/12/2008

    שלום
    התוצאה של הבדיקה המשוחללת היא מעודדת מאוד עם סיכון מאוד קטן לתסמונת דאון. בן הבדיקות בדם (סקר שליש ראשון או שני ) הבדיקה שאת עשית היא הכי מדוייקת.כמובן שהדרך היחידה לשלול לחלוטין תסמונת דאון היא סיסי שליה או מי שפיר אבל עוד פעם הסיכון שלך מאוד נמוך. מה שהרופא אמר זה נכון HCG גבוע קשור לבעיות בשלייה ו בגלל זה יכול להיות האטה בגדילה. עקב כך מומלץ מעקב זרימת דם וגודל העובר .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו