מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות חלבון עובריאלונה13/12/2008
שלום, הנני בת 30 בהריון שני, עובר יחיד. עשיתי את הבדיקה המשוקללת - INTEGRATED והתוצאות שלה יצאו למעלה מ-1:20000, אך היתה חריגה ברמת ה-HCG שגבול הנורמה העליון שלו הוא 3MOM ולי יצא 3.25MOM. אני מבינה מקריאה באינטרנט ומשיחה עם הרופא שלי שזה יכול להיות גורם סיכון לבעיות שקשורות בשלייה כמו האטה בגדילה, רעלת הריון וכו'. השאלה אם אני אמורה לחשוש יותר בגלל ה-HCG הגבוה מתסמונת דאון (חו"ח) או שאני לא צריכה להסתכל ספציפית על הערך הזה אלא רק על השקלול שכאמור יצא מצויין? כי הרי אומרים שככל שערכו גבוה יותר כך מוגבר הסיכון לתסמונת, השאלה אם המשפט נכון למצב של לפני התוצאה המשוקללת הסופית? תודה מראש, אשמח אם תאירו את עיניי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלונה
ד''ר ראובן שרוני13/12/2008אלונה שלום:
הסיכון המשוקלל, הלוקח בחשבון את כל הסמנים וגיל הא,ם מלמד על הסיכון לתסמונת דאון ובמקרה שלך הינו נמוך
נושא אחר הוא עליה בערכי HCG. במקרה זה יש עליה בסיכון לבעיות העלולות לנבוע מתפקוד לקוי של השליה. הסבר מפורט והמלצות תקבלי ביעוץ גנטי פורמלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
אלונה13/12/2008תודה על התשובה המהירה, 2 שאלות נוספות: 1. אני מבינה שמבחינת סיכון לתסמונת דאון אין צורך לחשוש מה-HCG הגבוה, זה נכון? 2. האם העובדה שיש חריגה רק של 0.25 מהגבול העליון מצביעה על סיכון נמוך יותר לבעיה בתפקוד שלייתי, מאשר במצב של HCG גבוה יותר? תודה רבה על הסבלנות והנכונות לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות חלבון עוברי
ד''ר גאונה אלטרסקו14/12/2008שלום
התוצאה של הבדיקה המשוחללת היא מעודדת מאוד עם סיכון מאוד קטן לתסמונת דאון. בן הבדיקות בדם (סקר שליש ראשון או שני ) הבדיקה שאת עשית היא הכי מדוייקת.כמובן שהדרך היחידה לשלול לחלוטין תסמונת דאון היא סיסי שליה או מי שפיר אבל עוד פעם הסיכון שלך מאוד נמוך. מה שהרופא אמר זה נכון HCG גבוע קשור לבעיות בשלייה ו בגלל זה יכול להיות האטה בגדילה. עקב כך מומלץ מעקב זרימת דם וגודל העובר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

