אני נשאית של SMA

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני נשאית של SMA
    ולי
    15/12/2008

    שלום, אני בת 30 ועכשיו נמצאת בשבוע 20 הריון(הריון השני). בהריון הראשון התגלה שאני נשאית SMA ובעלי לא. בהריון הראשון יועץ גנטי לא המליץ לי לעשות בדיקת מי שפיר למחלה , אך בהריון השני יועץ גנטי אחד אמר שאם סקירה תקינה,אז לא לעשות ויועץ גנטי שני המליץ לעשות בכל מקרה. הבדיקה היא על חשבוני ולא כל בית חולים מוכנים לעשות אם נשא אחד. תנו לי בבקשה גם שמות של בתי חולים איפה ניתן לעשות. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני נשאית של SMA

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשאית SMA

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    15/12/2008

    שלום,
    אם את נשאית של SMA ובעלך הוא לא נשא הסיכון ללדת ילד חולה בSMA הוא קטן והוא מתחת לסף של בדיקה מומלצת. את יכולה לעשות על חשבונך בדיקת מי שפיר . הסיכון להפלה כתוצאה של בדיקת מי שפיר היא עד 0.5%. באותה הזדמנות ניתן לבדוק לא רק הSMA אבל גם הכרומוזומים של העובר. כל הבתי חולים בעזור תל אביב , הדסה ו שערי צדק בירושלים והבתי חולים בחיפה עושים מי שפיר. כמו שאמרתי הבדיקה על חשבונך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו