פחד שיש לי SMA - לאחר גילוי נשאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פחד שיש לי SMA - לאחר גילוי נשאות
    דפנה
    08/01/2009

    לאחרונה אני חווה משהו מוזר ומפחיד , חלקים שונים בגוף- בעיקר ידיים ורגליים נרדמים בלילה בצורה קיצונית , כל פעם משהו אחר אני נמצאת בתהליך של ניסיון להרות ותהליכי פיריון- כרגע לפני הפרייה אני לוקחת הורמונים וקליגסן לדם לפני התהליך עברתי בדיקות גנטיות ונמצא שאני נשאית SMA- ניוון שרירים,הבנתי שזה רק נשאות ושזה קשור לבן הזוג שנסדק ואינו נשא ושזה בדיקות עבור התינוק שיגיע בשאיפה,אבל עכשיו אני חוששת שאולי זה קשור לידיים ולרגליים שנרדמים כל הזמן האם יש קשר ? מה בדרך כלל הסיבות להרדמות חלקים וגפיים בגוף? למי עליי לפנות? אני מפחדת....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד שיש לי SMA - לאחר גילוי נשאות

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    08/01/2009

    שלום

    נשאים לSMA הם אנשים בריאים לגמרי לפי משידוע היום ורק אם הבן זוג גם נשא יש סיכון של 25% לילד חולה. גם הסימנים שאת מתארת לא קשורים לSMA, גם SMA זו מחלה שמתגלה בגיל צעיר
    אם יש לך תופעות של הרדמות ידיים ורגליים אפשר לפנות לניורולוג אבל לא נשמע קשור לSMA

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו