שלום רב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב
    דנה
    14/01/2009

    אני בת 29 ברקע לופוס בבדיקות מעבדה נמצאו ana+ ו dna חיובי שקיעה גבוההלפני כחודש ימים הופיעו כאבים בלסת הקושי בפתיחת הפה, וכאבים עזים לאורך כל עמ"ש וכאבי ראש עקב הכאבים הופניתי לmri ראש נמצא כתקין פרט לאנגיומה בצרבלום השמאלי, הופניתי לנירוכירוג,. כמו כן גם ביצעתי emg עקב נימול באצבעות כף רגל שמאל ונמצא נויפתיה מקומית . רק לכאבים בעמ"ש אין עדיין פיתרון, אני מאוד חוששת מניוון שרירים , איך אדע לברר זאת , האם אני צריכה לבצע בדיקה גנטית sma , ? אם לא אז מה אני ממש סובלת ,. הכאבים אינם קשורים למחלת הלופוס נשללה על ידי הרמוטולוג.כעת ללא ארטיטיס. אשמח לתשובתך ותודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניוון שרירים

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    15/01/2009

    שלום
    לא נראה לי שמדובר בSMA שזו מחלה חמורה מאוד שמתחילה בילדות. כדאי ללכת לרפוא ניורולוג ולראות אם יש לך איזה שהוא סימנים של ניוון שרירים. יש הרבה מאוד מחלות גנטיות של ניוון שרירים למה לבדוק SMA? אם הרופא ניורולוג אומר שהבדיקה תקינה אין לך מה לדאוג מSMA

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו