היפוטוניה - שאלה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היפוטוניה - שאלה דחופה
    שירי
    17/01/2009

    אני בהריון שבוע 8, בעלי סיפר לי היום כי בצבא יבחנו לי חולשת שרירים (אובחן כ-SSMN-IV( אך טען שזה היה כנראה טעות, כי לאחר מכן הלך לבדוק זאת שוב, בגיל 30 אצל נירולוג בכיר, עשו לו בדיקת EMG, ולפי הרופא " הבדיקה תקינה, לא הראתה כל פגיעה נוירופתית למעט האטה אולנרית קלה". בבדיקות הגנטיות עשינו גם את הבדיקות SMA ו- נמלין מיופטיה, ויצא שהוא לא נשא (כלומר, הכל בסדר). הוא לא ציין בייעוץ הגנטי שקדם לבדיקות את נושא חולשת השרירים שהתגלתה בצבא, כי טען שבבדיקה אצל הנירולוג לאחר מכן (בגיל 30) שללו את זה. האם עלי בכל זאת לדווח על כך ולעשות בדיקות נוספות? מה פירוש האטה אולנרית קלה שאובחנה אצלו כפי שכתוב למעלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היפוטוניה - שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפוטוניה -

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    18/01/2009

    שלום
    אני חושבת שמאוד חשוב לדווח לרופא גנטיקאי על חשד שהיה למחלה של ניוון שרירים אצל בעלך. אפילו שהכל בסדר עדיף לבדוק עוד פעם. SMA ונמלין הם לא התסמונות היחידות של ניווון שרירים ולא הכל ניתן לבדוק אם לא מגעים למסכנה אם יש או אין משהוא אצל בעלך. כמו כן חשוב לעקוב בהריון על כמות מי שפיר ותנואות העובר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו