מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המטומה אחרי IVFברברה28/02/2009
שלום ד"ר בת 39,9 (גיל בלידה - 40,2) שבועה 17+5 - עובר 1. טיפול IVF. הוחזרו 4 עוברים. אחזרת עוברים ב-11.11.08.הריון אחרי טיפול ראשון.מתורם זרע מבנק הזרע. תורם צעיר (25) ונבדק גנטי. אני ספורטאית ובריאה. המטומה רטרוכוריוני במקום פונדלי 15X75 מ"מ +דימומים קלים משבוע 12 ועד היום - דם כהה!!! 2-המטומות יצאו כדימום טרי בשבוע 12. שקיפות עורפית 0,9 סקירה בשבעה 15+1 - שבוע ממוצע -14+5 - תקינה. integrated test בדיקה ראשונה בשבוע 12+2 - אחרי בדיקה התחיל דימום טרי, כאבי בטן וגב במיון התגלתה גמטומה. זה לא קשור לבדיקה אבל יתכן שהשפיע עלייה? בדיקה שניה ב- 16+6 PAPP-A - 1.7 MoM AFP - 0.96 MoM hCG - 3.63 MoM uE3 - 0.58 MoM INHIBIN A - 1.97 MoM NT - 0.87 MoM ריסק ע"פ בדיקות וגיל - 1:110. ע"פ גיל אני צריכה לעשות מי שפיר. אבל אנני יכולה עקב המטומה. יתכן שHCG גבוע עקב טיפול IVF? מה אני אמורה לעשות בשלב זה? גם כחה אני במצב הפעלה מיימת. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה אחרי IVF
ד''ר גאונה אלטרסקו23/03/2009שלום
אני חושבת שאם הדימום התחיל לאחר שנלקחה הבדיקת הדם לא סביר שזה השפיע. בנוסף HCG יכול להיות מוגבר בטיפול IVF אבל עדיין אי אשפר לשלול תסמונת דאון . הסיכון מצדיק בדיקת מי שפיר. אני מבינה שזו בעיה בגלל ההמטומה. יש אשפרות שהיא לא מאוד מומלצת אבל אם אין בררה זה לעשות כעת אקו לב עוברי בחיפוס אם יש מומים ולחקות לדיקור בשלב יותר מאוחר שבוע 32.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

