שוב אני ...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שוב אני ...
    ויקי
    29/03/2009

    אם במעקב הגדילה העובר לא התפתח מה עושים? שקיפות תקינה סקירה מוקדמת תקינה -אגן כליה בגבול התקין 2.8 צריך מעקב ..בדיקות גנטיות תקינות וביעיוץ אמרו שלא צריך מי שפיר בחלבון עוברי יצא 1:810 hcg גבה יצא 3.00 בעקבות זה מה הסיכוי שהעובר לא התפתח ?ומה עושים ?עד כמה ה hcgשציינתי גבוה..... אני יודעת שיש סיבוכים בגלל שהאייציגי גבוה אבל מה הסיכוי שלי ללדת תינוק בריא ? אני רק מבקשת תשובה אמיתית וכנה לא משנה מה ההשלכות אני רוצה לדעת את האמת תןדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שוב אני ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אני

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    30/03/2009

    שלום
    רוב הסיכוים שתלדי תינוק בריא. מעקב גדילה זה אומר לראות באמת שהמשלק מתאים לשבוע הריון. לפעמים כאשר יש בעיה של השלייה יש איכור בגדילה. זה לא אומר שאת צריכה לעבור הפלה. זה נכון שלפי הסיכון של חלבון עוברי אין אינדיקציה רפאוית לעשות מי שפיר. מי שפיר לא יעזור גם לגבי הHCG בגלל שתיפקוד של השלייה לא רואים במי שפיר. הHCG לא כל כך גבוה כך שרוב הסיכוים שההריון ימשך תקין רק צריך מעקב אולטראסאונד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו