לקות שמיעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקות שמיעה
    אירית שנברג
    31/03/2009

    שמי אירית. ואני בת 23.החל מגיל שנה אני מרכיבה מכשיר שמיעה. יש לי באוזן ימין שרידי שמיעה ואין לי מכשיר.
    באוזן שמאל יש ירידה של 70 דציבל ואני מרכיבה מכשיר שעוזר לי מאד .
    הוריי אמרו לי תמיד שהלקות היא בגלל שסבלתי בגיל צעיר מדלקות אוזניים חוזרות ונשנות בגיל
    צעיר ושוירוס פגע לי בעצב השמיעה.
    אני רוצה לברר אם זה מולד- גנטי ? האם יש לי גן פגוע או גן לחירשות. איך אדע ? מה עליי לעשות?
    זה חשוב לי לעתד( ילדים וכו')
    הורי שומעים. אחיי שומעים. אין רקע משפחתי לחירשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקות שמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקות שמיעה

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    31/03/2009

    שלום
    בדרך כלל בעיות שמיה באוזן אחד הם לא גנטים אך אין ביטחון מלא שלא מדובר בבעיה גנטית. יש בדיקה שניתן לבצע -קונקסין שמתבצעת כבדיקת סקר. אם את לא נשאית כדאי ללכת ליעוץ גנטי לראות אם לא מדובר בתסמונת אחרת . אם את נשאית אז תלוי מה הבן זוג: אם הוא לא נשא אז אין סיכון לצאצאים ואם הוא גם נשא בקונקסין יש סיכון של 25% בכל הריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו