קנאוון - המשך דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנאוון - המשך דחוף
    טל
    01/04/2009

    ד"ר גאונה שלום רב
    קודם כל תודה רבה על תשובתך המהירה. יש לי שאלה נוספת על מנת שאבין מה לעשות. את בעצם אומרת שצריך לפעול ב-2 מישורים. המישור הראשון הוא לשלוח את התאים של העובר לבדיקה בחו"ל על מנת לבדוק ריצוף והמישור השני הוא לשלוח דגימת דם של בעלי לחו"ל לבדיקת ריצוף של הגן אצלו (אם אני מבינה נכון במעבדות בארץ לא יודעים לבדוק נשאות לקנאוון אצל מרוקאים?). האם הבדיקה בחו"ל של בעלי תאפשר לנו להיות רגועים לגבי הריונים נוספים? אודה לתשובתך על מנת שאעשה את כל מה שצריך. תודה רבה, טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנאוון - המשך דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנוון

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    01/04/2009

    שלום
    אני חושבת שאו ששולחים הבדיקה של בעלך לחו"ל או של העובר. אין צורך בשניהם זה עולה הרבה כסף ושום קופה לא תחזיר לך הבסף הזה בגלל שלא היתה אינדיקציה לבדיקה מהתחלה.
    עכשיו שאני חושבת יש פיתרון אוד יותר טוב. שקודם יבדקו את העובר למוטציה שלך. יש 50% אפשרות שהוא לא קיבל את זה. אם הוא לא קיבל את המוטציה שלך אז לא משנה מה בעלך הוא לא בסיכון. אם הוא קיבל המוטציה שלך תשלחי מי שפיר לבדיקת ריצוף של הגן (את מרביחה זמן במקום קודם לבדוק את בעלך)
    אם העובר לא קיבל המוטציה שלך אז לפני הריון הבא תשלחי הדם של בעלך לריצוף הגן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך על היחס וחג פסח שמח וכש

    טל
    01/04/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו