מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מתי אוכל להפסיק לדאוג?אשלי10/04/2009
הריון 3
בבית 2 ילדים בריאים ב"ה בבית
בת 30 , בריאה וללא הסטוריה משפחתית.
שקיפות תקינה 0.8
בדיקות גנטיות תקינות
בדיקת וירוסים תקינה לרובם יש לי נוגדנים למעט טוקסופלזמה
סקירה 1 "ממצא של קפל צוואי אולי ציסטיק היגרומה של 2.5 מ"מ)הושמה תשומת לב רבה ללב שנמצא תקין.
סיסיי שילייה תקין
סקירה 2 מכוונת מורחבת- תקינה צויין כי הקף הראש קטן בשבוע ויומיים משאר המדדים..שוב תשומת לב רבה ללב שנמצא תקין.הממצא נספג
בעוד שבועיים קבעתי בכל מקרה אקו לב
1-האם יש קשר להקף הראש הקטן ייחסית לעומת שאר המדדים עקב המצאות אותו עורף מעובה?
2-מה עוד אוכל לעשות ע"מ להרגיע את עצמי יותר?
3-במשפחתי יש אחים תאומים לא זהים שהאחות היא מאוד קטנה ורזה, לא גמדה!כיום בת 20 עד היום לא נמצא כי היא לוקה בתסמונת כלשהיא(הייתה מהיוולדה במעקב אצל פרופ' צבי אפלמן) האם יכול להיות קשר?
בברכת חג שמח!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי אוכל להפסיק לדאוג?
ד''ר גאונה אלטרסקו12/04/2009שלום
לא כל כך ברור לי :אם שקיפות תקינה איך יש ציסטיק היגרומה? השקיפות מודדת את העורף זה נעשה שבוע11-12 וזה היה תקין 0.8 ובשבוע 15 הייתה ציסטה בצצואר או ציסטיק היגרומה?
לציסטה בצוואר אין בדרך כלל משמעות, ציסטיק היגרומה זה דופן מעובה וגם שה 2.5 זה גבולי. גם הסיסי שליה תקינים כך שאין בעיה של כרומוזומים
הקף ראש קטן יכול להיות בעיה אם זה ממשיך.צריך להיות אם לך או לבעלך יש הקף ראש קטן. אם לא וזה משמעותי קטן ניתן לבצע MRI מח של העובר
אני חושבת שאם יש בעיה אם אחד מהקרובי משפחה שלך שיכול להיות תסמונת כדאי מאוד שעוד גנטיקאי יראה את הילדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה ועוד שאלה ברשותך
אשלי13/04/20091-ראשית איני מבינה למה התכוונת ש 2.5 מ"מ זה גבולי כקפל עור בשבוע 15
2-שנית ממצא זה נספג בסקירה 2 האם יש משמעות?
3-באם הקף ראשו של בעלי קטן מהממוצע ושלי ממוצע מרגיע מעט ( לילדי השני מצאו בטיפת חלב הקף ראש מעט נמוך מהממוצע אך כשעשו את השכלול שלי ושל בעלי עזבו את זה) בני בן שנתיים ילד בריא ב"ה ומפותח מאוד.
4- מדוע תמהת כשרשמתי שהשקיפות הייתה תקינה 0.8 (ובדיקות הדם הורידו את הסיכון עוד יותר- משמע תמכו בשקיפות התקינה)ובסקירה התגלתה הציסטה ספק ציסטה היגרומה? ומה ההבדל בין הציסטות וסיכונן?
אודה לך על תשובותיך
בברכת חג שמח
אשלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
אשלי16/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

