מתי אוכל להפסיק לדאוג?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתי אוכל להפסיק לדאוג?
    אשלי
    10/04/2009

    הריון 3
    בבית 2 ילדים בריאים ב"ה בבית
    בת 30 , בריאה וללא הסטוריה משפחתית.

    שקיפות תקינה 0.8
    בדיקות גנטיות תקינות
    בדיקת וירוסים תקינה לרובם יש לי נוגדנים למעט טוקסופלזמה
    סקירה 1 "ממצא של קפל צוואי אולי ציסטיק היגרומה של 2.5 מ"מ)הושמה תשומת לב רבה ללב שנמצא תקין.
    סיסיי שילייה תקין
    סקירה 2 מכוונת מורחבת- תקינה צויין כי הקף הראש קטן בשבוע ויומיים משאר המדדים..שוב תשומת לב רבה ללב שנמצא תקין.הממצא נספג
    בעוד שבועיים קבעתי בכל מקרה אקו לב

    1-האם יש קשר להקף הראש הקטן ייחסית לעומת שאר המדדים עקב המצאות אותו עורף מעובה?
    2-מה עוד אוכל לעשות ע"מ להרגיע את עצמי יותר?
    3-במשפחתי יש אחים תאומים לא זהים שהאחות היא מאוד קטנה ורזה, לא גמדה!כיום בת 20 עד היום לא נמצא כי היא לוקה בתסמונת כלשהיא(הייתה מהיוולדה במעקב אצל פרופ' צבי אפלמן) האם יכול להיות קשר?

    בברכת חג שמח!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתי אוכל להפסיק לדאוג?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי אוכל להפסיק לדאוג?

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    12/04/2009

    שלום
    לא כל כך ברור לי :אם שקיפות תקינה איך יש ציסטיק היגרומה? השקיפות מודדת את העורף זה נעשה שבוע11-12 וזה היה תקין 0.8 ובשבוע 15 הייתה ציסטה בצצואר או ציסטיק היגרומה?
    לציסטה בצוואר אין בדרך כלל משמעות, ציסטיק היגרומה זה דופן מעובה וגם שה 2.5 זה גבולי. גם הסיסי שליה תקינים כך שאין בעיה של כרומוזומים
    הקף ראש קטן יכול להיות בעיה אם זה ממשיך.צריך להיות אם לך או לבעלך יש הקף ראש קטן. אם לא וזה משמעותי קטן ניתן לבצע MRI מח של העובר
    אני חושבת שאם יש בעיה אם אחד מהקרובי משפחה שלך שיכול להיות תסמונת כדאי מאוד שעוד גנטיקאי יראה את הילדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה ועוד שאלה ברשותך

    אשלי
    13/04/2009

    1-ראשית איני מבינה למה התכוונת ש 2.5 מ"מ זה גבולי כקפל עור בשבוע 15
    2-שנית ממצא זה נספג בסקירה 2 האם יש משמעות?
    3-באם הקף ראשו של בעלי קטן מהממוצע ושלי ממוצע מרגיע מעט ( לילדי השני מצאו בטיפת חלב הקף ראש מעט נמוך מהממוצע אך כשעשו את השכלול שלי ושל בעלי עזבו את זה) בני בן שנתיים ילד בריא ב"ה ומפותח מאוד.
    4- מדוע תמהת כשרשמתי שהשקיפות הייתה תקינה 0.8 (ובדיקות הדם הורידו את הסיכון עוד יותר- משמע תמכו בשקיפות התקינה)ובסקירה התגלתה הציסטה ספק ציסטה היגרומה? ומה ההבדל בין הציסטות וסיכונן?

    אודה לך על תשובותיך
    בברכת חג שמח
    אשלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה

    אשלי
    16/04/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו