האם ניתן לודא את האבחנה באופן גנטי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם ניתן לודא את האבחנה באופן גנטי?
    חן
    27/04/2009

    באבחון שנעשה לי לפני למעלה מ-20 שנה, הועלתה ההשערה של תסמונת סוטוס.
    נולדתי ונשארתי בגובה הרבה מעל האחוזון ה-97.
    ההתפתחות המוטורית שלי הייתה מעוכבת אך הקוגניטיבית מהירה. דווקא גיל העצמות בילדות היה מתחת לגיל הכרונולוגי.

    יש לי עוד כמה מאפיינים שנמצאים למיטב הבנתי במתאם עם התסמונת.

    האם ניתן לודא את האבחנה באופן גנטי? האם יש קשר לכרומוזום X?
    האם ניתן לאבחן מבוגר?

    מצד שני, האם יש חשיבות לאבחון מבחינה רפואית (לי זה חשוב רק מההיבט הפסיכולוגי)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת סוטוס

    ד''ר גאונה אלטרסקו
    27/04/2009

    שלום
    חשוב לבצע את האבחנה במיוחד אם אתה רוצה ילדים בגלל שאז יש סיכון של 50% בכל הריון שיהיה גם לילד סוטוס.
    האבחון הגנטי נעשה גם גגיל מבוגר .ניתןלנסות אם מבצעים הבדיקה בהדסה עין כרם ירושלים אם לא יש לשלח דם שלך לחו"ל דרך מכון גנטי כלשהואץ הבדיקה לא מגלה כל המקרים של סוטוס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו