נשאות איקס שביר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשאות איקס שביר
    לימור
    31/05/2009

    אני בת 30 בריאה(חוץ מצליאק) נשואה+ילד בן 3 בריא.
    במהלך הריוני עם בני, גיליתי שאני נשאית תסמונת איקס שביר עם 59 חזרות.
    מכיוון שהייתי בהריון, המתנתי פקעת עצבים לבדיקת מי השפיר על מנת לדעת בוודאות שבני אינו חולה במחלה, ואכן נולד לנו ילד בריא.
    כיום, אני אחרי שתי הפלות לא מוסברות לאחר שהדופק של העובר נדם בשלבים של שבוע 10 להריונות.
    לאחר שנחשפתי באינטרנט להליך PGD וקראתי הרבה בנושא אני רוצה לשאול- האם הליך שכזה אפשרי ומומלץ במקרה שלי? אני לא רוצה שההריון הבא שלי יהיה מלווה בפחדים וחששות גבוהים שמא העובר חולה ואז אצטרך לעבור המתה של העובר ולידה מוקדמת.
    איך אני מתחילה הליך שכזה? האם אני עומדת בקריטריונים של משרד הבריאות/קופות החולים?
    למי אני צריכה לפנות?

    לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשאות איקס שביר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשאות איקס שביר

    ד''ר יעקב לברון
    02/06/2009

    את בהחלט יכולה להעזר ב PGD. תפני למזכירות IVF בשיבא 5302882 או 5303048 ותבקשי תור למרפאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו