מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טאי-זקסדניאל14/07/2009
שלום רב
אני בשבוע 6 + 5 ימים. ההריון הגיע מוקדם מהצפוי (באופו משמח) כך שלא הספקנו לעשות בדיקות גנטיות לפני ההריון.
אני עשיתי שלשום בדיקות. אתמול נסענו לתה"ש ע"מ שבעלי יעשה בדיקוצ גם כן. ביקשנו כי הוא יעשה בדיקת טייזקס מכיוון שתוצאות הבדיקות שלי אמורות להגיע עד 8 שבועות (כשאהיה בשבוע 14), כך שאם חלילה יתגלה משהו אזי לא נספיק לקבל את תוצאות הבדיקה של בעלי.
עם זאת, הם לא היו מוכנים לתת לנו לעשות את הבדיקה מכיוון שלשאלתה עניתי לה שאני עשיתי את הבדיקה (אנו שייכים לקופות חולים שונות). לאחר התעקשות היא אמרה לי שאם אני רוצה אז אדרש לשלם עבור הבדיקה כ600 ש"ח. האם יש צדק בדבריה? האם לא חיוני ששנינו נעבור את הבדיקה?
בנוסף, שמעתי כי בדיקת טיי-זקס של אישה בהריון אינה תקינה. האם זה נכון?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טאי-זקס
ד''ר גאונה אלטרסקו15/07/2009שלום
כל מה שנאמר לך נכון לצערי. משרד הבריאות מממן טי זקס בחינם רק לאחד מבני הזוג. טי זקס לוקח רק חודש לא 8 שבועות. מה שלוקח 8 שבועות זה X שביר ולפעמים SMA* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. והבהרה אחרונה בבקשה-
דניאל15/07/2009האם הבדיקה טובה גם אצל נשים שבשלב הריון? אמרו לי שמהימנות הבדיקה יורדת אם האישה בהריון.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצצצצהההה
דניאל19/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

