טרנר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טרנר
    שואלת
    23/07/2009

    שלום, לפני ימים ספורים עברתי גרידה בשבוע 24 להריון, זאת בעקבות ממצא במי שפיר של מוזאיקה טרנר 46XX עם 45X, בשיעור 35%-%50. שאלות רבות מציקות לי, ואודה על מענה:
    1) מה גורם לכך?
    2) האם הביצית והזרע שלנו היו תקינים?
    3) כל הבדיקות היו תקינות (שקיפות, חלבון עוברי, סקירה מוקדמת וסקירה מאוחרת)- האם זה מצביע שלתינוקת (אם הייתי ממשיכה את ההריון והיא היתה נולדת) היו בעיות "קלות" בלבד?
    4) מציינת שלאחר שבועיים וחצי ממועד דיקור מי שפיר קיבלנו הודעה מהמעבדה שהתוצאה הראשונית תקינה ותשובה סופית תישלח בדואר. לדאבוני, התשובה הסופית היתה לא תקינה (ומן הסתם לא נשלחה בדואר) - האם יתכן טעות במעבדה,טעות בתוצאה , שהרי על סמך מה קיבלנו תוצאת ביניים תקינה? (נאמר לי מהמעבדה שאת תוצאת הביניים מוסרים לאחר בדיקת 90% מהתאים)?
    5) אני בת 41 ובעלי 47 בקירוב. האם יש סיכון בהריון עתידי - הכוונה לסיכון להישנות המקרה או תסמונת אחרת? יש לנו 2 תינוקות בריאים לחלוטין בבית (ברוך השם)
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טרנר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרנר

    ד''ר יעקב לברון
    16/08/2009

    אתם צריכים לפנות לייעוץ גנטי מסודר בקופ"ח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו