מי שפיר או סיסי שליה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מי שפיר או סיסי שליה?
    מאיה
    01/03/2010

    אני בת 34 אמא לשתי בנות בריאות ומקסימות,(3,5)
    בהריונות עשיתי בדיקת מי שפיר מרצוני כאשר בהריון השני בדיקת הכרומוזומים של תאי העובר הראתה קריוטיפ בלתי תקין של העובר עם אינברסיה פרצנטרית בזרוע הארוכה של כרומוזום 8 במקטע q13:q24 , בברור קריוטיפים שלי נמצא כי אצלי ואצל הבת הגדולה שלי ישנה אינברסיה זהה לחלוטין כלומר לשלושתינו יש את אותה האינברסיה באותו מקטע בדיוק,הוסק כי מדובר בשינוי משפחתי שאינו בעל משמעות קלינית. ההריונות היו תקינים ורגילים לחלוטין.
    היום אני חושבת על הריון שלישי ואחרון והשאלה שלי היא האם לדעתך לאור מה שנמצא בבדיקת מי השפיר האחרונה בהתחשב בגודל המקטע הזה ובסוגו ובעובדה שזו אינברסיה זהה אצל שלושתינו אני יכולה להסתפק במי שפיר או שאצטרך סיסי שליה? אודה לך מאוד מאוד על תשובתך( כאשר מי שפיר הייתי עושה בכל מקרה). אודה לך על תשובתך.
    מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מי שפיר או סיסי שליה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי שפיר או סיסי שליה?

    ד''ר לינה באסל
    01/03/2010

    שלום,

    ניתן לבצע את הבדיקה גם במי שפיר (בתנאי שבדיקת שקיפות עורפית וגדגילת העובר תקינה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו