סרטן וגנטיקה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן וגנטיקה.
    תהילה
    29/04/2010

    שלום רב
    לפני 4 שנים גילו אצל אמא שלי את מחלת סרטן השד ולפני שנתיים היא נפטרה מהמחלה.לאחר שהיא נפטרה גילו אצל דודה שלי(אחותה)את המחלה.רצוי לציין שלא היה במשפחתנו לעולם את מחלת הסרטן ואנחנו ממוצא הודי.
    דודה שלי עברה בירור גנטי לגנים BRCA1/2 והתשובות יצאו בסדר גמור ואין בגנים.הייתי אצל יועצת גנטיקה והיא אמרה שמכיוון שדודה שלי עשתה אין כל צורך לעשות לי.האם אני צריכה?וחוץ מזה היא אמרה שעדיין לא נשללת האפשרות שזהו עניין גנטי מכיוון שהן חלו בגיל מוקדם מאוד(אמא שלי בגיל 36 ודודה שלי בגיל 38).ז"א שאין כל אפשרות לבדוק עליי אם עבר אליי בגנים.אני חיה באי ידיעה ולגבי הבאת ילדים לעולם שלא אעביר להם בגנים.אני אובדת עצות ולא יודעת מה לעשות עם האי ידיעה הזו.האם להמשיך לחיות כמו שצריך ולהביא יללדים לעולם ועדיין אני לא יודעת אם יהיה להם בגנים את המחלה או שלא?
    מה אעשה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן וגנטיקה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן וגנטיקה.

    ד''ר לינה באסל
    02/05/2010

    ניתן לבצע בדיקת ריצוף הגנים BRCA1 ו-2 לדודה שלך (מדובר בבדיקה יקרה - בני משפחה יכולים להתחלק בתשלום). בדיקות שכבר עשו לדודה לא אמינות באנשים ממוצא הודי. במידה ותמצא מוטציה בבדיקת ריצוף - ניתן יהיה לבצע בדיקה גם לך. במידה והבדיקה תהיה שלילית, אין סיכון מוגבר האופן משמעותי לילדים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו