שלום ד"ר יקר.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום ד"ר יקר.
    אירה
    17/02/2011

    סליחה שאני שואלת הרבה.פשוט אתה מאוד מרגיע.אני במתח ומחשבות כל היום!
    בשבוע 23+6 התגלה הרחבה קלה באגן כליה שמאלית 5.2.האם זו הרחבה לדעתך?פשוט חיפשתי אינפורמציה באינטרנט וראיתי שזה תקין לשבוע 24 אך הרופא רשם שישנה הרחבה.קיים גם מוקד מינמלי(כמעט לא רואים)בלב ימין(היה יותר גדול בסקירה ראשונה).
    אני מתלבטת לגבי דיקור.האם יש סיכונים גבוהים לדאון?אני בת 29(בבית בת בריאה)שקיפות 1:6032 וחלבון 1:9999

    pappa 1:3800
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום ד"ר יקר.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ד"ר יקר. - תגובה

    פרופ' אנטוני לודר
    17/02/2011

    אמות מידה משתנות קצת לפי טכניקות ומבצע.על כל פנים הרחבה זו הינה בשלב זה לכל היותר קלה. בד"כ דבר הזה מסתדר לפני או אחרי הלדידה ללא טיפול. במיעוט מקרים יש צורך בטיפול. הממצאים כלאחד לחוד שכיחים ולרוב אינם משמעותיים. יחד עם זאת עוברים עם תסמונות סובלים מהממצאים האלה בשיעורגבוה יותר מאשר עוברים בריאים. יש לגשת ליעוץ גנטי פרטני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו