אולטראסאונד שבוע 19+2

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אולטראסאונד שבוע 19+2
    שרון
    28/03/2011

    שלום רב,
    אני בת27,הריון ראשון,בעלת RH שלילי.
    בסקירת מערכות ראשונה(שבוע 15+2) נמצאו 2 ממצאם רכים:
    1.מוקד אקוגני בעונה השמאית בלב
    2.ציסטות צוואריות
    בעקבות זאת נשלחתי לביצוע בדיקת מי פיר שכרגע הנני מחכה לתשובותיה.
    כמו כן INTEGRATRD TASTE-1:3200

    היום ב שבוע 19+2 להרון ביצעתי אלטראסאונד שגרתי שבה נאמר לי כי:
    1.נצפה מוקד אקוגני
    2.אגן כליה שמאל 4 מ"מ
    3.יחס HC/AC 1.12

    השאלה שלי היא:
    1.מה מציין הממצא החדש שהתווסף (אגן כליה שמאל 4 מ"מ) האם ממצה זה תקין בהתחשב בשבוע הריון שלי(19+2)?מה משמעות של ממצה זה?
    2.האם ממצה זה של אגן הכליה 4 מ"מ לפי נסיונך ילך ויתפתח יעצור או יעלם בהמשך הריון?מה קורה בד"כ?
    3.הבנתי מרופא שביצע לי את הסקירה הראשונה כ הממצע של מוקד אקוגני בלב אמור להעלם בתוך מספר שבועת-לאחר כמה זמן בד"כ ממצה אקוגני בלב נעלם? ומה משמעות של אי העלמותו בשלב זה של הריון?
    4.הא הממצא ש אגן הכליות 4 "ממ בשלב זה שלהריון מעלה את הסיכוי למחלה כרומזנלית אצל
    האובר?האם זה גם נחשב לסימן רך (שלישי אצלי)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אולטראסאונד שבוע 19+2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטראסאונד שבוע 19+2 - תגובה

    פרופ' אנטוני לודר
    28/03/2011

    1-2. הרחבה קלה של אגן כליה הינו ממצא שכיח. לרוב המקרים זה ממצא ללא משמעות ויעלם לבד או בזמן ההיריון או לאחר הלידה. במיעוט המקרים זה מתפתח הלה להרחבה משמעותית.
    3. בד"כ מוקדים אקוגניים בלב נעלמים ובד"כ לא ידוע מה הם. ישנה מחשבה שחלק מהם קרישי דם או התאבות רקמה אבל אין הוכחות. במקרים מאד נדירים מוקדים אלה מהווים סימני מחלת לב.
    4. כל ממצא רך באופן סטיסטי מוסיף לסיכון של בעיה כרומוזומלית. נהיה חכמים יותר עם קבלת התשובה של הבדיקה שעשית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטראסאונד

    שרון
    29/03/2011

    ד"ר שלום,הנני בשבע 19+2
    לפי הנסיון שלך האם עוברים עם הסממנים שציינתי לפני כן (מוקד אקוגני בלב,ציסטות צוואריות וכן עגן הכליה 4 מ"מ) רובם יוצאים בריאים או לא?

    נ.ב הנני מחכה לתשובות בעוד שבעיים של בדקת מי שפיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטראסאונד - תגובה

    פרופ' אנטוני לודר
    30/03/2011

    בניסיוני הממצאים שציינת לא חייבים בנוכחות תסמונת גנטית. יחד עם זאת קיימת סכנה מסוימת וככל שמספר הממצאים גדול או גדלים או שלא נעלמים בהיריון, הסכנה גדולה יותר. טוב שעשית בדיקת מי שפיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו